Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men jeg fant ut at Netcom har en fin tittel på Samsung Galaxy S II her LOL.

 

Hehe, regner med at den satt godt hos Apple fansen :!:

 

hahahaha.. er det mulig.... egentlig så er det på grensen til tragisk... Synes ikke Netcom burde ta parti på denne måten og heller forholde seg til hva kunden selv ønsker å kjøpe og levere abonnement..

 

Men det var komisk.. det skal de ha..

Lenke til kommentar

Litening 3.1 lastes opp nå, forresten. Typisk at jeg har 2% batteri og driver med batterikalibreringa fra FORRIGE litening rom :p .

 

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1095274

 

Nais info...

 

står "Litening_Rom_v3-1.rar (uploading.....)" så den er der ikke helt enda da...

 

Ny swipe også står det.. owerglow og CRT effect er back.. nice.. dette blir bra...

Lenke til kommentar

Hvilken speed har du? Så noen som hadde 8mb/s :(

 

Håper problemet med at ikonene forsvinner i noen sekunder blir fikset for min del.

 

Sliter også med at "program" ikonene bytter plass. Hadde 5 sider med programmer, og plutselig har jeg 7 sider pga at noen flytter seg over til en tom side..

Endret av exlan
Lenke til kommentar

Hvilken speed har du? Så noen som hadde 8mb/s :(

 

Håper problemet med at ikonene forsvinner i noen sekunder blir fikset for min del.

 

Sliter også med at "program" ikonene bytter plass. Hadde 5 sider med programmer, og plutselig har jeg 7 sider pga at noen flytter seg over til en tom side..

 

Lastet ned med ca 200kb fra MegaUpload (ikke High Speed) Regner med at de som har 8Mb har egen konto der...

 

Rebooter nå etter flash foresten :)

Endret av hanjan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98123478

Ikke mye å utsette på batteritiden her :)

Modifisert 2.3.4 stock rom. ca 40 min samtaler, en del sms og en god del surfing.

 

(Hm... må jeg legge bilde på en nettside og linke dit for å vise bildevedlegg????)

 

Anyways... 1 dag og 23 timer. 62 prosent igjen :)

Endret av Slettet+98123478
Lenke til kommentar

Hvilken speed har du? Så noen som hadde 8mb/s :(

 

Håper problemet med at ikonene forsvinner i noen sekunder blir fikset for min del.

 

Sliter også med at "program" ikonene bytter plass. Hadde 5 sider med programmer, og plutselig har jeg 7 sider pga at noen flytter seg over til en tom side..

 

Lastet ned med ca 200kb fra MegaUpload (ikke High Speed) Regner med at de som har 8Mb har egen konto der...

 

Rebooter nå etter flash foresten :)

 

Hmm, umiddelbart virker det som at browser lagging er tilbake i 3.1, ellers ingen bugs oppdaget så langt :)

Lenke til kommentar

Ikke mye å utsette på batteritiden her :)

Modifisert 2.3.4 stock rom. ca 40 min samtaler, en del sms og en god del surfing.

 

(Hm... må jeg legge bilde på en nettside og linke dit for å vise bildevedlegg????)

 

Anyways... 1 dag og 23 timer. 62 prosent igjen :)

 

Det får en si ja :love:

 

Du kan laste dem opp her på forumet også :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...