Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, nå har jeg fått telefonen, og jeg er forsåvidt fornøyd.

 

Men etter å ha lest igjennom de første 100-sidene så lurer jeg fremdeles på noe.

 

Det er ikke mulig å customize den nederste linjen uten å roote telefonen?

En smule plagsomt å ha handscent og meldinger på samme skjerm, hadde vært bedre å kunne lagt inn handscent der.

 

Kommer kansje noe mer etterhvert også...

Fult mulig. programmer - endre :)

Lenke til kommentar

Oppdaterte til siste firmware og reinnstallerte spillet, krasja igjen....

Er jo Robo Defense Free da.. Men skal jo ikke være slik! :(

Jeg har fullversjonen. Men det skulle jo ikke ha noe å si...

 

nei er jo bare at jeg har noen restriksjoner.. Leste en review hvor han skrev at han sleit med at spillet frøs seg..

Lenke til kommentar

Hallo, jeg har vært på hytta i 1 uke nå, og der hadde jeg bare tilgang til 3g nettet... men så kom jeg tilbake til oslo, og da ble internett tingen oppe i høyre hjørna skiftet til "H" og nå mister jeg nettet av og til :p har netcom, er det noen fix på dette?

 

OG

 

jeg satt meg ned for å spille dungeon defenders nå. Tror jeg gjorde ca 7 wves, og nå er telefonen NESTEN så varm at jeg brenner meg. Er det noe galt med telefonen? skal jeg levere den inn å be om en ny?

Lenke til kommentar

Har du søkt i det hele tatt? Jeg pleier ikke normalt sett bry meg om sånne ting, men det temaet har vært oppe til de grader i denne tråden og andre, veldig nylig.

 

Du kan enten cache kart i Google Maps, eller kjøpt Sygic eller et annet gpsprogram via market.

 

Kun inntil 7 kartutsnitt i Maps. Sygic og resten var jeg ute etter anbefalinger for. Ikke helt happy med at ikonet for egen posisjon er så gigantisk stort uansett hvor zoomet ut jeg er,

 

Tasker må du gjerne utbrodere, jeg er ikke kjent med den.

Lenke til kommentar

Noen som har testet Lite'ning Rom v3.0 XXKG2 - Fast as Lightning?

 

Kunne dere ha fortalt hva som er forskjellen mellom den gamle 2.3.3 orginale FW til SGS2?

 

Hva er bedre og hva er dårligere, osv :dribble:

 

EDIT

 

Er det slik å forstå at en mister ikke noe ting som helst?

Widgets, LauncherPro, mapper vil bli liggende?

Endret av Ray001
Lenke til kommentar

Har du søkt i det hele tatt? Jeg pleier ikke normalt sett bry meg om sånne ting, men det temaet har vært oppe til de grader i denne tråden og andre, veldig nylig.

 

Du kan enten cache kart i Google Maps, eller kjøpt Sygic eller et annet gpsprogram via market.

 

Kun inntil 7 kartutsnitt i Maps. Sygic og resten var jeg ute etter anbefalinger for. Ikke helt happy med at ikonet for egen posisjon er så gigantisk stort uansett hvor zoomet ut jeg er,

 

Tasker må du gjerne utbrodere, jeg er ikke kjent med den.

 

 

Sorry var dritsulten og blir cranky når jeg er sulten :p . Helt legitimt spørsmål, uten tvil. My bad. Selv skal jeg ut på en treukers roadtrip i europa om et par uker, men jeg velger ta med nokia n8 og laste ned alt av kart direkte til den, så jeg har ikke superpeil på nagivasjon til android desverre :( .

 

 

 

Tasker er et program som basically lar det sette opp alle mulige slags switches og actions basert på triggers.

 

Vanskelig å forklare, right off the bat, men... https://market.android.com/details?id=net.dinglisch.android.taskerm&feature=search_result

 

Sjekk det ut. Litt komplisert men ganske så useful hvis man liker dalle litt og sette slikt opp :) .

 

 

Er det slik å forstå at en mister ikke noe ting som helst?

Widgets, LauncherPro, mapper vil bli liggende?

 

Det er helt rett, alt av innstillinger, apps, smser osv blir værende når du går over til litening 3.0 :) . Iallefall hos meg.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Sikkert et banalt spmål, men hvordan kobler jeg S2n på min Full HD plasma?. Monitoren har kun selvfølgelig HDMI men ikke DNLA

 

Takk på forhånd

MHL kabel

Du kan også bruke DLNA gjennom en annen dings, f. eks. media spiller (TV'en må ikke har DLNA)

 

Mange takk for raskt svar

 

Hva er en MHL kabel?. Jeg har PS3 koblet til monitoren og AV anlegg, kan jeg bruke PS3 på noen måte for å koble opp mot TV/monitor?

En MHL kabel er en "micro-usb til hdmi"-kabel :p Basically en hdmi kabel som du fungerer på micro-usb enheter med støtte for det. Du skal kunne spille av via en ps3 ja (uten å ha testet dette selv) men ps3'en tar desverre ikke alle fil-formater og det er dermed begrenset hva som fungerer. Prøv med programmet all-share på telefonen og let gjennom videoene på ps3'en.

Lenke til kommentar

Sorry var dritsulten og blir cranky når jeg er sulten :p . Helt legitimt spørsmål, uten tvil. My bad. Selv skal jeg ut på en treukers roadtrip i europa om et par uker, men jeg velger ta med nokia n8 og laste ned alt av kart direkte til den, så jeg har ikke superpeil på nagivasjon til android desverre :( .

 

 

 

Tasker er et program som basically lar det sette opp alle mulige slags switches og actions basert på triggers.

 

Vanskelig å forklare, right off the bat, men... https://market.andro...e=search_result

 

Sjekk det ut. Litt komplisert men ganske så useful hvis man liker dalle litt og sette slikt opp :) .

Aight, testet denne nå. Fikk ikke til å slå av display timeout ved start av maps, men fikk i det minste satt det til x antall timer, og tilbake til 1 min igjen ved exit. Er vel bra nok det.

 

Har du og andre forlag til andre ting å bruke Tasker til, så kjør på. Jeg har ikke fantasi til slikt. ;D

Lenke til kommentar

du kan sikkert sette den opp til å ha en "wallpaper of the day" eller "jobb og fritids" greie basert på location eller tid, type ting.

 

"når jeg er hjemme, så" greier, evt "etter klokka" greier, "hvis jeg har X% batteri og klokka er "Y", vibrer og vis notis "LAD BATTERIET I NATT"" feks...

 

jeg vet ikke, spekulerer bare.

Lenke til kommentar

Kunne noen hjelpet meg/fortalt meg sine "firmware status" i Samsung Kies? Tror jeg har fått riktig firmware tilbake, men telefonen oppfører seg merkelig..

 

Min firmware ser slik ut:

 

PDA: KE2

PHONE: KDJ

CSC: KE2 (KOR)

 

Er dette den seneste oppdateringen fra Kies?

På forhånd takk..:)

Lenke til kommentar

Jeg oppdaterte min tlf tidligere idag. Står at jeg har den siste firmwaren nå

 

Jeg hadde: PDA:KE2 / PHONE:KDJ / CSC:KE2 (NEE)

Oppdaterte til: PDA:KF3 /PHONE:KE7 / CSC:KF1 (NEE)

Oi.. hva er forskjellen på (KOR) og (NEE) da tro? må få tak i CSC:KE2 (NEE) fila jeg da sikkert--

Noen som har peiling? Takk for svar skinnhesten!

 

Er CSC Kernel eller Build-nummer??

Endret av nickenicke
Lenke til kommentar

Ahhh, endelig så kan Apple i USA få noe å erge seg over snart :tease: : http://getandroidstuff.com/samsung-galaxy-s-ii-finally-landing-august/

 

hehe... den kommer nok til å selge godt der borte :)

Ja det vil den definitivt.

 

Men jeg fant ut at Netcom har en fin tittel på Samsung Galaxy S II her LOL.

 

Hehe, regner med at den satt godt hos Apple fansen :!:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...