Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen andre som har problemer med apps som forsvinner?? Avinstallerer seg selv eller... :hmm: plutselig så er de borte i listen.

 

Har også problem med at appen Musikk som kom med tlf stadig er åpen,straks jeg lukker den så åpner den seg igjen.Har ennå ikke lagt til noe musikk på tlf.så....den er ikke brukt.

 

Begge disse to tingene dukket opp nå siste uken,rart.

Ingen root,tlf.er som jeg fikk den.

 

Musikk appen: Har du lukket den skikkelig, eller bare gått utav den?

 

App som forsvinner, enten demente apps ja... :p eller så kan de ligge i programlisten din, og ikke på en av "skrivebordssidene".

 

Dølle forslag, og regner med du har testet dette - men verdt et forsøk :)

 

 

Musikkappen har aldri vært åpnet,lukker den via oppgavebeh.når jeg ser den er åpen.

 

Apps som forsvinner,b.l.a Astro, er borte fra meny og programmer.Ikke noe big deal,men rart uansett

Lenke til kommentar

Noen andre som har problemer med apps som forsvinner?? Avinstallerer seg selv eller... :hmm: plutselig så er de borte i listen.

 

Har også problem med at appen Musikk som kom med tlf stadig er åpen,straks jeg lukker den så åpner den seg igjen.Har ennå ikke lagt til noe musikk på tlf.så....den er ikke brukt.

 

Begge disse to tingene dukket opp nå siste uken,rart.

Ingen root,tlf.er som jeg fikk den.

 

Musikk appen: Har du lukket den skikkelig, eller bare gått utav den?

 

App som forsvinner, enten demente apps ja... :p eller så kan de ligge i programlisten din, og ikke på en av "skrivebordssidene".

 

Dølle forslag, og regner med du har testet dette - men verdt et forsøk :)

 

 

Musikkappen har aldri vært åpnet,lukker den via oppgavebeh.når jeg ser den er åpen.

 

Apps som forsvinner,b.l.a Astro, er borte fra meny og programmer.Ikke noe big deal,men rart uansett

 

Har du installert Viber Beta? Av en eller annen grunn så det ut til at den startet Musikk Appen... Viber er foresten ute i full versjon nå :)

Lenke til kommentar
Det er også en innstilling for å holde skjermen våken.

Aight, jeg omformulerer, er det en slik mulighet for Maps? ;)

 

 

Går fint an via tasker, vil jeg tro. Sette opp at når du kjører Maps, skrus timeout til 0 eller force awake eller noe i den duren.

Lenke til kommentar

Hei

Akkurat fått meg en s ll. foreløpig strålende :-)

nå er det snart ferietid og turen går til Danmark.

er det noen som vet om en gps som jeg kan laste ned/kjøpe i market før vi drar, og dermed ikke bruker datatrafikk mens vi er på ferie.

finnes noe slikt.

Lenke til kommentar

Har du søkt i det hele tatt? Jeg pleier ikke normalt sett bry meg om sånne ting, men det temaet har vært oppe til de grader i denne tråden og andre, veldig nylig.

 

Du kan enten cache kart i Google Maps, eller kjøpt Sygic eller et annet gpsprogram via market.

Lenke til kommentar

Noen andre som har problemer med apps som forsvinner?? Avinstallerer seg selv eller... :hmm: plutselig så er de borte i listen.

 

Har også problem med at appen Musikk som kom med tlf stadig er åpen,straks jeg lukker den så åpner den seg igjen.Har ennå ikke lagt til noe musikk på tlf.så....den er ikke brukt.

 

Begge disse to tingene dukket opp nå siste uken,rart.

Ingen root,tlf.er som jeg fikk den.

 

Musikk appen: Har du lukket den skikkelig, eller bare gått utav den?

 

App som forsvinner, enten demente apps ja... :p eller så kan de ligge i programlisten din, og ikke på en av "skrivebordssidene".

 

Dølle forslag, og regner med du har testet dette - men verdt et forsøk :)

 

 

Musikkappen har aldri vært åpnet,lukker den via oppgavebeh.når jeg ser den er åpen.

 

Apps som forsvinner,b.l.a Astro, er borte fra meny og programmer.Ikke noe big deal,men rart uansett

 

Har du installert Viber Beta? Av en eller annen grunn så det ut til at den startet Musikk Appen... Viber er foresten ute i full versjon nå :)

 

Ja. jeg har faktisk Viber beta innstallert og fikk melding i dag om at det nå var fullversjon.Skal sjekke ut om det nå forsvinner.Takker og bukker

Lenke til kommentar

Sikkert et banalt spmål, men hvordan kobler jeg S2n på min Full HD plasma?. Monitoren har kun selvfølgelig HDMI men ikke DNLA

 

Takk på forhånd

MHL kabel

Du kan også bruke DLNA gjennom en annen dings, f. eks. media spiller (TV'en må ikke har DLNA)

Endret av Okse_ku
Lenke til kommentar

Fjern auto sync, det spiser strømmen noe helt sykt.

Slik som hadde Facebook, Twitter, Google+, Gmail, den tømte seg iløpet av ca. 12 timer når jeg ikke brukte den.

Jeg ser den, men hadde på auto sync i noe uker, uten at batteriet tømte seg likte fort som nå. "Android OS" lå heller ikke på topp før i batteribruk. :(

Mine Strømsparings tips:

Fabrikkinstill mobilen

Legg kun til Gmail

 

Endre instillinger;

15Sek Skjermlys

Alltid av på Meny og Tillbake

Skru av GPS

Skru av auto sync

Endre Ved xx% så skal ......

Bruk laveste skjermlys(låst)

Tøm minnet(Ram) ofte

Avslutt alle aktive programmer når du ikke bruker de

 

(Prøver å finne ut ang Bakgrunnsdata)

 

Funker fett for meg :D

 

Noen som vet ossen sette en bestemt skjermlys for hele telefonen og alt som er på den?

Å tømme RAM ofte gjør at du bruker mer strøm. Med eldre telefoner, som hadde lite RAM var dette nødvendig for ytelse, mens nå velger du å bruker batteri på å tømme RAM, og så enda mer på å hente frem programmene på nytt.

Lenke til kommentar

Hei. Fikk i dag bursdagsgave et micro sdhc kort class 4 på 16gb. Er dette bra nok for tlf? Lurte på å øke til 32gb, men burde jeg gå opp noen klasser? Sikkert svart på mange ganger i denne tråden, men orker ikke gå igjennom 387 sider..

Class 6 er anbefalt om du skal filme i hd

Lenke til kommentar

Ok, nå har jeg fått telefonen, og jeg er forsåvidt fornøyd.

 

Men etter å ha lest igjennom de første 100-sidene så lurer jeg fremdeles på noe.

 

Det er ikke mulig å customize den nederste linjen uten å roote telefonen?

En smule plagsomt å ha handscent og meldinger på samme skjerm, hadde vært bedre å kunne lagt inn handscent der.

 

Kommer kanskje noe mer etterhvert også...

Lenke til kommentar

Sikkert et banalt spmål, men hvordan kobler jeg S2n på min Full HD plasma?. Monitoren har kun selvfølgelig HDMI men ikke DNLA

 

Takk på forhånd

MHL kabel

Du kan også bruke DLNA gjennom en annen dings, f. eks. media spiller (TV'en må ikke har DLNA)

 

Mange takk for raskt svar

 

Hva er en MHL kabel?. Jeg har PS3 koblet til monitoren og AV anlegg, kan jeg bruke PS3 på noen måte for å koble opp mot TV/monitor?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...