Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan man skrur på "CRT Screen-Off Animation" i Lightening? Har lett etter settings for det men har ikke funnet noe så langt? :hmm:

 

Tror ikke det er klart enda, kommer vel i oppdateringer tenker jeg.

 

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1095274&page=577

 

øverste posten der gir inntrykk av det iallefall.

Ahh, takk. Ja ser nesten slik ut. Litt rart at det står som støttet i releasenoten dog...men men. Får vel vente. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og BTW.. det er en fix på XDA forumet for å få bilnavigasjon osv til å funke med Google maps.

 

Link, frøken? Edit: det hadde du vist linket ja...

 

skille

 

google maps - man kan laste ned 7 kartutsnitt til telefonen i cachen.

Den laster ned ruter på 16 km2 mener jeg. Så long press midt'ish i rutene du vil ta ned til "loading address" kommer fram, deretter velg last ned kartrute (eller noe slikt) i den menyen man får sammen med andre valg for den addressen.

Endret av Recon
Lenke til kommentar

Tusen takk! Sorry for Caps..:) Men er denne delt inn i tre deler + pit fil el hvordan er det? Får jeg også nullstillt Binary Counteren? Skal jeg huke av på det partisjonsgreiene i Odin? For jeg har prøvd med utallige firmwares nå, og hver gang Odin er ferdig, så er bakgrunnsbilde, programmer etc liggende der enda. Jeg vil at hele greia skal bli "fresh som ny"..

Det er en enkelt .tar fil. Det er kun ROM. Om du trenger kernel osv kan jeg finne det til deg også.

Du kan nullstille binary counteren med en usb-jig.

Hvis du ser i første-post, i root-guiden ser du hvordan du skal bruke odin.

Lenke til kommentar

Tusen takk! Sorry for Caps..:) Men er denne delt inn i tre deler + pit fil el hvordan er det? Får jeg også nullstillt Binary Counteren? Skal jeg huke av på det partisjonsgreiene i Odin? For jeg har prøvd med utallige firmwares nå, og hver gang Odin er ferdig, så er bakgrunnsbilde, programmer etc liggende der enda. Jeg vil at hele greia skal bli "fresh som ny"..

Det er en enkelt .tar fil. Det er kun ROM. Om du trenger kernel osv kan jeg finne det til deg også.

Du kan nullstille binary counteren med en usb-jig.

Hvis du ser i første-post, i root-guiden ser du hvordan du skal bruke odin.

 

 

Hvis du kan finne så alt blir orginalt så er jeg evig takknemmelig.. Jeg har ikke peiling på hva en kernel er osv, derfor jeg spør endel. Eneste jeg gjorde var å følge en guide med lite'ning rom.. så nå vil jeg ha den tilbake. Lasta ned fila du linka til nå og la den i PDA i odin.. Nå ser den "ny" ut.. men er den virkelig det? Modem og kernel og sånn da? Tusen takk mister!:) går det an å kjøpe usbjig i Oslo området tro?

Lenke til kommentar

Tusen takk! Sorry for Caps..:) Men er denne delt inn i tre deler + pit fil el hvordan er det? Får jeg også nullstillt Binary Counteren? Skal jeg huke av på det partisjonsgreiene i Odin? For jeg har prøvd med utallige firmwares nå, og hver gang Odin er ferdig, så er bakgrunnsbilde, programmer etc liggende der enda. Jeg vil at hele greia skal bli "fresh som ny"..

Det er en enkelt .tar fil. Det er kun ROM. Om du trenger kernel osv kan jeg finne det til deg også.

Du kan nullstille binary counteren med en usb-jig.

Hvis du ser i første-post, i root-guiden ser du hvordan du skal bruke odin.

 

 

Hvis du kan finne så alt blir orginalt så er jeg evig takknemmelig.. Jeg har ikke peiling på hva en kernel er osv, derfor jeg spør endel. Eneste jeg gjorde var å følge en guide med lite'ning rom.. så nå vil jeg ha den tilbake. Lasta ned fila du linka til nå og la den i PDA i odin.. Nå ser den "ny" ut.. men er den virkelig det? Modem og kernel og sånn da? Tusen takk mister!:) går det an å kjøpe usbjig i Oslo området tro?

Når jeg kobler til Kies nå så står det: "Denne versjonen av enheten kan ikke oppdateres". Før så stod det: "Dette er den nyeste versjonen...." Kan jeg ikke oppdatere firmware med denne rom'en jeg fikk av deg nå senere? Altså via Kies?

Lenke til kommentar

går det an å kjøpe usbjig i Oslo området tro?

 

Jaja... selvsagt kan du det :innocent:

 

Du klikker bare her og kjøper den...

Ja vet jeg kan kjøpe via ebay etc, men tenkte hvis det var noen som "satt" på en jig jeg bare kunne kommet over til og gitt 50-60 spenn så jeg slapp å vente flere uker med å få den..;)

 

Hvorfor haster det så mye ???

 

Det tar forresten ikke så lang tid heller...

 

Du vet at denne dingsen ikke betyr en dritt for din praktiske bruk av telefonen??

Lenke til kommentar

går det an å kjøpe usbjig i Oslo området tro?

 

Jaja... selvsagt kan du det :innocent:

 

Du klikker bare her og kjøper den...

Ja vet jeg kan kjøpe via ebay etc, men tenkte hvis det var noen som "satt" på en jig jeg bare kunne kommet over til og gitt 50-60 spenn så jeg slapp å vente flere uker med å få den..;)

 

Hvorfor haster det så mye ???

 

Det tar forresten ikke så lang tid heller...

 

Du vet at denne dingsen ikke betyr en dritt for din praktiske bruk av telefonen??

nei jeg vil bare ha den clean, og er redd jeg føkker opp telefonen enkelt og greit. Eventuelt hvis d skjer noe med telefonen og at jeg må sende den på service, så kan vel da Samsung se at jeg har kødda med den..:S er vel egentlig derfor.

Lenke til kommentar

nei jeg vil bare ha den clean, og er redd jeg føkker opp telefonen enkelt og greit. Eventuelt hvis d skjer noe med telefonen og at jeg må sende den på service, så kan vel da Samsung se at jeg har kødda med den..:S er vel egentlig derfor.

 

Chill... Bestill den fra Ebay... og ikke plag deg selv med problemer som ikke har oppstått :innocent:

Lenke til kommentar

Hei alle. Tenkte jeg skulle roote sgs2'en i dag. Men er litt usikker på vilken kernel jeg skal bruke og vilken firmware som er best/bør brukes utifra det jeg har fra før. Dette er hva jeg har. Setter stor pris på om noen kan gi meg et tips :)

Dette er kernelen du trenger:

 

XWKE7 Stock Kernel: http://www.multiupload.com/HMN4GUKBPS

md5: 3BC006663F23432D2219DFA45D7AAD13

Password is: intratech@XDA

 

 

Det er en guide for root i førstepost :thumbup:

Tusen takk :)

Lenke til kommentar

Jeg fikk meg telefonen igår, men her, som på iphonen 3g'n jeg hadde, finner jeg ikke det trådløse nettverket mitt. Jeg finner de rundt, men ikke mitt eget (!!). Noen som har peil på hvordan jeg fikser det? Har GET levrandør og bruker Jensen router

Lenke til kommentar

Første inntrykk ??

 

Why bother lissom??

Tja. Hva skal man si. Telefonen er den samme, men nå har den en mye kulere boot animation :tease:

 

Guiden er nå i førstepost

 

Såå... la oss summere dette... full whipe.... masse stress og det du sitter igjen med er en kul boot animasjon...

 

LMAO.... for en waste.. ahhahaahaha

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...