Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Så da hadde jeg nesten rett?

Nesten rett, men følte at jeg måtte klargjøre det.

 

Hugsar at eg leste om nokon som hadde problem med at mottakaren av ei samtale ikkje høyrer det ein seier, er det nokon som har ein fiks på det?

snakka med nokon, men plutseleg høyrde dei ingenting medan eg høyrde alt han sa, hadde full dekning...

Funka igjen når eg ringte opp igjen. Nokon som veit?

Den fixwn som har vært snakk om, har kun vært for å justere mikrofonens "volum"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faen ta telenor, jeg oppgav riktig ny adresse. Men de har gått i registeret og brukt min gamle adresse. DVS jeg må reise ned til sør-norge for å hente telefonen. Jeg har videresending, men den er allerede ankommet post i butikk sørpå, og hentelappen fikk jeg her nordpå.

 

 

Er det noen som veit om de sender pakken opp, hvis den allerede er ankommet post i butikk sørpå? De anser vel pakken som ferdig levert?

Eller må jeg vente i 2 uker til de sender pakken tilbake, også bestille ny telefon siden telenor "heldigvis" sikkert ikke registrer at de sender pakken tilbake. Skulle bare mangle. Sånn at jeg betaler for en telefon telenor har fått tilbake.

 

Har ikke spesielt mye tro på dette.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Faen ta telenor, jeg oppgav riktig ny adresse. Men de har gått i registeret og brukt min gamle adresse. DVS jeg må reise ned til sør-norge for å hente telefonen. Jeg har videresending, men den er allerede ankommet post i butikk sørpå, og hentelappen fikk jeg her nordpå.

 

 

Er det noen som veit om de sender pakken opp, hvis den allerede er ankommet post i butikk sørpå? De anser vel pakken som ferdig levert?

Eller må jeg vente i 2 uker til de sender pakken tilbake, også bestille ny telefon siden telenor "heldigvis" sikkert ikke registrer at de sender pakken tilbake. Skulle bare mangle. Sånn at jeg betaler for en telefon telenor har fått tilbake.

 

Har ikke spesielt mye tro på dette.

Ring til de som har mottatt pakken, spør om de kan sende den til deg.

Lenke til kommentar

Da blir det nok en guide I førstepost og villianrom I kveld.

 

Har vært svært skeptisk til det der... fint med litt innføring.. husk gjerne å ta med hvordan man bevarer alle innstillinger osv.

Skal prøve å få med meg backup løsning osv. Men, ser ut som jeg må ta det imorgen, da det kom opp noe uforutsett her hjemme :tease:

Lenke til kommentar

Noen som har hatt både Galaxy S og S II? Jeg vurderer sterkt å oppgradere, men vet ikke om forskjellen er stor nok til at det er verdt det.

 

Lurer på hvor stor forskjell det er på:

-Kamera

-Lydkvalitet

-Batteritid (Vet dette varierer, men omtrentlig) :)

 

Noen som vet? :)

 

Rett og slett bedre på absolutt alt! Sgs skjønner jeg nå var utrolig treg, utrolig! Det var vel det som fikk meg til å prøve en oppgradering. Anbefales på det STERKESTE!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har hatt både Galaxy S og S II? Jeg vurderer sterkt å oppgradere, men vet ikke om forskjellen er stor nok til at det er verdt det.

 

Lurer på hvor stor forskjell det er på:

-Kamera

-Lydkvalitet

-Batteritid (Vet dette varierer, men omtrentlig) :)

 

Noen som vet? :)

 

Rett og slett bedre på absolutt alt! Sgs skjønner jeg nå var utrolig treg, utrolig! Det var vel det som fikk meg til å prøve en oppgradering. Anbefales på det STERKESTE!

Helt enig. er to helt forskjellige telefoner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har hatt både Galaxy S og S II? Jeg vurderer sterkt å oppgradere, men vet ikke om forskjellen er stor nok til at det er verdt det.

 

Lurer på hvor stor forskjell det er på:

-Kamera

-Lydkvalitet

-Batteritid (Vet dette varierer, men omtrentlig) :)

 

Noen som vet? :)

 

Rett og slett bedre på absolutt alt! Sgs skjønner jeg nå var utrolig treg, utrolig! Det var vel det som fikk meg til å prøve en oppgradering. Anbefales på det STERKESTE!

Helt enig. er to helt forskjellige telefoner.

 

Hvordan er det med byggekvaliteten? Er det noe forskjell på hvordan den føles sammenlignet med den første?

Merker at det ofte kommer knekkelyder fra min pga plasten...

Lenke til kommentar

Noen som har hatt både Galaxy S og S II? Jeg vurderer sterkt å oppgradere, men vet ikke om forskjellen er stor nok til at det er verdt det.

 

Lurer på hvor stor forskjell det er på:

-Kamera

-Lydkvalitet

-Batteritid (Vet dette varierer, men omtrentlig) :)

 

Noen som vet? :)

 

Rett og slett bedre på absolutt alt! Sgs skjønner jeg nå var utrolig treg, utrolig! Det var vel det som fikk meg til å prøve en oppgradering. Anbefales på det STERKESTE!

Helt enig. er to helt forskjellige telefoner.

 

Hvordan er det med byggekvaliteten? Er det noe forskjell på hvordan den føles sammenlignet med den første?

Merker at det ofte kommer knekkelyder fra min pga plasten...

Hadde også "knirkelyder på Galaxy S. S2 har plastdeksel bak, men virker veldig bra skrudd sammen. Så det trenger du ikke å bekymre deg for. Og S2 er akkurat så bra som tester sier. Full 6'er fra meg, i alle fall :)

 

Så er den jo utrolig rask, i forhold til Galaxy S. Stor forskjell :thumbup:

Endret av HellMate
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98123478

Jeg har prøvd diverse roms, men har alltid gått tilbake til stock (nå på 2.3.4 leaked).

Den beste batteritiden jeg har oppnådd er 2 og en halv dag på moderat bruk, og hadde da ca 28% igjen når jeg plugget inn laderen. På stock-romen fjerner jeg alt av Samsung hubs og apps, og deaktiverer samsung apps update, samt fjerner wi-fi sharing.. Det funker best her i gården :) Stabilt og med god batteritid.

 

Det jeg ikke liker med modifiserte roms, er som regel at de har gjort for mye med utseende, samt at det er vanskelig å vite hva devs faktisk har gjort av tweaks o.l Synes det er tryggere å modifisere stock-romen selv :)

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd diverse roms, men har alltid gått tilbake til stock (nå på 2.3.4 leaked).

Den beste batteritiden jeg har oppnådd er 2 og en halv dag på moderat bruk, og hadde da ca 28% igjen når jeg plugget inn laderen. På stock-romen fjerner jeg alt av Samsung hubs og apps, og deaktiverer samsung apps update, samt fjerner wi-fi sharing.. Det funker best her i gården :) Stabilt og med god batteritid.

 

Det jeg ikke liker med modifiserte roms, er som regel at de har gjort for mye med utseende, samt at det er vanskelig å vite hva devs faktisk har gjort av tweaks o.l Synes det er tryggere å modifisere stock-romen selv :)

 

 

Fjerning av wifi-sharing krever root?

Lenke til kommentar

Er det nokon som veit korleis eg kan fikse det problemet med at telefonen slaar seg av random? Brukar Lightning ROM 2.2.

Veit ikkje heilt i kvaslags samanheng det skjer i heller...

 

Det er en annen her som har samme problem... Jeg bruker den ROM'en selv, men har ikke merket noe enda..

 

Tror du bør spørre på XDA forumet altså..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98123478

En ting dere må passe på når dere installerer roms, enten via CWM eller Odin, er at dere også installerer en kernel som passer. Slik at det f.eks ikke er en 2.3.4 rom med en 2.3.3 kernel.

 

Om dette kan medføre random boots vet jeg ikke, men det kan redusere hastighet og batteritid.

Sjekk "Om telefonen" om det er samsvar :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...