Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

jeg må bare spørre

 

min video står opp /ned når jeg overfører den til pcen , etter å ha brukt videoopptak fra telefonen

 

hvordan kan man snu riktig på dette igjen fra selve telefonen?

 

Burde jo vært mulig at den autmoatisk står riktig etter å ha tatt en video og sendt den over til pcen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Under innstillinger- programmer -samsung apps ... sett den til av.

Om du er rootet, prøv å fryse wi-fi sharing.

Disse to grepene fikset batteritiden hos meg.

Er dessverre ikke rootet, men skal se om tipset med Samsung apps hjelper.

 

Har hatt dette et par ganger, både på SGS og SGS2, fikses vanligvis av power on/off eller cache flush..

Har forsøkt å skru av/på telefonen, men det hjalp ikke :( Hvilken cache er det du mener? Og hvordan?

Lenke til kommentar

Jupp, eksakt slik!

 

Jeg blir redd av slike ting som det der.... WTF!!!!

 

HVORFOR, og hva er forskjellig for deg og oss??

 

At jeg overfører filene fra pc til mobil med bluetooth skal jo ikke ha noe å si!?

Har ikke giddet prøve igjen.

Hva er forskjellen på 2.0 og 2.2?

Dette er forskjellen;

 

14/07/2011 (2.2)

Added Overscroll Glow

Added Zip Aligned script for more speed

Updated Flashplayer

Updated Superuser

Updated Market

Changed the useragent string (thanks BackfireNL)

 

11/07/2011 (2.1)

Added the CF-Root XXKG1 kernel

Added the standard browser (thanks designgears)

Fixed the FC with phone when boot up

 

Selv synes jeg det er verdt oppdateringen :)

Lenke til kommentar

Har noen opplevd at batteritiden har blitt dårligere etter fastvareoppdateringen?(KE7)

Mitt batteri var i utgangspunktet veldig bra, men etter at jeg oppdaterte telefonen forsvinner det 30/40% av batteriet i løpet av natten!

 

Synes å huske at mange sutret over det samme vedr. den versjonen der..

 

Den er jo fra 18. mai den firmwaren der og det har kommet en del endringer etter den

Lenke til kommentar

Har forsøkt å skru av/på telefonen, men det hjalp ikke :( Hvilken cache er det du mener? Og hvordan?

[/qoute]

Cache tømmer seg når du tar strømmen, så det er ikke noe mer å tenke på. Hvilken versjon av android har du? Hvor lenge har du hatt telefonen? Lar du den roame på nettet?

Lenke til kommentar

Trøbbel i tårnet!

 

Etter å ha hatt S2`n i èn uke begynte den å skru seg av selv. Det skjer oftest når jeg bruker nettleseren. Noen ganger skrur den seg av selv og skrur seg på igjen selv, andre ganger skrur den seg av selv og jeg må skru den på manuelt, andre ganger skrur den seg av selv og så er det ingen reaksjon når jeg forsøker å skru den på manuelt. Utrolig irriterende.

 

Noen som har noen formening om hva det kan skyldes?

Lenke til kommentar

Har forsøkt å skru av/på telefonen, men det hjalp ikke :( Hvilken cache er det du mener? Og hvordan?

Cache tømmer seg når du tar strømmen, så det er ikke noe mer å tenke på. Hvilken versjon av android har du? Hvor lenge har du hatt telefonen? Lar du den roame på nettet?

Har 2.3.3 med siste offisielle firmware fra Samsung.(Kommer vel en ny denne uka) Har vel hatt telefonen i ca. 1,5 måned. Roaming er ikke så veldig aktuelt så lenge jeg befinner meg i Norge, men har prøvd å sku av datatrafikk helt i perioder for å se om det hjalp.

Da jeg først fikk telefonen installerte jeg en hel haug med apps og satte mange av dem på autoupdate og slikt, og da fikk jeg et lignende problem: batteritiden gikk drastisk ned. Jeg gikk utifra at det var noe av appene som gjorde dette,og siden jeg kun fortsatt var i "testmodus" når det gjaldt den nye telefonen, så tok jeg en "restore to factory settings". Dette hjalp, og siden har jeg vært påpasselig med å skru av autoupdate i alle programmer jeg installerte. Så plutselig skjedde det samme igjen for noen dager siden, men denne gang skjedde det i en periode hvor jeg ikke hadde installert noe nye apps, så det virker veldig rart. :(

Edit: mente selvsagt 2.3.3

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Du har ikke tilfeldigvis McAfee security installert på telefonen min. Jeg har nemlig det, og det har slått seg helt skeivt den siste uken. Det får telefonen til å henge i alle bauger og kanter og skaper en masse problemer. I tillegg så er "site advisor" helt mongo når jeg skal surfe og den sluker batteri. Meget mulig jeg har fått en krøll hos meg, men programmet har vel egentlig bare stått og gått siden jeg fikk telefonen uten mer om og men.

 

Mulig det ikke er samme problem, men verdt å spørre iallefall :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...