Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

For å dobbelsjekke, jeg har prøvd dette på to måter nå. Fører over updatene til telefonen. Har prøvd å gjøre det med CWM på to måter som sagt, ved å velge å reboote into CWM recovery og manuelt finne fram til den , og ved i menyen i ROM Manager velge install from SD-card.

 

Begge gir de samme feilmeldingene som skrevet ovenfor.

 

Lastet ned 2.2 fra annet mirror nå, og får samme feil!

Hva skjer??

Endret av Recon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å dobbelsjekke, jeg har prøvd dette på to måter nå. Fører over updatene til telefonen. Har prøvd å gjøre det med CWM på to måter som sagt, ved å velge å reboote into CWM recovery og manuelt finne fram til den , og ved i menyen i ROM Manager velge install from SD-card.

 

Begge gir de samme feilmeldingene som skrevet ovenfor.

 

Lastet ned 2.2 fra annet mirror nå, og får samme feil!

Hva skjer??

Hørtes rart ut ja.

Jeg reboota ikke til CWM recovery da,men gikk innpå selve programmet CWM og tok update derfra.Gikk fint.

Lenke til kommentar

For å dobbelsjekke, jeg har prøvd dette på to måter nå. Fører over updatene til telefonen. Har prøvd å gjøre det med CWM på to måter som sagt, ved å velge å reboote into CWM recovery og manuelt finne fram til den , og ved i menyen i ROM Manager velge install from SD-card.

 

Begge gir de samme feilmeldingene som skrevet ovenfor.

 

Lastet ned 2.2 fra annet mirror nå, og får samme feil!

Hva skjer??

 

Teit spørsmål... Du velger recovery fra zip fila sant???

Lenke til kommentar

ja, gjør det. både prøvd fra reboot into recovery og install from sd--card i programmet.

 

Det må være ett eller annet du gjør annerledes enn oss??

 

Jeg mener.. du har jo installert versjon 2.0 først...??

 

Så legger du zip fila på sd kortet og rebooter til recovery.. velger recovery fra zip og blar deg frem til fila...

 

det er slik sant?

Lenke til kommentar

Håper det går bra jeg legger opp ett bilde jeg tok. Nå i 03:55 tiden :thumbup:

Såg ut og måtte jo bare ta ett raskt ett. Hadde jeg gått ut på plenen hadde jeg sikkert fått ett mye bedre ett, og det hadde jeg sikkert om jeg hadde venten noen extra min. Men det viser vel litt hva cameraet greier uten blitz i litt skommring.

Latterlig fint bilde :D!

Lenke til kommentar

ja, gjør det. både prøvd fra reboot into recovery og install from sd--card i programmet.

 

Det må være ett eller annet du gjør annerledes enn oss??

 

Jeg mener.. du har jo installert versjon 2.0 først...??

 

Så legger du zip fila på sd kortet og rebooter til recovery.. velger recovery fra zip og blar deg frem til fila...

 

det er slik sant?

 

Jupp, eksakt slik!

Lenke til kommentar

Jo det var en meget fin morgen for å ta bilder av fine røde skyer idag.

Ikke offte mann får gjordt det på denne tiden av døgne :whistle:

 

Får prøve med natt modus nesste gang. Om det er nødvendig når det er ganske lyst klokka 04.00

Prøver meg også med et bilde. Tatt klokken 03:35 med nattmodus.

2011-07-18033609.jpg

Endret av exlan
Lenke til kommentar

Det er ikke vits å bruke nattmodus når det er midnattsol :p

 

.tw, har totalt mista forbindelse med datanettverket. får ikke opp edge, 3G eller H+. Har ikke gjort noen endringer med innstillinger siden det fungerte. flymodus er av, datanettverket er aktivert fra power menyen, har dekning......... WTF ?

Lenke til kommentar

Det er ikke vits å bruke nattmodus når det er midnattsol :p

 

.tw, har totalt mista forbindelse med datanettverket. får ikke opp edge, 3G eller H+. Har ikke gjort noen endringer med innstillinger siden det fungerte. flymodus er av, datanettverket er aktivert fra power menyen, har dekning......... WTF ?

 

When in doubt... Reboot.

Lenke til kommentar

Trøbbel i tårnet!

 

Etter å ha hatt S2`n i èn uke begynte den å skru seg av selv. Det skjer oftest når jeg bruker nettleseren. Noen ganger skrur den seg av selv og skrur seg på igjen selv, andre ganger skrur den seg av selv og jeg må skru den på manuelt, andre ganger skrur den seg av selv og så er det ingen reaksjon når jeg forsøker å skru den på manuelt. Utrolig irriterende.

 

Noen som har noen formening om hva det kan skyldes?

Lenke til kommentar

Jupp, eksakt slik!

 

Jeg blir redd av slike ting som det der.... WTF!!!!

 

HVORFOR, og hva er forskjellig for deg og oss??

 

At jeg overfører filene fra pc til mobil med bluetooth skal jo ikke ha noe å si!?

Har ikke giddet prøve igjen.

Hva er forskjellen på 2.0 og 2.2?

Lenke til kommentar

Argh, utrolig irriterende at nå "Android OS" har begynt å trekke 70-80% av batteribruken nå. Har testet litt forskjellig ved å skru av og på datatrafikk, men det ser ut til å være det samme fortsatt. I natt lot jeg telefonen ligge ubrukt i nesten 8 timer og da hadde nesten 20% av batteriet blitt oppspist av "Android OS". Vanvittig irriterende at det ikke er mulig å se mer spesifikk informasjon enn bare "Android OS" :realmad:

Er ikke så veldig lysten på å kjøre en hard reset av telefonen da jeg fikk store problemer med "Android Market" sist jeg gjorde dette: Alle applikasjoner forsvant og det var et vanvittig strev til å få telefonen til i det hele tatt å vises på "Android market" kontoen(på PCn) .

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98123478

Argh, utrolig irriterende at nå "Android OS" har begynt å trekke 70-80% av batteribruken nå. Har testet litt forskjellig ved å skru av og på datatrafikk, men det ser ut til å være det samme fortsatt. I natt lot jeg telefonen ligge ubrukt i nesten 8 timer og da hadde nesten 20% av batteriet blitt oppspist av "Android OS". Vanvittig irriterende at det ikke er mulig å se mer spesifikk informasjon enn bare "Android OS" :realmad:

Er ikke så veldig lysten på å kjøre en hard reset av telefonen da jeg fikk store problemer med "Android Market" sist jeg gjorde dette: Alle applikasjoner forsvant og det var et vanvittig strev til å få telefonen til i det hele tatt å vises på "Android market" kontoen(på PCn) .

Under innstillinger- programmer -samsung apps ... sett den til av.

Om du er rootet, prøv å fryse wi-fi sharing.

Disse to grepene fikset batteritiden hos meg.

Lenke til kommentar

Argh, utrolig irriterende at nå "Android OS" har begynt å trekke 70-80% av batteribruken nå. Har testet litt forskjellig ved å skru av og på datatrafikk, men det ser ut til å være det samme fortsatt. I natt lot jeg telefonen ligge ubrukt i nesten 8 timer og da hadde nesten 20% av batteriet blitt oppspist av "Android OS". Vanvittig irriterende at det ikke er mulig å se mer spesifikk informasjon enn bare "Android OS" :realmad:

Er ikke så veldig lysten på å kjøre en hard reset av telefonen da jeg fikk store problemer med "Android Market" sist jeg gjorde dette: Alle applikasjoner forsvant og det var et vanvittig strev til å få telefonen til i det hele tatt å vises på "Android market" kontoen(på PCn) .

Har hatt dette et par ganger, både på SGS og SGS2, fikses vanligvis av power on/off eller cache flush..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...