Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Lurer på en ting, min G-S2 ser ut til å ha dårlig wifi dekkning der hvor f.eks ipad/iphone har halvgod+ dekkning.

 

F.eks i samme rommet med 2 stk AP viser IP4 100%, S2 viser 2 av 3 streker. Flytter jeg meg ut av rommet har IP4/ipad/laptops etc fortsatt dekkning mens S2 faller fort ut.

 

Flere med lignende problem ? Defekt S2 eller er de bare så dårlige på wifi?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, da kan jeg for en gangs skyld si meg godt fornøyd med batteriet, dette er personlig rekord her ihvertfall! :)

 

post-106430-0-06961200-1310850911_thumb.jpeg

 

 

Og jeg har btw enda 24 % igjen.. ;)

 

Jeg sier ikke at ditt eksempel ikke er et tilfelle, men jeg har lagt merke til at når jeg har satt telefon på lading og ikke latt den lade seg helt opp, så står forbruket fortsatt fra forrige lading, og ikke siste, noe som kan være misvisende.

Lenke til kommentar

Håper det går bra jeg legger opp ett bilde jeg tok. Nå i 03:55 tiden :thumbup:

Såg ut og måtte jo bare ta ett raskt ett. Hadde jeg gått ut på plenen hadde jeg sikkert fått ett mye bedre ett, og det hadde jeg sikkert om jeg hadde venten noen extra min. Men det viser vel litt hva cameraet greier uten blitz i litt skommring.

post-90658-0-56579400-1310868634_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Galleri:

Sletter bilder men når jeg går tilbake til galleriet så ligger bildene der fortsatt ?

 

 

Tidsavbrudd for skjerm:

Jeg stiller inn tidsavbruddet på 2 minutter, problemet er at den stiller seg noen ganger tilbake til 15 sekunder?

 

Film:

I går overførte jeg en film som la seg i folderen " videoklipp" men i dag er den borte?

Lenke til kommentar

Tidsavbruddet skjer med meg dersom jeg har på batterisparemodus og har satt settingen dens til 15s, og deretter lader til over batterisparemodus, da resettes ikke den for some reason.

 

Ja, den resettes over natta når den er lades opp til 100%. Kanskje like greit å bare skru av sparemodus når den lades opp.

Lenke til kommentar

En annen ting er lyden når jeg snakker i telefonen. Jeg synes personen i andre enden blir litt uklar selv om jeg setter opp volumet, det blir liksom litt mye bass og momling?

 

Dette har blitt nevnt flere ganger i denne tråden!

 

1. Du skrur av støyreduksjonen (trykk på menyknappen under en samtale og skru det av)

 

2. Gå hit

 

 

punkt 1 funket ikke for meg, men det gjorde nummer 2! Dette må dessverre gjøres på nytt hver gang telefonen har vært skrudd av, men har man gjort det et par ganger, så går det veldig fort. Dessuten så er det vel ikke ofte telefonen er skrudd av- iallefall ikke min ;)

Lenke til kommentar

Håper det går bra jeg legger opp ett bilde jeg tok. Nå i 03:55 tiden :thumbup:

Såg ut og måtte jo bare ta ett raskt ett. Hadde jeg gått ut på plenen hadde jeg sikkert fått ett mye bedre ett, og det hadde jeg sikkert om jeg hadde venten noen extra min. Men det viser vel litt hva cameraet greier uten blitz i litt skommring.

Bruk nattmodus på kameraet. Blitz bruker man ikke på den type bilder, det blir mørkere resultat.

Lenke til kommentar

Har samme problem selv, sitter i et rom med full/halv god dekning på ipad/iphone og får 1 bar på sgs 2, noen ganger mister jeg og nettet.

 

Et kjapt søk på google, så ser man fort at vi er ikke de eneste. Forhåpentligvis er det bare software. Men hvem vet

Å sammenligne dekning fra en tlf til en annen med "bars" er helt meningsløst. Dekning måles i dBm. Hent ned "wifi analyzer" og finn dekningen din derfra.

Lenke til kommentar

Glem det. Fikset det

Fikset du merging av kontakter og fb venner, så må du også gjerne dele litt kunskap..

Hvorfor tror alle at når dem har fikset noe, så kommer ingen andre til å lure på det samme??

Slettet kontoen facebook kontoen min inne på sykronisering/kontoer

 

Så gikk jeg inn på facebook appen igjen, og logget inn på kontoen min, så fikk jeg valget om å kopiere alle kontaktene til kontakter. Da havnet alle i kontakter.

 

Sorry for at jeg slettet spørsmålet (:

Lenke til kommentar

Ja, da kan jeg for en gangs skyld si meg godt fornøyd med batteriet, dette er personlig rekord her ihvertfall! :)

 

post-106430-0-06961200-1310850911_thumb.jpeg

 

 

Og jeg har btw enda 24 % igjen.. ;)

 

Jeg sier ikke at ditt eksempel ikke er et tilfelle, men jeg har lagt merke til at når jeg har satt telefon på lading og ikke latt den lade seg helt opp, så står forbruket fortsatt fra forrige lading, og ikke siste, noe som kan være misvisende.

 

Det stemmer det, men det er faktisk ikke tilfelle her, tellern har blitt nullstilt, så den har faktisk holdt så lenge ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...