Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Skjønte heller ikke hvorfor det er merkelig.

 

Over til noe annet:

 

Noen som vet om det er mulig å ta en (så og si) fullstendig backup av telefonen, slik at det bare er å flashe backupen så man får tilbake alle apps og innstillinger hvis noe går galt under en eventuell flashing av custom rom etc?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk i posten i dag den offisielle skrivebordsholderen til denne mobiltelefonen. Akkurat som bilholderen startet det et lite program for håndtering av mobiltelefonen mens den er i holderen. Dette programmet viser en valgt bakgrunn eller man kan velge samme bakgrunn som på hjemmeskjermen. Klokke og dato vises og linjen nederst tilbyr snarveier til diverse applikasjoner.

 

Etter en viss tid med inaktivitet går skjermen i dvale og viser kun klokkeslettet (den slås aldri av, kan være godt å ha på nattebordet i så fall hvor man vil ha tilgjengelig klokke og rask vei til musikk).

 

En liten ting som er merkelig. Når mobiltelefonen settes i holderen vises klokkeslettet slik som det er satt opp i Android, 24t klokke i mitt tilfelle, men når dvaleskjermen aktiveres vises det en 12t klokke med am/pm. Noen som vet hvordan man kan endre det? Lurer også på hvilket program det er som startes.

 

 

Lenke til kommentar

Jeg har hatt denne telefonen i en uke nå, har vært utrolig fornøyd. Nå har det dukket opp noen problemer. Det ene er at jeg ikke får kommet inn på internett uten Wi-Fi. Jeg får heller ikke sendt og tatt i mot MMS. Jeg har prøvd å få tak i nye innstillinger fra Talkmore, men det hjelper ikke. Har noen av dere hatt de samme problemene? Hvordan skal jeg løse dette? Må jeg sende tlf inn på service?

Lenke til kommentar

Fikk i posten i dag den offisielle skrivebordsholderen til denne mobiltelefonen. Akkurat som bilholderen startet det et lite program for håndtering av mobiltelefonen mens den er i holderen. Dette programmet viser en valgt bakgrunn eller man kan velge samme bakgrunn som på hjemmeskjermen. Klokke og dato vises og linjen nederst tilbyr snarveier til diverse applikasjoner.

 

Etter en viss tid med inaktivitet går skjermen i dvale og viser kun klokkeslettet (den slås aldri av, kan være godt å ha på nattebordet i så fall hvor man vil ha tilgjengelig klokke og rask vei til musikk).

 

En liten ting som er merkelig. Når mobiltelefonen settes i holderen vises klokkeslettet slik som det er satt opp i Android, 24t klokke i mitt tilfelle, men når dvaleskjermen aktiveres vises det en 12t klokke med am/pm. Noen som vet hvordan man kan endre det? Lurer også på hvilket program det er som startes.

Link til hvor du kjøpte disse gjerne.. ;)

Skulle også likt å vite hvilket program som starter da..

Noen som veit om det er mulig å få til uten å kjøpe orginal laderene?

Begynner å hope seg opp med alt mulig sånt fra tidligere telefoner, og regner med at disse ikke er brukbare til noe når denne telefonen pansjoneres en gang i fremtida.. :p

 

Over på et annet tema ang ladere.

Jeg leste et sted på xda at tlf ikke tar imot mer enn 650mA fra lader, så det spiller ingen rolle om man har 1+A..

Er det noe i dette? Kanskje derfor det følger med en så crappy lader.. (Som jeg aldri har testa.) :p

Lenke til kommentar

CPU og skjerm har blitt brukt i 1 og en halv time totalt :p Ja den har blitt brukt lite, men jeg har faktisk bruk den "normalt". Filmet 5 min i full HD, spilt litt, surfet litt her og der, ringt en del og send noe sms.

 

Men ja, har aldri opplevd at den har vart så lenge, forrige gang jeg brukte telefonen like mye holdt den 2-3 dager max!

Endret av MrLG
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønte heller ikke hvorfor det er merkelig.

 

Over til noe annet:

 

Noen som vet om det er mulig å ta en (så og si) fullstendig backup av telefonen, slik at det bare er å flashe backupen så man får tilbake alle apps og innstillinger hvis noe går galt under en eventuell flashing av custom rom etc?

 

Det er bare å ta backup med CWM, det.. volum opp+home knappen+av/på knappen da telefonen er skrudd av! Så velge backup!! Det funker helt supert;-)

 

 

Edit: hvis du har root og CWM da, selvfølgelig;-)

Endret av beverpower
Lenke til kommentar

Ja kjører stock/(altså kun oppgradert til nyeste fra kies) :) Jeg har ikke gjort noe spesielt med innstillingene, men jeg har alltid skjermstyrke på det laveste. MEN, jeg tror dette boostet nå skyldes at jeg har kjørt "tving stopp" på google maps hele tiden, den har alltid slukt mye batteri!

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Forresten, alle som har en galaxy s2 burde laste ned denne videon

 

Den er helt fantastisk fin. Nydelig. Det viser skikkelig kvaliteten til skjermen.

Animasjonsfilmer vil alltid se bra ut, men denne er altså filmet med kamera og ser nydelig ut.

 

Midt uti filmen er det noen naturbilder som ser utrolige ut

 

Husk max brightness

 

http://www.speedyshare.com/files/29454650/46823549.mp4

Lenke til kommentar

Andre enn meg som sliter med at 3g og h henger seg opp og må via en recycle med airplane mode for å funke igjen? Funker heller ikke å slå av h og h+ i servicemenyen.

 

Er borti dette veldig ofte med min. Om skjermen har vært av, må jeg skru på og av flymodus for at telefonen skal laste noe som helst. Står som regel bare å indikerer at den laster opp når man ser på ikonet. Veldig irriterende. Merket ikke noe til dette før jeg oppgraderete til siste fra Kies, så spørs nok om dette er noe som kom med siste update fra Samsung.

Lenke til kommentar

Fikk i posten i dag den offisielle skrivebordsholderen til denne mobiltelefonen. Akkurat som bilholderen startet det et lite program for håndtering av mobiltelefonen mens den er i holderen. Dette programmet viser en valgt bakgrunn eller man kan velge samme bakgrunn som på hjemmeskjermen. Klokke og dato vises og linjen nederst tilbyr snarveier til diverse applikasjoner.

 

Etter en viss tid med inaktivitet går skjermen i dvale og viser kun klokkeslettet (den slås aldri av, kan være godt å ha på nattebordet i så fall hvor man vil ha tilgjengelig klokke og rask vei til musikk).

 

En liten ting som er merkelig. Når mobiltelefonen settes i holderen vises klokkeslettet slik som det er satt opp i Android, 24t klokke i mitt tilfelle, men når dvaleskjermen aktiveres vises det en 12t klokke med am/pm. Noen som vet hvordan man kan endre det? Lurer også på hvilket program det er som startes.

Link til hvor du kjøpte disse gjerne.. ;)

Skulle også likt å vite hvilket program som starter da..

 

Bestilte hos Komplett for en måneds tid siden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...