Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Mulig å formatere minnekortet til ext eller noe slikt. vil det da fungere med 4gb filer +?

 

Takk slai, det funka med flash nå:-)

 

Og siste sgs2 spørsmålet. er det mulig å vise % i batteri i statuslinja.

Brukte % i statuslinja på SGS(1). Måtte ha root til det og brukte BatteryIconMod2 eller noe slikt. Tviler på at denne går til SGSII, men der har du et utgangspunkt på søket. Ellers så har du mange fancy widgets for å vise % på en av hjemmeskjermene.

 

Det med ext på minnekort er jeg usikker på og litt for lat akkurat nå til å finne ut av :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så startet jeg odin og trykket på PDA og fant KF3. Jeg koblet til telefonen og... Ingenting skjedde. Noen som vet hva jeg har gjort galt?

 

Én ting til, er det trykt å lade med en 1000 mAh lader?

Har du passet på at kies er lukket?

ctrl+shift+esc -> prosesser -> lukk alt som har med kies å gjøre.

 

Er ingen fare å lade den med 1Ah lader. Jeg gjør det selv

 

Det skal ikke være noe problem med 2 Ah lader heller feks den som følger med galaxy tab. Noen som har erfaring med det?

Lenke til kommentar

Til Teddy: Se her. Hvet ikke hvordan det er med frakt etc. Finnes også i andre farger og i krokodille mønster. Det har også plass til 2 kredittkort.

 

Denne har jeg tenkt å skaffe meg.

http://www.mobilefun...lack-p30570.htm

post-131485-0-55559700-1310558290_thumb.jpg

 

Takk for tips!

 

Har lett endel og gitt opp gode etui i bokformat, de blir for tykke.

 

Det later til at det beste valget vil være en Zenus 'E'stime', Real Black. Leter nå etter en forhandler i Norge. Kjipt om jeg må ut med 117kr i tollgebyr for en vare som koster 220kr. Blir $45 med frakt.

 

Nær jeg bestilte fra zenus satte de automatisk tollverdien til 15$

Lenke til kommentar

skal prøve å formatere minnekortet i ext når jeg får det for å teste om jeg kommer over 4gb sperren.

 

når det er sagt, så fant jeg ikke noe "showcase" videor for å vise god kvalitet på skjermen. men jeg fant en på vimeo, noen som vet hvordan jeg laster ned filmer derfra.

 

Prøvde logge inn, men står download unavaiable osv.

 

og helt til slutt, noen som vet om man får kjøpt adapter til microsim, så det passer i sgs2, har et microsim fra iphonen, og vil veldig gjerne ha en adapter så jeg kan bruke det i tlf. sorry for alt maset mitt i dag :p

Lenke til kommentar

skal prøve å formatere minnekortet i ext når jeg får det for å teste om jeg kommer over 4gb sperren.

 

når det er sagt, så fant jeg ikke noe "showcase" videor for å vise god kvalitet på skjermen. men jeg fant en på vimeo, noen som vet hvordan jeg laster ned filmer derfra.

 

Prøvde logge inn, men står download unavaiable osv.

 

og helt til slutt, noen som vet om man får kjøpt adapter til microsim, så det passer i sgs2, har et microsim fra iphonen, og vil veldig gjerne ha en adapter så jeg kan bruke det i tlf. sorry for alt maset mitt i dag :p

De som var i førstepost var blitt utilgjenglige, så jeg fjernet de.

Lenke til kommentar

hei. hr nettopp skiftet ut min gode venn wave med galaxy og du verden så imponert jeg er. Jeg har imidlertid et problem. Jeg har tele2 og har fått mms innstillinger fra dem. Når jeg prøver å sende den obligatoriske første mms til meg selv får jeg feilmelding, serverresponsfeil. har huket av ved roaming, byttet til splitter nytt simkort, tror jeg har gjort alt rett men får altså ikke til å sende mms.

Noen som har gode råd?

Lenke til kommentar

Testet allshare med det programmet som fulgte med Kies, og med forskjellige upnp providers.

 

Verdict: Komplett ubrukelig. Godtar bare mp4, og bare noen av de filene, og allshare tingen til PC'en enten gir feilmelding ("Codec not supported") eller bare crasher regelrett. Har fått en annen dings (n900) til å browse og spille av fra telefonen, men eneste den klarte å spille av var en mp4 fil hentet fra YouTube...

Lenke til kommentar

I hvordan roote er det en skrive feil :-)

 

Når du har alt dette, så starter du ved å sette mobilen i download mode(home+volum ned+power)

Deretter sørger du for at kies er lukket, ved å gå inn i oppgave behandling(ctrl+shift+esc) -> prosesser, og avslutter alt som hører til kies. Odin og kies er ikke så gode venner.

 

Skulle vært

ctrl+shift+delete

 

Dem innstillingene for MMS&data som er lagt til her er til Talkmore, kanskje legge til for telenor, Onecall og Netcom og, og evt andre?

Jeg har Talkmore, så den er grei for meg :-)

 

Ellers om du kunne ha lagt med info på hvordan fjerne den gule varsel trekanten, ved å bruke den USB Jig`en.

 

 

Ellers så ser det meget bra ut :thumbup:

Endret av Ray001
Lenke til kommentar

Skjønner meg ikke helt på nettleseren "opera". Får ikke opp meny og finner ikke ut av hvordan jeg legger til aplikasjonen "VG Mobil" som bokmerke.

 

Om jeg går inn på fabrikkinnstilte nettleser, den som går direkte til (netcom startside) så fungerer meny-valget.

Hva er egentlig forskjellen på "Opera" og den fabrikkinnstilte nettleseren?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98123478

Skjønner meg ikke helt på nettleseren "opera". Får ikke opp meny og finner ikke ut av hvordan jeg legger til aplikasjonen "VG Mobil" som bokmerke.

 

Om jeg går inn på fabrikkinnstilte nettleser, den som går direkte til (netcom startside) så fungerer meny-valget.

Hva er egentlig forskjellen på "Opera" og den fabrikkinnstilte nettleseren?

 

Jeg har brukt Opera på pc'n i mer enn 10 år og sverger til den, men på mobilen synes jeg den er bortimot ubrukelig. Der bruker jeg Dolphin HD og er storfornøyd.

Med hensyn til hva som er forskjellig i de forskjellige browserene er det stort sett brukergrensesnittet og hvordan de klarer å tilpasse nettsidene til mobilen. Test ut til du finner en DU liker ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...