madman88 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 ja skal gjøre det, og ser frem til oppdatering fra deg, whenever . yes,gjør det:) si ifra hva du synes bare send meg en pm eller siter et av innleggene så jeg ser det ikke alltid jeg sjekker siden om dagen så=) Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Jplayer, no-led, spotimote, age of zombies, Fieldrunners, fpse osv spotimote hvordan fungerer dette egentlig? måtte ta å sjekke disse appsene dine:) hvilket spill synes du er best av dem du nevner? må ærlig innrømme at jeg ble hektet på et spill som heter cut the rope , samt medival castle defenise:P Lenke til kommentar
Slai Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Holder en knapp på order & chaos jeg . Ligger en del spill nedi signaturen min, forresten. Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 ah,ser det nå takker for tips er ikke noe av det jeg har blitt hektet på,hehe. Men skal se på hva annet som er der:) Lenke til kommentar
magnusen8 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Heisann,har et spørsmål.. Jeg klarte å legge inn sånn kode på mobilen du må taste inn etter du har tastet vanlige pin koden.. Men husker den ikke! Hva kan jeg gjøre for å komme inn på telefonen igjen? Må vel ikke på service? Er det noen triks? Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 en ting jeg tenkte på nå med hotmail konto appen får man ikke lest junk mailene? Lenke til kommentar
Recon Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Heisann,har et spørsmål.. Jeg klarte å legge inn sånn kode på mobilen du må taste inn etter du har tastet vanlige pin koden.. Men husker den ikke! Hva kan jeg gjøre for å komme inn på telefonen igjen? Må vel ikke på service? Er det noen triks? Er det ikke slik at hvis man taster feil nok ganger kan man låse den opp ved å logge inn på google-kontoen sin? Jeg spør like mye som jeg svarer altså! Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Hmmmm, slik jeg har forstått det så er det ikke mulig å ta backup av app data med mindre en har rootet enheten? Du trenger ikke root for det. Bare bruk MyBackup Pro. Lenke til kommentar
Recon Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Heh, weird. Nå har telefonen vært på i 7 timer og den viser ennå 100% batteri. Jeg har nå sendt litt meldinger og hatt noen telefonsamtaler også, men. Lenke til kommentar
magnusen8 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Heh, weird. Nå har telefonen vært på i 7 timer og den viser ennå 100% batteri. Jeg har nå sendt litt meldinger og hatt noen telefonsamtaler også, men. Får bare at jeg har tastet så og så mange ganger, og at jeg må vente 30 sek.. :S Lenke til kommentar
Recon Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Er det ikke 30 sek, eller... da? Lenke til kommentar
magnusen8 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Er det ikke 30 sek, eller... da? Hva mener du? Det må gå det mellom jeg begynner å taste igjen.. Lenke til kommentar
Recon Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Heh, weird. Nå har telefonen vært på i 7 timer og den viser ennå 100% batteri. Jeg har nå sendt litt meldinger og hatt noen telefonsamtaler også, men. Og 20 sekunder senere var det 94% ja... Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Jplayer, no-led, spotimote, age of zombies, Fieldrunners, fpse osv spotimote hvordan fungerer dette egentlig? måtte ta å sjekke disse appsene dine:) hvilket spill synes du er best av dem du nevner? må ærlig innrømme at jeg ble hektet på et spill som heter cut the rope , samt medival castle defenise:P Age of zombies er nok det mest underholdene av spillene, men fieldrunners er også ganske bra. Spotimote kobler seg opp mot en server du starter på PCen. Du trykker neste sang, serveren emulerer et tastetrykk på PCen, du hører sangen du vil. Ganske kjekt. Har du spotify premium kan du se spillelistene dine. Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Har såvidt begynt å oppdatere førstepost nå. Kommer nok ikke til å skrive så mye enda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Hvorfor blir jeg sendt til youtube når jeg laster denne trådens første side med firefox? Lenke til kommentar
Teza Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Er det noen som har peiling på om det går ann å stille lyden både på høytaleren og mikrofonen under samtale? Kona klager over to ting; 1: Lyden fra mikrofonen er lav 2: Lyden har mer bass i seg enn da jeg brukte en gammel SE W810i, ønsker mer diskant Når jeg lytter til mottakeren i telefonen så har lyden litt for mye bass, jeg kunne også tenke meg mer diskant. Finnes det en eller annen måte å stille både mikrofonen slik at mottaker hører meg bedre samt stille høytaleren i telefonen slik at jeg hører mottakeren bedre og med mer diskant? Frank Ta en titt her! Dette gjorde at jeg lettere ble hørt, iallefall.. før jeg endret på dette, fikk jeg stadig høre under samtaler at jeg falt ut og at de hørte meg dårlig! Takker så meget for denne, løste mitt problem. Fikk mye klager fra folk jeg snakket med, de trodde jeg holdt mikrofonen langt fra munnen, og stemmen var grumsete intill denne verdien ble satt opp. Noen som vet hva som er maks verdi, og om det er mulig å skade telefonen ved å benytte for høy verdi? Kan det slå ut på garanti ved å gjøre endringer her? Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Herregud som jeg gleder meg nå. En ukes ventetid ca. Blir så deilig. Den ser så herlig ut. Er jo bare en mobil. Men satan:) Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Går det ann å fikse slik at jeg blir sendt til vanlige nettsider, isteden for mobiltilpassede? Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Hvorfor blir jeg sendt til youtube når jeg laster denne trådens første side med firefox? Har fikset det nå. Vet ikke hva som gjorde det egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg