Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jplayer, no-led, spotimote, age of zombies, Fieldrunners, fpse osv

 

spotimote hvordan fungerer dette egentlig?

 

måtte ta å sjekke disse appsene dine:)

 

hvilket spill synes du er best av dem du nevner?

 

må ærlig innrømme at jeg ble hektet på et spill som heter cut the rope , samt medival castle defenise:P

Lenke til kommentar

Heisann,har et spørsmål.. Jeg klarte å legge inn sånn kode på mobilen du må taste inn etter du har tastet vanlige pin koden.. Men husker den ikke! Hva kan jeg gjøre for å komme inn på telefonen igjen? Må vel ikke på service? Er det noen triks?

 

Er det ikke slik at hvis man taster feil nok ganger kan man låse den opp ved å logge inn på google-kontoen sin?

Jeg spør like mye som jeg svarer altså!

Lenke til kommentar

Jplayer, no-led, spotimote, age of zombies, Fieldrunners, fpse osv

 

spotimote hvordan fungerer dette egentlig?

 

måtte ta å sjekke disse appsene dine:)

 

hvilket spill synes du er best av dem du nevner?

 

må ærlig innrømme at jeg ble hektet på et spill som heter cut the rope , samt medival castle defenise:P

 

Age of zombies er nok det mest underholdene av spillene, men fieldrunners er også ganske bra.

 

Spotimote kobler seg opp mot en server du starter på PCen. Du trykker neste sang, serveren emulerer et tastetrykk på PCen, du hører sangen du vil. Ganske kjekt. Har du spotify premium kan du se spillelistene dine.

Lenke til kommentar

Er det noen som har peiling på om det går ann å stille lyden både på høytaleren og mikrofonen under samtale?

Kona klager over to ting;

 

1: Lyden fra mikrofonen er lav

2: Lyden har mer bass i seg enn da jeg brukte en gammel SE W810i, ønsker mer diskant

 

Når jeg lytter til mottakeren i telefonen så har lyden litt for mye bass, jeg kunne også tenke meg mer diskant. Finnes det en eller annen måte å stille både mikrofonen slik at mottaker hører meg bedre samt stille høytaleren i telefonen slik at jeg hører mottakeren bedre og med mer diskant?

 

Frank

 

Ta en titt her! Dette gjorde at jeg lettere ble hørt, iallefall.. før jeg endret på dette, fikk jeg stadig høre under samtaler at jeg falt ut og at de hørte meg dårlig!

 

Takker så meget for denne, løste mitt problem.

Fikk mye klager fra folk jeg snakket med, de trodde jeg holdt mikrofonen langt fra munnen, og stemmen var grumsete intill denne verdien ble satt opp.

 

Noen som vet hva som er maks verdi, og om det er mulig å skade telefonen ved å benytte for høy verdi?

Kan det slå ut på garanti ved å gjøre endringer her?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...