Byxxi Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Du kan prøve å sette opp en amerikansk proxy/vpn. Angående 3gp filer. On telefonen støtter det, kan den videospilleren som følger med spille det. Lenke til kommentar
Shadow600 Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Argh, venter og venter på at denne telefonen skal komme på lager! Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Argh, venter og venter på at denne telefonen skal komme på lager! http://www.prisjakt.no/product.php?p=838917 Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Du kan prøve å sette opp en amerikansk proxy/vpn. Angående 3gp filer. On telefonen støtter det, kan den videospilleren som følger med spille det. takker for svar,ikke at jeg kan så mye om dette,men:) men kan du si meg en ting hvor ser jeg hvilken filmer som er ute osv? eller må jeg først ha amerikansk proxy? tenkte kanskje det gikk ann å se det nå uansett? Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Angående 3gp filer. On telefonen støtter det, kan den videospilleren som følger med spille det. Jeg trodde det også, men jeg ser at den ikke gjør det, jeg har "konvertert" en drøss med videofiler fra min HD og disse tar ikke spilleren. ikke tar rockplayer de heller Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Tror du må bli "amerikaner" først. Har ikke prøvd den nye enda Lenke til kommentar
MrL Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Noen som vet hvordan det er med denne telefonen og litt varmere tempraturer? Vurderer å ta med denne ned til syden på en fylletur, for å ha noe på å gjøre på fly etc, kommer til å bruke annen tlf i fylla Men vet ikke om det er så lurt å dra den med nedover i det hele tatt Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Leter etter et godt etui. Helst noe boklignende som man blar opp på den ene langsiden. Samtidig så tynt som mulig. Alle skinnetuiene jeg ser er tykke og åpnes på kortsiden. Ikke så kult. De fleste silikon/plastikketuiene syns jeg ser heslige og klumpete ut. De to beste jeg har funnet så langt: Zenus E'stime in Chocolate Brown (Bilder) Noreve Leather Case Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg trodde det også, men jeg ser at den ikke gjør det, jeg har "konvertert" en drøss med videofiler fra min HD og disse tar ikke spilleren. ikke tar rockplayer de heller Kanskje litt teit spørsmål, men hvorfor vil du ha filene dine I 3gp? Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Tror du må bli "amerikaner" først. Har ikke prøvd den nye enda okey, kan du si meg hvordan jeg får dette til? er det en vanskelig prosess? jeg skjønner meg virkelig lite på dette her og hvordan å gå frem på tlf på denne måten Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg er ikke helt sikker enda. Mulig jeg kan se på de I kveld. Lenke til kommentar
knudsen1990 Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Hei, Sliter med å få oppdatert min s2 via usb, dataen klarer ikke å finne telefonen, har prøvd på 2 pcr men til ingen nytte, hva kan vere feil? Hvis det ikke funker å skru av usb debug, så skru den på, koble til pc, start Kies og kjør driver oppdatering via Kies. Med debug på så installerer Kies et par drivere som er nødvendig. Etter installasjon så trekker du ut kabelen fra telefonen, slår av usb debugging for så å koble kabelen på igjen. ...dette funka hos meg. Er ikke så inn på android enna, dette er min første tlf. Men prøvde som du sa, men det kommer ikke opp noen enhet i kies.. Så får ikke oppdatertdrivere. Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 hvis du gadd det,så hadde det vært supert skal søke litt på det,men kan ikke akkurat si jeg har troa på at det vil hjelpe meg Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) Til Teddy: Se her. Hvet ikke hvordan det er med frakt etc. Finnes også i andre farger og i krokodille mønster. Det har også plass til 2 kredittkort. Leter etter et godt etui. Helst noe boklignende som man blar opp på den ene langsiden. Samtidig så tynt som mulig. Alle skinnetuiene jeg ser er tykke og åpnes på kortsiden. Ikke så kult. De fleste silikon/plastikketuiene syns jeg ser heslige og klumpete ut. Endret 13. juli 2011 av Nilsido Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Hvis jeg lader batteri fult opp og så tar det utav telefonen vil det ta bli skadet? Og vil det miste strøm? Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Leter etter et godt etui. Helst noe boklignende som man blar opp på den ene langsiden. Samtidig så tynt som mulig. Alle skinnetuiene jeg ser er tykke og åpnes på kortsiden. Ikke så kult. De fleste silikon/plastikketuiene syns jeg ser heslige og klumpete ut. De to beste jeg har funnet så langt: Zenus E'stime in Chocolate Brown (Bilder) Noreve Leather Case Denne har jeg tenkt å skaffe meg. http://www.mobilefun.co.uk/sgp-argos-series-leather-case-for-samsung-galaxy-s2-black-p30570.htm Lenke til kommentar
snowroller Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Hvis jeg lader batteri fult opp og så tar det utav telefonen vil det ta bli skadet? Og vil det miste strøm? Det er vel som de fleste andre batterier, det vil miste noe strøm, og dersom det er snakk om lagring over litt tid anbefales det å ha rundt 80% kapasitet når det tas ut. Telefonen og batteriet vil ikke bli skadet dersom du bare tar det for en kort periode, men det kan skades litt ved lagring over litt lengre perioder dersom det er helt fulladet Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) Ny informasjon angående NFC: Det er nå satt i gang et pilotprosjekt i Norge for betaling med mobiltelefon. Dette gjelder i forbindelse med MasterCard. Kortet vil bli lag på mobiltelefonens SIM-kort. Det er butikker fra kjedene Kaffebrenneriet, Vita og Deli de Luca som deltar i dette prosjektet som vil pågå i 3-4 måneder. Dersom dette lever opp til forventningen kanskje kan vi i løpet av 1 år får betalingsløsninger med mobiltelefonen. Betalingen skjer mot betalingsterminalen levert av Nets ved at mobiltelefonen holdes over displayet på betalingsterminalen. Dette skjer også uten bruk av PIN-kode. Dette er den aller første testen med NFC betalingsløsning i Skandinavia. http://www.dagensit.no/k/smarterenorge/article2172880.ece Endret 13. juli 2011 av DJViking Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Ok, men jeg tenkte at hvis jeg har et ekstra batteri så er det ikke farlig/skadelig å ha det ladet og så skifte når det andre går tomt? Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Altså ingen grunn til å vente på Galaxy-utgaven med NFC. Kanskje betalingsløsninger om et år. Da sitter vi i Galaxy S III-forumet og diskuterer rykter om den kommende Galaxy S 4... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg