Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Selv kommer jeg sikkert til å legge inn minst mulig og kun helt nødvendige ting fra seriøse aktører. Dere som legger inn alt mulig - er dere ikke redd for trojanere osv?

 

Er det egentlig nødvendig med beskyttelse til skjermen - den blir jo ikke ripet opp med en binders som man presser med skarpeste kant mot skjermen engang. Nå er jeg ganske forsiktig med ting jeg har, så da tror jeg dette blir bortkastet .... eller?

 

Jeg er og særdeles forsiktig med mine eiendeler, men endte alikevel opp med to små riper i skjermen på splitter ny SG2. Har ikke peiling på hvordan det skjedde. Så jeg vil anbefale å få på en beskytter før uhellet er ute. Det finnes skjermbeskyttere som ikke er merkbare etter montering. Martin Fields og SGP har desidert best kvalitet etter min mening.

 

Anbefaler å IKKE teste ut skjermen med binders... ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også vært forsiktig med telefonen. Har alltid sjekket lommene for rusk og har aldri hatt noen andre gjenstander i samme lomme som telefonen. Likevel har jeg fått en lite ripe på skjermen. Kommer definitivt til å kjøpe en skjermbeskytter snart. Heldigvis kan man bare se ripen hvis man ser godt etter når skjermen er av og det er kraftig lys rett på skjermen.

Lenke til kommentar

Hei,

Sliter med å få oppdatert min s2 via usb, dataen klarer ikke å finne telefonen, har prøvd på 2 pcr men til ingen nytte, hva kan vere feil?

 

Hvis det ikke funker å skru av usb debug, så skru den på, koble til pc, start Kies og kjør driver oppdatering via Kies. Med debug på så installerer Kies et par drivere som er nødvendig. Etter installasjon så trekker du ut kabelen fra telefonen, slår av usb debugging for så å koble kabelen på igjen.

 

...dette funka hos meg. ;)

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sett noe annet nytt enn brukergrensesnittet, men det er jo ingen liten nyhet det da :)

 

Edit: Pluss filmer og bøker for amerikanerne da.

 

tror du vi får filmbiten?

 

eventuelt noe mulighet å lure seg til det ? ved å sette usa som land eller noe?

 

men vises filmer for oss nordmenn også? for jeg finner ikke den funksjonen?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...