Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ingen fare å lade den med 1Ah lader. Jeg gjør det selv

Hvor får man tak i kraftigere lader enn den medfølgende?

(og hvor kraftig kan man finne/bruke?)

 

Jeg bruker denne!

Jeg bruker den samme. Høykapasitetslader som fulgte med Nokia N900 når jeg kjøpte den. 1,2A.

Har hatt tlf siden den kom ut, og ingen problemer med å bare bruke denne. :)

Endret av Mitra
Lenke til kommentar

Jeg får det absolutt ikke til å fungere. Jeg har prøvd på flere datamaskiner, så jeg regner med det er noe jeg gjør feil. Må jeg roote telefonen min før jeg kan flashe med odin?

Nei, du må ikke roote. Bare pass på at kies ikke kjører. Så starter du Odin. Sett mobilen din i download modus(home-volum ned-power, gjerne i den rekkefølgen). Plugg i telefonen. Flash

Lenke til kommentar

Vedr. beskyttelse av SG2 så anbefaler jeg sterkt disse to:

 

http://www.exportprive.com/anycall-hard-mesh-case-samsung-galaxy-i9100-black-p-16333.html

 

http://www.exportprive.com/steinheil-ultra-crystal-screen-protector-film-galaxy-i9100-screen-p-16092.html

 

Lerveransen tok ca 1,5 uker.

 

Jeg har prøvd Zagg invisible shield samt Iutstyr sin billigvariant av skjermbeskyttelse. Sistnevnte ble ripete sekunder etter montering. Zagg sin oppleves som å tre en kondom over telefonen ;)

 

Heisann. Jeg fikk en oppdatering i går mens jeg var ute sånn helt plutselig. Så tenkte jeg; er det mulig å slippe unna kies nå eller var det bare en oppdatering som kommer utenom de man får gjennom kies? *forsiktig opptimist*

 

Kan det være en app oppgradering via marketplace kanskje?

 

Jeg har prøvd begge disse beskyttelsene og syntes ikke at de hold mål. Den til iUtstyr ble som sagt ripete etter noen minutter og den til ZAGG forringet skjermkvaliteten og føltes dessuten forferdelig ut.

 

Bestilte skjermbeskytter fra Martin Fields og har nå hatt den på i to uker. Denne filmen kjennes ut som den virkelige skjermen uten noe på og det er ennå ikke en eneste ripe i den! Den har dessuten ikke forringet kvaliteten på skjermen i det hele tatt. Dette er den desidert beste filmen jeg har prøvd så langt! :thumbup:

 

http://www.martinfields.com/

Lenke til kommentar

Hei!

Hvordan får jeg bort "tastelåsen"? Altså, at jeg må dra bort bildet hver gang skjermen har slått seg av...

Sikkert et enkelt svar, menneh... :tease:

Hent ned en liten gratis-app fra Market som heter "No-Lock". Med den legger du en widget på ei hjemmeside som fungerer som en toggle for "tastelås" av/på.

Lenke til kommentar

Selv kommer jeg sikkert til å legge inn minst mulig og kun helt nødvendige ting fra seriøse aktører. Dere som legger inn alt mulig - er dere ikke redd for trojanere osv?

 

Er det egentlig nødvendig med beskyttelse til skjermen - den blir jo ikke ripet opp med en binders som man presser med skarpeste kant mot skjermen engang. Nå er jeg ganske forsiktig med ting jeg har, så da tror jeg dette blir bortkastet .... eller?

Lenke til kommentar

Hei!

Hvordan får jeg bort "tastelåsen"? Altså, at jeg må dra bort bildet hver gang skjermen har slått seg av...

Sikkert et enkelt svar, menneh... :tease:

Hent ned en liten gratis-app fra Market som heter "No-Lock". Med den legger du en widget på ei hjemmeside som fungerer som en toggle for "tastelås" av/på.

 

Takk for hjelpen =)=) Funket som snus =)

Lenke til kommentar

Idag har jeg fått et problem med samsung tlf.

Når jeg skal gå inn på epost, og skal trykke oppdater, da for jeg denne mld opp. Beklager. Programme posess com.android.email har uventet stanset. Prøv på nytt.

 

Og må da trykke tving lukking.

Dette for jeg nå hele tiden. Hva er det som hender?

 

Har rootet tlf, og lagt inn Lite'ning rom V-2.0

Lenke til kommentar

Idag har jeg fått et problem med samsung tlf.

Når jeg skal gå inn på epost, og skal trykke oppdater, da for jeg denne mld opp. Beklager. Programme posess com.android.email har uventet stanset. Prøv på nytt.

 

Og må da trykke tving lukking.

Dette for jeg nå hele tiden. Hva er det som hender?

 

Har rootet tlf, og lagt inn Lite'ning rom V-2.0

 

Mange med samme problemet på xda!

 

Kan visst enkelt ordnes ved å fjerne data til e-mail appen med f.eks titanium backup! Søk i lite'ning rom-tråden på xda, så finner du nok en løsning;-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...