Trene Arnholdt Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Har ikke noe å si hva du har nå, er bare å flashe med KG1 (2.3.4) som det står i XDAposten. Iallefall null stress for meg, og jeg har hoppa endel mellom diverse versjoner. Link til XDA siden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1159946 det du vil ha er dette: Download Link Stock XXKG1 : http://www.multiupload.com/2EMBQMYF4V (via ficeto) og såklart Stock KG1 Kernel Link : http://www.multiupload.com/UNNM2UKPBC (via intratech) dersom du vil roote (root med enhver insecure kernel + superoneclick, brukte KE7 selv). Det gikk jo forrholdsvis greit å flasche til 2.3.4. Jeg la inn den samme "root fila" (Sorry for noob uttrykket..) jeg brukte når jeg roota 2.3.3. Det står root under kjerneversjon, men Titanium backup pro får ikke root privilegier.. Skulle jeg ha installert en annen versjon? Jeg har selvfølgerlig starta tlf på nytt etter root. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Du la inn den første greia der jeg quotet, deretter flasha du en insecure kernel, kjørte superoneclick, la inn busybox når superoneclick spurte, og flasha stock KG1 Kernel over insecure kernel? Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 har 2.3.4 kommet ut? bare en lekket versjon Og det er den som kalles KG1 Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Du la inn den første greia der jeg quotet, deretter flasha du en insecure kernel, kjørte superoneclick, la inn busybox når superoneclick spurte, og flasha stock KG1 Kernel over insecure kernel? Oioioi. Sorry! Glemte helt bort super one click... Nå funker det supert! Takk så mye for hjelp. Du er helt rå! :D Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Nå skal jeg gjenopprette apps og data. (Ser ut som det tar litt tid) Så skal jeg se om det går å overklokke igjen. Regner med det er samme som på 2.3.3.. Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 12. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2011 Nå skal jeg gjenopprette apps og data. (Ser ut som det tar litt tid) Så skal jeg se om det går å overklokke igjen. Regner med det er samme som på 2.3.3.. Du skal ikke se bort fra at temperaturer er litt ulike med en ny versjon av OSet, men ellers burde samme clock/volt virke fint Lenke til kommentar
BLU3kp Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 (endret) Kan noen si meg hva forskjellen på Allshare og KIES AIR? Har ikke begge samme funksjoner? Endret 12. juli 2011 av gattuso Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 12. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2011 Allshare er DLNA. Kies air er kies, uten mulighet til å oppdatere telefonen Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Hmmmmm .... tenkte jeg skulle kjøpe meg en s2, men det er nesten slik at jeg vurderer en annen utifra problemene flere har med den :S Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 12. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2011 Hvilke problemer? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Spent på hvordan problemer du mener =p Lenke til kommentar
claes Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Tror ikke du skal bekymre deg så fryktelig over småproblemer som 2-3 personer av over 3 millioner som har telefonen nå har Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 (endret) Hm, fikk telefonen i dag, og tenkte jeg skulle prøve å flashe til nyeste firmware da jeg har lest her at det som oftest gir bedre batterilevetid. Jeg prøvde å koble til telefonen min med Kies, men det ville den ikke. Telefonen ble rett og slett ikke koblet til. Så da tenkte jeg at det sikkert var grunnen til at alle hatet Kies osv. Så jeg tenkte jeg skulle teste Odin. Jeg lastet ned Odin 1.85 og KF3, unzippet og extracted. Jeg koblet fra telefonen, skudde den av, og på igjen i download mode (volum ned+home+pwr). Så startet jeg odin og trykket på PDA og fant KF3. Jeg koblet til telefonen og... Ingenting skjedde. Noen som vet hva jeg har gjort galt? Én ting til, er det trykt å lade med en 1000 mAh lader? EDIT: en siste ting, jeg har fått en pixel som alltid lyser rødt... Regner med dette er en stuck pixel? Noen som vet hvordan jeg fikser det? Endret 12. juli 2011 av DexterMorgan Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Hmmmmm .... tenkte jeg skulle kjøpe meg en s2, men det er nesten slik at jeg vurderer en annen utifra problemene flere har med den :S Uansett hvilken telefon du leser om på forumet, så er det noen som har problemer. Jeg vil anbefale S2 til alle som spør. Har vel hatt den i snart 2 uker, og har ikke opplevd noen problemer. er bare kjempefornøyd Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 12. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2011 Så startet jeg odin og trykket på PDA og fant KF3. Jeg koblet til telefonen og... Ingenting skjedde. Noen som vet hva jeg har gjort galt? Én ting til, er det trykt å lade med en 1000 mAh lader? Har du passet på at kies er lukket? ctrl+shift+esc -> prosesser -> lukk alt som har med kies å gjøre. Er ingen fare å lade den med 1Ah lader. Jeg gjør det selv Lenke til kommentar
Recon Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Er ingen fare å lade den med 1Ah lader. Jeg gjør det selv Hvor får man tak i kraftigere lader enn den medfølgende?(og hvor kraftig kan man finne/bruke?) Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 (endret) De guidene jeg leste sa at det skulle komme opp et form for gult lys en plass. Husker ikke helt hvor, men det var noe :COM greier. Jeg får prøve litt til, og lukke alt som har med Kies å gjøre. Hadde avinstallasjonsprogrammet åpent, kanskje det hadde utslag. EDIT: Det fungerte ikke. Kan jo si at når jeg brukte Kies feilet det i å installere drivere til mobilen min. Har det noe å si? Endret 12. juli 2011 av DexterMorgan Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 EDIT: Det fungerte ikke. Kan jo si at når jeg brukte Kies feilet det i å installere drivere til mobilen min. Har det noe å si? Prøv en annen USB port. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg