Matawa Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Prøver meg på et spørsmål til. Har sett folk har spurt etter mms greier tidligere, og at folk sier man må slå på pakkedata. Men med pakkedata på, er man ikke da på mobilnettet hele tia, og må betale for nettet hele tia? Lenke til kommentar
apwr Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Man betaler kun for det som lastes ned/opp, så svaret er nei. Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 (endret) Halloen, hvilke videoavspiller bruker dere? jeg har et problem med min videoavspiller (mvideoplayer). jeg har en film som er ".mkv" men jo lengere ut i filmen jeg ser, jo dårligere blir synkroniseringen av video og lyd. ( hører lyden, så beveger leppene seg 3 sek etterpå.... blir verre jo lengere ut i filmen jeg kommer...) Det er en fiks på dette, og det er å spole litt tilbake, og da blir allt synca igjen. men orker ikke å synke hvert 1.5 minutt, bare for å få en synkronisert video... :/ Noen tips til fix/andre videoavspillere?.. MÅ være gratis, om dere skal linke til en annen videoavspiller EDIT: legger til et eksempel jeg:p Endret 12. juli 2011 av pmiddy Lenke til kommentar
Slai Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Hm jeg bruker stock videoavspiller, funker sålangt for min del :s Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 (endret) Hm jeg bruker stock videoavspiller, funker sålangt for min del :s Den spiller ikke av .MKV filer(i think), men en ting jeg er sikker på er at den ikke støtter MKV med integrert sub. derfor må jeg ty til andre videoavspillere:) Endret 12. juli 2011 av pmiddy Lenke til kommentar
Slai Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 jau godt mulig. syntes FLV burde spytte ut androidversjon snart. I mellomtida sitter jeg og setter opp tlf min igjen etter å ha lagt inn 2.3.4 i går. Har dermed såklart et problem: jeg finner ikke MissedIt! under Accessibility, noen som aner hvorfor eller hva som foregår? Har prøvd å reinstallere appen og reboote, men ingenting skjer. Jeg finner Tasker der, men ikke MissedIt!. Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 (endret) Hm jeg bruker stock videoavspiller, funker sålangt for min del :s Den spiller ikke av .MKV filer(i think), men en ting jeg er sikker på er at den ikke støtter MKV med integrert sub. derfor må jeg ty til andre videoavspillere:) Stock videospiller spiller .mkv og viser undertekst, men jeg har aldri prøvd med integrert sub! Endret 12. juli 2011 av beverpower 1 Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Denne støyreduksjon av og på under samtale har jeg ikke funnet jeg. skille liker den vanntettposen selv. skille har noen forresten tips til bluetooth handsfree? Altså, jeg har ikke problemer med å finne, men dersom noen har anbefalinger? Link til vantettposen? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 (endret) ser nå at Missed It! på market ikke støtter SGS2 lengre, selv om den gjorde det før jeg oppgraderte til 2.3.4., altså det funka fint forrige uke.. *venter* edit: developer jobber med saken, han hadde ikke ant om dette før nå nettopp. blir sikkert fikset i løpet av dagen eller morgendagen. Endret 12. juli 2011 av Slai Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Hm jeg bruker stock videoavspiller, funker sålangt for min del :s Den spiller ikke av .MKV filer(i think), men en ting jeg er sikker på er at den ikke støtter MKV med integrert sub. derfor må jeg ty til andre videoavspillere:) Stock videospiller spiller .mkv og viser undertekst, men jeg har aldri prøvd med integrert sub! Stock kan spille av .mkv og .mkv med itegrert undertekst, MEN når videoen spilles av, kommer ikke underteksten opp. Om jeg skal få til dette må jeg bruke "mvideoplayer", og det er ganske irriterende, i og med at den ikke funker som den skal. Så er fortsatt åpen for forslag til bedre videoavspillere! Lenke til kommentar
Recon Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Hva er siste oppfradering nå egentlig? Og har flere samme erfaring på forbedringer? Klart, det kommer an på hva du gjør med den også. Lenke til kommentar
Recon Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Denne støyreduksjon av og på under samtale har jeg ikke funnet jeg. skille liker den vanntettposen selv. skille har noen forresten tips til bluetooth handsfree? Altså, jeg har ikke problemer med å finne, men dersom noen har anbefalinger? Link til vantettposen? Va vel denne http://store.androidcentral.com/overboard-waterproof-case/4A104A7226A.htm Lenke til kommentar
Recon Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Som man får offisielt gjennom Kies? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 åh... er ikke det KE7 da? Det vet jeg ikke helt. Er vel bare å plugge i og kjøre kies og se hva dem har å si når du ser etter oppgraderinger ? Lenke til kommentar
Recon Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Jeg har KE7 rootet. Bruker ikke Kies. Men hadde vært morsomt med noe som evt hadde flere fixer for alt i samsungsystemet som stjeler strøm. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Som hva da? Eneste fra samsung jeg vet om at jeg ikke har fryst er vel social hub og alt som hører til det. Lenke til kommentar
adreamer Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Hei alle. Kjøpte SG2 for 3-4 uker siden og er godt fornøyd, med et viktig unntak: Jeg opplever at samtalelyden (på min side) er langt dårligere enn hva var tilfelle på mine (veldig) gamle telefoner som SE T68i og HTC TyTN II. Ved en typisk oppringing har jeg store problemer med å oppfatte de første ordene motparten sier. Etter 1-2 sek. blir lyden bedre, men virker "grøtete" og til tider høres noe bakgrunnsstøy. Jeg har forsøkt å variere plasseringen over øret, og faktisk virker det som om jeg får best resultat dersom jeg holder telefonen 1 cm fra øret. Jeg har sjekket at det ikke er noe som dekker høytaleren. Dersom jeg kobler på de medfølgende øreproppene, opplever jeg at lyden er innenfor det akseptable, dvs. det er ingen problemer å høre hva som blir sagt. Jeg har testet min datters SG2, og føler at lyden på hennes telefon holder samme dårlige kvalitet. Bare for å ha sagt det: Jeg tror ikke det er noe i veien med ørene mine, og jeg hadde som sagt ingen problem med min gamle HTC. Noen tanker eller tips? Ellers er jeg godt fornøyd med batterilevetiden. 5-7 dager mellom lading, med lite bruk er helt greit for meg. Takker for alle innspill. Lenke til kommentar
Recon Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Slai Var det ikke snakk om AOS osv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg