Recon Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) 4 for mye ja. Ift å flashe rom og at worst måtte roote etterpå skille fet klokke. Deler du? Endret 8. juli 2011 av Recon Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 4 for mye ja. Ift å flashe rom og at worst måtte roote etterpå skille fet klokke. Deler du? PM Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Heisann! Jeg får rett og slett ikke Kies til å oppdage telefonen min når jeg kobler den til lenger. Dette har vært slik siden siste FW-oppdatering som var til I9100XXKE7. Jeg har prøvd å uinstallere Kies og installere på nytt igjen men problemet er det samme. Har også prøvd å slette filer med "long extensions" gjennom et program som søkte fram disse på telefonen min. Funker fortsatt ikke og det samme gjelder også Kies Air. Uansett... jeg tror ikke jeg gidder styret med rooting/flashing osv men går det ann å bruke Odin eller hva det heter til å bare oppdatere FW uten å gå gjennom Kies? Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 Det går fint ann å bruke Odin, til kun firmware oppdatering. Last ned odin, last ned firmware. Flash som PDA, ikke tick re-partition. Jeg gjentar IKKE re-partition. Da får du en murstein på ca100gram. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Da er en lekket verson av 2.3.4 ute. Det er DarkyRom. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1159920 Det der var jo sykt spennende da... Lenke til kommentar
Leif1961 Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Jeg får ikke sendt/mottat MMS/bilder, noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse det? jeg slet med den i mange dager, så jeg slo på "Bruk datapakke" Da først kunne jeg sende og motta mms, så fremst det er også lagt inn info i tilgangspunktnavn, har bare en der, og den må hake grønn på. Da skal mms virke Lenke til kommentar
k-sundvo Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Batteritiden har vert stabilt den samme 2 uker nå Lenke til kommentar
Recon Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 k-sundvo hva har du gjort og ikke gjort da? Aktivitet, etc? Lenke til kommentar
k-sundvo Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Til dere som ikkje fikk mms større enn 13kb,funker helt fint her.Får bilder fra 200kb til 296kb.Har testet og sent mms fra flere forskjellige mrk og opperatører. Har bare en bug jeg ikkje finner ut av,når jeg bruker wi/fi på tlf så hender det jeg må slå av og på igjenn wi/fi for å være tilkoblet.Har ingen problem over 3g. NOEN SOM HAR OPPLEVD DET SAMME EVT FIKS????? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Er det ikke noen stock ferdig 2.3.4 som ikke er noen spesiell ROM (aner ikke hva darky eller villain rom er fornoe eller hvorfor jeg skulle ville ha det over hva jeg antar er stock som jeg kjører nå)? Lenke til kommentar
k-sundvo Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) k-sundvo hva har du gjort og ikke gjort da? Aktivitet, etc? Jeg har egentlig ikkje gjort annet enn svart bakgrunn,wi/fi på hele tiden,gps av,sync epost manuelt.Har surfet en del på nettet samt spillt litt og sett på tour de france Endret 9. juli 2011 av k-sundvo Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Flashe en firmware fra nettet som jeg ikke vet 100% virker er ikke akkurat betryggende. Dere nevner Odin og jeg fant denne sida her : Min lenke Men de firmwarene der er vel ikke for en nordisk modell? Redd jeg får en "100gram murstein"... Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Om du flasher etter den guiden der, kan du begynne å bygge hus. Du får den første mursteinen. Finn en guide på xda-developers forum. Hvis du ticker re-partition I Odin, ødelegger du telefonen Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Om du flasher etter den guiden der, kan du begynne å bygge hus. Du får den første mursteinen. Finn en guide på xda-developers forum. Hvis du ticker re-partition I Odin, ødelegger du telefonen Hehe ja. Jeg har kontaktet Samsung Norge om mine firmware problemer med KE7, men tar vel tid før de svarer... Lenke til kommentar
christina1987 Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 da var mobilen min kommet weee Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Om du flasher etter den guiden der, kan du begynne å bygge hus. Du får den første mursteinen. Finn en guide på xda-developers forum. Hvis du ticker re-partition I Odin, ødelegger du telefonen En ting.. husker du i farten hvor jeg finner en guide på hvordan vi nullstiller den telleren som sier hvor mange ganger OS'et har blitt reinstallert... Du vet.. hvis den skulle trenge en service av en slag så er det jo litt greit å nullstille den telleren ^^ Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Jeg får ikke sendt/mottat MMS/bilder, noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse det? jeg slet med den i mange dager, så jeg slo på "Bruk datapakke" Da først kunne jeg sende og motta mms, så fremst det er også lagt inn info i tilgangspunktnavn, har bare en der, og den må hake grønn på. Da skal mms virke Hvor fant du det valget "Bruk datapakke" egentlig?? Endret 9. juli 2011 av αкαѕнα Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Trådløs og nettverk --> mobilnettverk --> bruk pakkedata Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg