Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...

Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oki. for sist jeg sjekka stod det 11.07 og det var liksom i går kveld. Er det lenge siden du bestilte din? jeg bestilte min rundt 20 juni så håper jeg er en av de heldige som får den snart..

jeg bestilte min 22 juni :) og ja, det stod 11.07, men de fikk den inn i går, så da sendte de ut mobilene de hadde, til folk som hadde bestilt. bare ring du :) hehe de sender også sporings nr, hvis du spør om det

Lenke til kommentar

Oki. for sist jeg sjekka stod det 11.07 og det var liksom i går kveld. Er det lenge siden du bestilte din? jeg bestilte min rundt 20 juni så håper jeg er en av de heldige som får den snart..

jeg bestilte min 22 juni :) og ja, det stod 11.07, men de fikk den inn i går, så da sendte de ut mobilene de hadde, til folk som hadde bestilt. bare ring du :) hehe de sender også sporings nr, hvis du spør om det

jeg ringte nå å da var det visst stengt, får bare ringe dem i morra:)

Lenke til kommentar

Hallo, jeg forventer telefonen min i morra, og lurer på en ting. jeg ser at det er folk som har ganske god batteritid, mens andre har veldig dårlig.

til dem som har god batteritid: når dere fikk telefonen, brukte dere den med engang, eller ladet dere den først fullt opp?

Fikk telefonen for en uke siden, og begynte bruke den med en gang. Har veldig bra batteritid :)

har du custom ROM på telefonen din? Eller var batteriet greit, out of box? Litt kjipt hvis man må kjøre custom ROM for at batteriet skal bli bedre. tørr nemlig ikke å tulle med telefonen i og med at den kan bli ødelagt.

Har ikke gjort noe med mobilen. Er fornøyd med den, sånn som den er :)

Lenke til kommentar

For øvrig, om noen har tips/ links til oppdaterte insecure og stock kernel, så jeg kan roote etter update blir jeg happy camper!

Edit: og får man æ-ø-å her?

Endret av Recon
Lenke til kommentar

Har den siste uken dukket opp et veldig irriterende problem på min SGS2. Gjennom hele uka har jeg mottat den samme meldingen om og om igjen fra 2-3 kontakter, med tilfeldig tidsrom mellom de. Den ene har jeg fått over 60 ganger nå på 5 dager, så det plinger og plinger hele tiden...

Noen som har slitt med det samme?

Det som er rart er at det kun er 2-3 kontakter som dette skjer fra, og det er kun den ene meldingen som kommer om og om igjen, ingen av de andre meldingene jeg har fått fra samme kontakt!

Lenke til kommentar

Hva er forskjellen her:

DarkyROM2 XXKG1 BASE DEODEXED CWM: (Browser Lag)

STOCK XXKG1 ODIN Firmware

Darkyrom er customized og som det står i navnet er DEODEXED. Du kan google hva er deodoxed.

Stock er original og untouched stock firmware.

Lenke til kommentar

Jeg har Titanium pro utgaven, og har tatt sikkerhetskopiering av alle app`s.

Kan jeg bare installere siste STOCK XXKG1 ODIN Firmware, så legge inn alle apps ifra Titanium Pro(etter jeg har lastet ned Titanium Pro ifra internett)?Og få alt tilbake igjen?

Edit

Kan jeg roote etter jeg har installere siste STOCK XXKG1 ODIN Firmware?

Endret av Ray001
Lenke til kommentar

Kan jeg bare installere siste STOCK XXKG1 ODIN Firmware, så legge inn alle apps ifra Titanium Pro(etter jeg har lastet ned Titanium Pro ifra internett)?Og få alt tilbake igjen?

Edit

Jeg hadde installert Darky's. Da slipper du å roote osv.

Du kan forsovet roote etter å ha stock ROM installert. (ved å bruke unsecure kernal og superoneclick)

Lenke til kommentar

Edit

Du kan forsovet roote etter å ha stock ROM installert. (ved å bruke unsecure kernal og superoneclick)

Ok den Darky's er allerede rootet?

Men det er jo litt lag i den Darky's i browseren?

Lenke til kommentar

Edit

Ok den Darky's er allerede rootet?

Men det er jo litt lag i den Darky's i browseren?

Se her: http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=15470606&postcount=103

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...