Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...

Byxxi

Anbefalte innlegg

Jeg blir gal av den jævla shutter-lyden. Omniaen min kan jo slå av det. Har drill på at den av foreldrene som til en hver tid har vesla tar sovebilde og sender som mms, og det bråker jo så grønnj. hver gang jeg skal ta sovebildet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er jeg lei av buggy firmware! Etter den siste firmwaren så har batterikapasiteten blitt merkbart dårligere og telefonen skrur seg av helt av seg selv flere ganger.

Hva er enkleste og sikreste måten for meg å legge inn den orginale firmwaren? Hvor finner jeg det jeg trenger? Må jeg kontakte Samsung?

Lenke til kommentar
Noen andre som får inn 01 i mobilnetverkskode?

Jeg fikk ingen problemer med å legge inn disse verdiene, jeg slettet de to som var registrert fra før (Telenor sine).

post-131764-0-63404900-1310109403_thumb.jpeg

Det var jo utrolig rart da.... :/

Lukter litt factory reset av det der....

Men hva er egentlig mobilnetverkskode for noe da?

Og hva er forskjellen på 05 og 01 i praksis.

Lenke til kommentar
Noen andre som får inn 01 i mobilnetverkskode?

Jeg fikk ingen problemer med å legge inn disse verdiene, jeg slettet de to som var registrert fra før (Telenor sine).

post-131764-0-63404900-1310109403_thumb.jpeg

Det var jo utrolig rart da.... :/

Lukter litt factory reset av det der....

Men hva er egentlig mobilnetverkskode for noe da?

Og hva er forskjellen på 05 og 01 i praksis.

Wikipedia: Mobile Network Code

post-131764-0-45149600-1310133318_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Jeg blir gal av den jævla shutter-lyden. Omniaen min kan jo slå av det. Har drill på at den av foreldrene som til en hver tid har vesla tar sovebilde og sender som mms, og det bråker jo så grønnj. hver gang jeg skal ta sovebildet.

Altså. Slå av systemlyd. så blir den stille :thumbup:

Lenke til kommentar

Er det noen som har noen forslag til annen launcher på telefonen? jeg har benyttet Go Launcher en periode, men synes den dukker opp med så mange oppdateringer hele tiden samt at det er så mye ny, uprøvd funksjonalitet som dumpes i den hver gang at jeg begynner å bli litt lei alt maset rundt dette. I tillegg opplever jeg at den varierer veldig i batteritid ved enkelt oppgraderinger, og dette synes jeg er slitsomt i lengden.

Er det ADW launcher eller Launcher Pro som gjelder da eller er det andre uoppdagede perler som finnes der ute?

Mange spennende launchere der ute. personlig så bruker jeg ADW EX mest men jeg er av den typen som liker å skifte litt så jeg har andre også sånn som MXhome og SE sin ARC launcher :)

Lenke til kommentar

Tok noen bilder sent på kvelden av bilen, og må si jeg er mektig imponert av kvaliteten. Hadde til låns et kompaktkamera til rundt 3000 i fjor sommer, og jeg syns faktisk S2 tar like gode bilder. Innendørsbilder blir kornete hvis ikke belysning er optimal, men det gjelder også kompaktkamera

Lenke til kommentar

Hva annet forsvinner med systemlyden?

Edit: Og det funka ikke i det hele tatt.

(innstillinger - lyd - volum - systemlyd, ikke sant?)

Endret av Recon
Lenke til kommentar

Hva annet forsvinner med systemlyden?

Edit: Og det funka ikke i det hele tatt.

(innstillinger - lyd - volum - systemlyd, ikke sant?)

Var det jeg gjorde. Og lyden ble borte.

Lenke til kommentar

Hallo, jeg forventer telefonen min i morra, og lurer på en ting. jeg ser at det er folk som har ganske god batteritid, mens andre har veldig dårlig.

til dem som har god batteritid: når dere fikk telefonen, brukte dere den med engang, eller ladet dere den først fullt opp?

Fikk telefonen for en uke siden, og begynte bruke den med en gang. Har veldig bra batteritid :)

har du custom ROM på telefonen din? Eller var batteriet greit, out of box? Litt kjipt hvis man må kjøre custom ROM for at batteriet skal bli bedre. tørr nemlig ikke å tulle med telefonen i og med at den kan bli ødelagt.

Lenke til kommentar

Satte AP mobile på oppdatering hver 3 time da jeg fikk mobilen. Slukte nesten 100 mb på under et halvt døgn (sepost-98099-0-53511100-1309982418_thumb.jpeg screen shot) og er sannsynligvis ansvarlig for at 1000 mb (kvoten på komplett large) ble brukt opp på en helg. Dette programmet er forhåndsinstallert på mobilen... Noen andre som har vært "dumme" nok til sette AP mobile på autooppdatering?

Hva heter programmet du bruker til å overvåke nett bruken?

My data manager

Satte AP mobile på oppdatering hver 3 time da jeg fikk mobilen. Slukte nesten 100 mb på under et halvt døgn og er sannsynligvis ansvarlig for at 1000 mb (kvoten på komplett large) ble brukt opp på en helg. Dette programmet er forhåndsinstallert på mobilen... Noen andre som har vært "dumme" nok til sette AP mobile på autooppdatering?

Kremt, hvor får jeg aksess til AP-mobile? Har vert i network>settings, men finner ikke dette AP noe sted?

Trykk på widgeten, trykk meny knappen, velg instillinger.

Lenke til kommentar

Nå har netcom forandret datoen på når de forventer å få i mobilen igjen for endte gang.. må vente helt til August for å få den.. erre mulig... trodde jeg skulle få den til uka men nei da.. jeg er vel ikke den eneste som er i den situasjonen...

haha! jeg fikk også sjokk! det jeg gjorde, var å ringe dem, så fikk jeg vite at telefonen lå på postkontoret, nær meg!:) anbefaler deg å gjøre det samme!

det de sa var at den datoen der, var for folk som ikke hadde bestilt før de endret datoen, men vil fortsatt anbefale deg å ringe!

Nummeret til netbutikken: 815 68 611

Vi får vel håpe at du er like heldig som meg da!

edit: ha ordrenummeret klart når du ringer.

Endret av pmiddy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...