Byxxi Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 Takk for svar Prøvde det, men det ble ikke rare forskjellen, bokstavene ble litt større men ikke slik som HD2 Et spørsmål til. Når noen sendte mld eller jeg hadde tapt anrop på HD2, var det en grønn lampe som blinket på toppen av tlf. Har S2 noe lignende? Takk på forhånd Du kan bruke no-led, som lyser opp deler av skjermen din, og "blinker" I et tempo du setter selv Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Hva er det positive ved å fryse apps, hvordan gjør man det, og hva går batterikalibrering ut på? Jada, man kan gjøre det med en app, men generelt hva gjør det med telefonen? Lenke til kommentar
Armador Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Hvordan er det med apps til samsungen nå? Tenker kontra iphone. Usikker på hvilken jeg skal gå til innkjøp av. Dropp apple flaming... Lenke til kommentar
Recon Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Hva er det positive ved å fryse apps, hvordan gjør man det, og hva går batterikalibrering ut på? Jada, man kan gjøre det med en app, men generelt hva gjør det med telefonen? Sletter en loggfil hvor batteriet leser sin "status" ut fra, gjør det ikke? Slik jeg har forstått det i hvert fall. Etter oppdatering av ROM kan vel den bli lest feil om ikke batteriet er 100% fullt. E.g. batteriet tror det er bare 63% mens det egentlig er 92%. Da vil den vel melde seg tom før den egentlig er det? Klart, jeg kan ha misforstått fullstendig. Frysing av apps gjøres f.eks med Titanium Backup (rimelig enkelt om man har appen) ved rootet telefon. Det hindrer ting i å kjøre og bruke ressurser (batteri, cpu, minne etc). Hvordan er det med apps til samsungen nå? Tenker kontra iphone. Usikker på hvilken jeg skal gå til innkjøp av. Dropp apple flaming... Sjekk market.android.com, så ser du vel hva du har å velge i. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Hvordan fjerner man kontaktene som er på mobilen? Eksempel: Når jeg skal eksportere kontakter fra telefonen til sim-kortet kommer det dobbelt opp..de som er på telefonen og de som er på google-kontoen min. Jeg vil jo naturligvis bruke de som er på google-kontoen. Lenke til kommentar
Kevor Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Hvordan er det med apps til samsungen nå? Tenker kontra iphone. Usikker på hvilken jeg skal gå til innkjøp av. Dropp apple flaming... Mener å ha lest at android market nå inneholder noe sånt som 250.000 apps så det er plenty å velge mellom Som nevnt over her ta en titt på https://market.android.com/ så kan du se selv Her kan du forresten se en direkte samenligning mellom iphone 4 og SGS2 lagt ut av smartphoneenvy http://www.youtube.com/user/Smartphoneenvy#p/u/49/96_4uMsosdc Endret 7. juli 2011 av Kevor Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 @SamFirmwareUPDATE: Galaxy S II seems to get Android 2.3.4 updates this month! Lenke til kommentar
Kevor Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 @SamFirmwareUPDATE: Galaxy S II seems to get Android 2.3.4 updates this month! kilde? Lenke til kommentar
Recon Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Hva skjer med data etc ift slike typer oppgraderinger? Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Jeg har oppdaget at alle bildene jeg mottar med mms blir voldsomt nedskalert, helt ned til 300x168. Vi har gjort noen tester, og det er ikke avsender som er problemet. Avsendermobilen skalerer ned til 1600x1200. Men når bildene sendes til meg blir de nedskalert enda mer et sted på veien. Enten må det være telefonen som gjør det når den mottar bildene, eller så må det være noe netcom gjør et sted på veien for å spare datatrafikk, selv om det er usannsynlig. Har kun merket dette med galaxy s2 ikke da jeg hadde den forrige galaxy s. Noen som har opplevd dette, eller vet hva som er feil? Jeg har gått gjennom alt jeg kan finne av innstillinger, men ser ikke at det er noe å stille på. Tar meg frihet til å bumpe denne litt... Skulle så gjerne visst hva som er problemet her. Alle bilder jeg får på mms er veldig små, uansett avsender. Har testet fra mange nå.. Håper noen vet råd. Har søkt rundt på nettet i hele dag, finner ingenting om dette. Skikkelig irriterende! Møkkatelefon... Er det ingen andre som har dette problemet? Endret 7. juli 2011 av Ronny M Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 @SamFirmwareUPDATE: Galaxy S II seems to get Android 2.3.4 updates this month! kilde? http://twitter.com/#!/samfirmware samfirmware er IKKE en offisiell Samsung kanal, men de har insidere som pleier å vite en del mer enn oss uinvidde Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 Har søkt rundt på nettet i hele dag, finner ingenting om dette. Skikkelig irriterende! Møkkatelefon... Er det ingen andre som har dette problemet? Det kan være teleselskapet ditt som hater deg, og sparer båndbredde Lenke til kommentar
Recon Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 85% nå. Ingen overdreven bruk, men egentlig ikke så mye mindre enn vanlig heller. Lenke til kommentar
Njord74 Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Recon,er dette med KE7? Jeg har KE7,men kun 10% igjen etter 12 timer. Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 Har begynt å dra ned batteriet mitt ganske fort nå. Sitter på jobb, uten noe å gjøre, helt aleine. Med trådløst nett. What do? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Sånt skjer hvis man ikke rooter mobilen http://www.datahjelperne.com/2011/07/en-historie-om-god-kundeservice-samsung.html Lenke til kommentar
Recon Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Recon,er dette med KE7? Jeg har KE7,men kun 10% igjen etter 12 timer. KE7, men rootet. Jeg gikk KE2 - KE7 - custom ROM - KF3 - KE7 igjen, fordi med custom og KF3 ble batteritiden katastrofal. Lenke til kommentar
Recon Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Helvete så treg telefonen er blitt til å sende og motta mms. Hva er dette da tro!? Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Har begynt å dra ned batteriet mitt ganske fort nå. Sitter på jobb, uten noe å gjøre, helt aleine. Med trådløst nett. What do? Tar med deg laderen på jobb ^^ Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Har søkt rundt på nettet i hele dag, finner ingenting om dette. Skikkelig irriterende! Møkkatelefon... Er det ingen andre som har dette problemet? Det kan være teleselskapet ditt som hater deg, og sparer båndbredde Hehe, men da begynte de å hate meg akkurat da jeg bytta til S2, for det var ingen problemer med den gamle galaxyen. Har fortsatt Netcom. Men kanskje det skjedde noe da TeliaSonera kom inn i bildet, men tviler på det. Det er ingen god strategi hvis de vil beholde kundene sine ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg