chamunds Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Alternativt prøv en annen nettleser. Selv har jeg etter flere år med Android endt opp med Dolphin HD. Støtter tabs, plugins og oppleves både kjapp og stabil. Andre bra alternativer er Opera og Firefox Lenke til kommentar
Slai Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 for some reason er jeg ikke stormglad i Dolhpin HD enda, skal teste den ut neste uke fra og med NUH og se hva jeg syntes kontra standardleseren. Hører mye bra, så er sikkert jeg som er en ignorant bastard. Lenke til kommentar
margidoah Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Satte AP mobile på oppdatering hver 3 time da jeg fikk mobilen. Slukte nesten 100 mb på under et halvt døgn (se screen shot) og er sannsynligvis ansvarlig for at 1000 mb (kvoten på komplett large) ble brukt opp på en helg. Dette programmet er forhåndsinstallert på mobilen... Noen andre som har vært "dumme" nok til sette AP mobile på autooppdatering? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Er det noen her som anbefaler et produkt som beskytter galaxyen? Copter Displayfilm? Evt. et annet anbefalt og solid produkt? Takker for svar. Jeg henger meg på denne her, bare at jeg gjerne vil ha et deksel. Gjerne tilgjengelig i norsk nettbutikk. Endret 6. juli 2011 av DexterMorgan Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Alternativt prøv en annen nettleser. Selv har jeg etter flere år med Android endt opp med Dolphin HD. Støtter tabs, plugins og oppleves både kjapp og stabil. Andre bra alternativer er Opera og Firefox Bruker man Opera (desktop) så er det ingen tvil om man bør kjøre Opera Mobile. Denne har blitt helt fantastisk bra i det siste og kan ikke sammenlignes med slik den var for en stund tilbake. Og med synkroniseringen, Opera Link, har man bokmerkene i samme mappene og passordene (hvis ønskelig) som på desktop-Opera. Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Noen formeninger om hvilken DSP som er best for android? Tester ut Equalizer på SGSII nå og, WOW, for et løft i lydbildet. Orgiginalt Originalt må det faktisk sies at lyden er litt "døll" med lite diskant og bass. Merk at jeg snakker om lydbildet som ligger standard i SGSII som man får med streaming som f.eks Spotify. IKKE lyden fra stock mediaspiller da denne har sin egen DSP i appen. Noen andre gode? Endret 6. juli 2011 av gammalerik Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2011 snip Du kan enten avslutte internett via task manageren(hold homeknappen inne), eller du kan åpne et nytt vindu, og lukke det gamle. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Allright min "teste dolphin ut neste uke" plan går dårlig, siden Dolphin HD crasher hele tiden. Noen andre som har hatt dette problemet? Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Allright min "teste dolphin ut neste uke" plan går dårlig, siden Dolphin HD crasher hele tiden. Noen andre som har hatt dette problemet? Jepp. Prøv ut Opera Mobile;) Velg bort "Status bar" og "Navigation bar" for å få fin fullskjerm-modus. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Hvordan er Opera Mobile ift stock SGS2 browseren? Hva er fordelene med den? Husker Opera rocka ut en råbra en til N900 i sin tid siden bortimot alle som jobba på Opera brukte N900 selv og de følte for å slenge ut en special one om jeg husker rett, men stock N900browseren var det vanskelig å overgå. Likevel en sykt bra nettleser. Skal teste Lurer på hvorfor ikke Google Chrome er å oppdrive, føler at Android burde ha Google Chrome nettleser... :< Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Etter siste oppdatering føles det ut som jeg har fått 20% bedre batterilevetid. Meeget fornøyd med denne nå! Hmmm, hvordan er det muligt? har du på telefonen i det hele tatt? Hva står på/av? Hvilke innstillinger har du? Hvilke FW har du? Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Hvordan er Opera Mobile ift stock SGS2 browseren? Hva er fordelene med den? En av tingene jeg liker godt er exit-knapp (må enables i settings), slipper å gå til oppgavebehandler for å drepe tasken. Heftig synk med desktop-utgaven. Kjapp som fy. Dønn stabil. God støtte for standarder. Mulighet til "Turbo" a la Opera Mini om man vil, og sparer sykt masse datatrafikk om man er på 2g/3g. Startskjerm. USERAGENT som Dolphin!! med mere:) Edit. Og en annen genial sak. Om man ikke har zoomet inn kan det være lett å treffe feil link med fingeren. Opera Mobile løser dette med å zoome inn om den føler at man har trykket på to linker. Endret 6. juli 2011 av gammalerik 1 Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Det blir en del spmål, men det får så være. Prøvde å oppdatere via kies air, men den bare leter uten å finne noe. Noen som har noen formening om hva det kan være? Signalstyrken her jeg bor er meget dårlig på S2 sammenlignet med HTC HD2 som hadde max styrke, men S2 har jeg bare 2 av 4 strek. Du får ikke oppdatert via kies air. Neivel En annen sak, hvor er alarmen i S2?. Skal jo fungere som vekker klokke også. Trykk på "Applikasjoner" -> "Klokke" Mange mange takk Og så et spørsmål om hvordan man oppdaterer S2. Når jeg kobler S2 med PCn kommer det bare spørsmål om importering av bilder/video men ikke noe om oppdatering. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Slai Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Jævla treig for meg at the moment, ikke sånn "hm muligens litt tregere enn stock" men sånn at jeg sitter og venter lenge. Diskusjon.no laster enda inn mens jeg skriver dette, og nå har den lagt sånn i et par minutter. Klart, jeg regner med det er fordi jeg drista meg til å skru på Opera Turbo. Skrudde nettopp av Turbo og det samme skjer. Laster ikke inn siden. Facebook går ganske så fort tho! Så ser hva du mener . Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 En god del klokke-widgeter som f.eks Beautiful widgets og Simi lar deg velge en app som startes når du trykker på klokka. Her er det smart å velge "klokke" slik at man går rett inn til alarmen/timer Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Jævla treig for meg at the moment, ikke sånn "hm muligens litt tregere enn stock" men sånn at jeg sitter og venter lenge. Diskusjon.no laster enda inn mens jeg skriver dette, og nå har den lagt sånn i et par minutter. Klart, jeg regner med det er fordi jeg drista meg til å skru på Opera Turbo. Skrudde nettopp av Turbo og det samme skjer. Laster ikke inn siden. Facebook går ganske så fort tho! Så ser hva du mener . Diskusjon.no kom inn på 4 sekunder hos meg (wifi)... Prøv OM en stund før du gir den opp, vil ikke angre. Edit: Turbo er noen tregere enn vanlig browsing pga sidene crunshes hos Opera før du får siden ned. Men grei funksjon for datatrafikken sin del om man har begrenset dataplan. Er noe som 1:6 - 1:10 i datamengde Edit 2: Første gangen man starter Opera Mobile oppretter den startskjermen og laster inn sider dit som thumbnails. Derfor vil den bruke en del datatrafikk første par-tre minutter og oppleves treig denne lille stunden. Endret 6. juli 2011 av gammalerik Lenke til kommentar
wafler Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Er sikkert et n00bish spørsmål dette med en enkel løsning men here goes... Nå har telefonen funnet ut at den skal bruke høyttaler som default ved samtaler, altså høyttaleren blir aktivert både ved utgående og innkommende samtaler og må deaktiveres for å "snakke normalt" i telefonen. Hvilken innstilling er det jeg har rota meg borti nå? Finner ikke noe slags valg for å slå av dette så hvis noen har trikset blir jeg meget takknemlig Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Har veldig dårlig 3G/HSPA dekning. Den er konstant ustabil. Jeg kan ha 2-3 streker for HSPA, men den dukker hele tiden ned mot 3G og når nedlasting skjer går den ned til Edge. Den går så konstant ned og opp mellom Edge, 3G og HSPA. En gang når jeg hadde full HSPA fikk jeg 1,1MB på nedlasting. Så det virker bare at den enkelte ganger mister deknong(hovedsakelig inne). Er det mulig å øke signalstyrken på mobiltelefonen? Lenke til kommentar
stiansa Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Hold inne homeknappen og velg task manager, og lukk internett. Takk! Lenke til kommentar
lort Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Et kjapt spørsmål: Når jeg skal bruke Samsung kies og har koblet til telefonen, får jeg opp feilmeldingen "this device is not supported by Kies 2.0. Make sure that your device is supported and try again". What to do? Last ned drivere på nytt, og se til at usb-debugging er av Usb-debugging er av. Alikevel fungerer det ikke. Ber Kies om å laste ned ny driver, noe den gjør. Deretter får jeg samme feilmelding opp. Noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg