Recon Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Jeg mistet 6% på de første 25 minuttene... skille argh, hvorfor vil ikke mms sendes nå. De blir bare stående og jobbe. Og dataene går i følge ikonene... Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 αкαѕнα,hvordan har du fått den blå fargen i batteri infoen din? Og er det KF2 du har? Jeg kjører for tiden en moddet telefon som har Lite'ning Rom v1.5 XXKF2 ja... Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Skulle ikkje vore mulig...fekk min nye galaxy i dag med sama gulskjær i som den forrige...4 veker utan denna herligheten totalt... moobi? Lenke til kommentar
Recon Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Faen snyte da. Nede på 81% allerede, etter bare et noen timer, hvor mobilen mest ligger ved siden av meg. Skjermen drar som vanlig halvparten av det som er gått. Nå har jeg prøvd så mye rart for å styre strømmen der at jeg gir opp snart. Skjønner ikke at skjermen skal ha vært på slik den påstår heller. Begynner å mistenke at timeouten på skjermen går uansett om jeg slår den av selv med powerknappen. Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 5. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2011 Syntes det er litt morsomt at juicedefender tar 10% 1 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Syntes det er litt morsomt at juicedefender tar 10% Ja.. hhhaaha.. Nå skal det dog sies at juicedefender skal være et bra app da... Lenke til kommentar
Recon Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Ja, det stusser jeg også på. Det er noe som har kommet siste 2 ladinger. Aner ikke hva jeg har gjort av tweaks for å "oppnå" det... Det sagt, så er det ikke mange sekundene med cpu-tid om man klikker på den oppføringen. Kan være at jeg har kalibrert nå, og holder på med den totale utladingen for så å lade helt opp, osv osv så det skal være på nett. Endret 5. juli 2011 av Recon Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Skulle ikkje vore mulig...fekk min nye galaxy i dag med sama gulskjær i som den forrige...4 veker utan denna herligheten totalt... moobi? Netonnet... Faen detta suger...2 nye veker uten mobil... Lenke til kommentar
stiansa Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Er det flere som har merket at den du snakker med på telefonen plutselig ikke hører deg? Jeg har opplevd det to ganger på to dager nå. Kan det være telefonen min det er noe galt med? Eller kan det være teleoperatøren min (OneCall(=Telenor))? Eller teleoperatøren til den jeg snakker med? Er det noen måte å sjekke linjekvaliteten på en samtale? Flere av mikrofonone på SGS2 må lyden skrus opp på manuelt, da den er satt veldig lavt. Finner ikke guiden for å fikse dette akkurat nå desverre Her: http://www.ctrlplusz...ng-galaxy-s-ii/ Takker. Da har jeg plottet inn i følge instruksjonen, så får vi se om det hjelper. Men det var visst nok ikke en permanent løsning. Om man restarter telefonen, så gjenopprettes de originale nivåene. Får håpe det kommer en fiks i firmwaren etterhvert. Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 5. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2011 Det er nok ingen her på forumet som kan svare deg på forumet. Hør med samsung, om de kan svare deg da Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Når kommer SGS2 med NFC ? Hva skal du med det? Lenke til kommentar
sanztra Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Hmm. Er ikke helt happy med telefonen om dagen. Telefonen kjører standard med oppdateringer fra Kies. Ingen root eller noe. Operatør er Telenor (bedrift), jeg har lastet ned innstillinger for MMS og Internet fra Telenor og installert de som beskrevet av Telenor, vet ikke om det kan være kjernen til noe her.. 1. Jeg har ofte problemer med at når jeg ikke kjører wifi så får jeg beskjed om at det ikke er tilgang til internett, denne kommer og går og er veldig irriterende når den oppstår. Jeg har fri bruk av data på abonnementet så det skal ikke sette noen begrensning. Det er dekning hos operatøren enten E, 3G eller H. 2. MMS, sliter veldig med å sende MMS meldinger, hvis jeg prøver å sende et bilde som er tatt tidligere så feiler det, hvis jeg prøver å sende til flere mottakere samtidig så feiler det. Det som stort sett virker er at når jeg er inne på en ny melding og tar bilde da så virker det og jeg får sendt melding. 3. Tv2 Tdf2011 app - får ikke se Live video. Har avinstallert og reinstallert et utall ganger, flyttet fra telefon til minnekort og tilbake igjen uten hell. Har også restartet telefonen uten at det hjelper. Og ja, jeg har sumo sport abonnement og har betalt for å se bl. a. tdf. Nå skal det sier at jeg er fersk på Android og kommer fra iPhone 3Gs, som jeg vurderer å ta i bruk igjen... (motvillig). Er det noen som har noen løsninger til mine tre punkter - ev. hvordan tilbakestiller jeg innstillingene fra Telenor på MMS og Internett? Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Jeg har oppdaget at alle bildene jeg mottar med mms blir voldsomt nedskalert, helt ned til 300x168. Vi har gjort noen tester, og det er ikke avsender som er problemet. Avsendermobilen skalerer ned til 1600x1200. Men når bildene sendes til meg blir de nedskalert enda mer et sted på veien. Enten må det være telefonen som gjør det når den mottar bildene, eller så må det være noe netcom gjør et sted på veien for å spare datatrafikk, selv om det er usannsynlig. Har kun merket dette med galaxy s2 ikke da jeg hadde den forrige galaxy s. Noen som har opplevd dette, eller vet hva som er feil? Jeg har gått gjennom alt jeg kan finne av innstillinger, men ser ikke at det er noe å stille på. Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) *snip* 1. Jeg har ofte problemer med at når jeg ikke kjører wifi så får jeg beskjed om at det ikke er tilgang til internett, denne kommer og går og er veldig irriterende når den oppstår. Jeg har fri bruk av data på abonnementet så det skal ikke sette noen begrensning. Det er dekning hos operatøren enten E, 3G eller H. 2. MMS, sliter veldig med å sende MMS meldinger, hvis jeg prøver å sende et bilde som er tatt tidligere så feiler det, hvis jeg prøver å sende til flere mottakere samtidig så feiler det. Det som stort sett virker er at når jeg er inne på en ny melding og tar bilde da så virker det og jeg får sendt melding. 3. Tv2 Tdf2011 app - får ikke se Live video. Har avinstallert og reinstallert et utall ganger, flyttet fra telefon til minnekort og tilbake igjen uten hell. Har også restartet telefonen uten at det hjelper. Og ja, jeg har sumo sport abonnement og har betalt for å se bl. a. tdf. *snip* Jeg vil tippe at 1 og 2 er relatert til feil i APN innstillingene dine. Gå til Innstillinger -> Trådløst og nettverk -> Mobilt Nettverk -> Tilgangspunkter? og slett disse. Legg deretter inn nytt tilgangspunkt som følger Name: telenor APN: telenor Proxy: 10.10.10.10 Port: 8080 Username: dj Password: dj Server: <Not set> MMSC: http://mmsc/ MMS Proxy: 10.10.10.11 MMS Port: 8080 MCC: 242 MNC: 01 APN type: Internet + mms 3: Aner ikke. Har ikke Sumo abb, så får ikke testet live video. Endret 6. juli 2011 av Igniztion 2 Lenke til kommentar
sanztra Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) *snip* ... *snip* Jeg vil tippe at 1 og 2 er relatert til feil i APN innstillingene dine. Gå til Innstillinger -> Trådløst og nettverk -> Mobilt Nettverk -> Tilgangspunkter? og slett disse. Legg deretter inn nytt tilgangspunkt som følger Name: telenor APN: telenor Proxy: 10.10.10.10 Port: 8080 Username: dj Password: dj Server: <Not set> MMSC: http://mmsc/ MMS Proxy: 10.10.10.11 MMS Port: 8080 MCC: 242 MNC: 01 APN type: Internet + mms 3: Aner ikke. Har ikke Sumo abb, så får ikke testet live video. Takk, fikk nå sendt mms med et bilde som er tatt tidligere, og til flere mottakere samtidig! Tusen takk! EDIT: Fikk denne fra Sumo Support: "Hei! Vi har nå fått tilbakemelding om at det er problemer med Tour de France-appen på Samsung Galaxy. Teknisk jobber med å løse dette. Beklager så mye, vi har nå forlenget ditt abonnement med en uke som kompensasjon." Så da er da er det bare å smøre seg med tålmodighet... Endret 6. juli 2011 av sanztra Lenke til kommentar
lort Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Et kjapt spørsmål: Når jeg skal bruke Samsung kies og har koblet til telefonen, får jeg opp feilmeldingen "this device is not supported by Kies 2.0. Make sure that your device is supported and try again". What to do? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Et kjapt spørsmål: Når jeg skal bruke Samsung kies og har koblet til telefonen, får jeg opp feilmeldingen "this device is not supported by Kies 2.0. Make sure that your device is supported and try again". What to do? Installere drivere på nytt i kies. Skal være en egen fane der du kan velge installere drivere på nytt. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Finnes det norsk språk for talegjenkjenning for denne mobiltelefonen? Verken Google, eller Samsung powered by Vlingo har norsk støtte. Kan man nedlaste eller kjøpe norsk støtte for talegjengjenning? Er ikke mye vits med talegjenkjenning med verken google eller Vlingo dersom norsk ikke støttes. Har installert SVOX sin TTS motor. Denne støtter norsk, men er kun tekst til tale og ikke talegjenkjenning. Lenke til kommentar
melvis Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) sanztra'[/b] timestamp='1309940253' post='17988030']Hmm. Er ikke helt happy med telefonen om dagen. Telefonen kjører standard med oppdateringer fra Kies. Ingen root eller noe. Operatør er Telenor (bedrift), jeg har lastet ned innstillinger for MMS og Internet fra Telenor og installert de som beskrevet av Telenor, vet ikke om det kan være kjernen til noe her.. 1. Jeg har ofte problemer med at når jeg ikke kjører wifi så får jeg beskjed om at det ikke er tilgang til internett, denne kommer og går og er veldig irriterende når den oppstårJ. Jeg har fri bruk av data på abonnementet så det skal ikke sette noen begrensning. Det er dekning hos operatøren enten E, 3G eller H. Dette er et problem som oppstod etter siste Kies oppgradering. Vi er flere her som har det problemet og har meldt til Samsung og de ser på saken.Men jo flere som gir tilbakemelding til dem vi Facebooksiden deres (vi skulle få svaret der når de fant ut av det) så vil de sette fortgang i feilsøkingen. Gi dem et ord du og.Sikkert flere som har problemet som ennå ikke har merket det. Endret 6. juli 2011 av melvis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg