Gjest Slettet+98123478 Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Noled fungerer fint hos meg med Handcent uten å huke av på "experimental settings". Lenke til kommentar
Recon Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Hva har du huket av og ikke på de forskjellige settingene under innstillinger for noled da? Edit: og der poppa de brått opp ja, men ikke helt som satt opp, haha. Endret 4. juli 2011 av Recon Lenke til kommentar
stiansa Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Du trenger mest sannsynlig ikke å konvertere filmene i det hele tatt. Eneste problemet er hvis de er over 4GB store (filsystemet takler ikke filer som er over 4GB). Har selv prøvd 720p og 1080p BD-rips på telefonen og det funker som bare det uten konvertering. Nei, sikkert ikke. Men jeg har ikke fått kjøpt meg SD-kort ennå, så har ikke plass til all verden. Apropos det; Er det noen som klarer å finne et class 10 32 GB microSDHC-kort på prisguide? Det raskeste jeg finner er class 4: =256&detailId[0]=2%28466%29&num[66][low]=32&num[66][high]=32"]32 GB microSDHC-kort på prisguide edit: Linken ble ødelagt, så fikset den. Endret 4. juli 2011 av stiansa Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Noen som kan linke den posten som viser hvordan jeg legger inn orginal software igjen? Endret 4. juli 2011 av kewell79 Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 4. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2011 Apropos det; Er det noen som klarer å finne et class 10 32 GB microSDHC-kort på prisguide? Det raskeste jeg finner er class 4: =256&detailId[0]=2%28466%29&num[66][low]=32&num[66][high]=32"]32 GB microSDHC-kort på prisguide edit: Linken ble ødelagt, så fikset den. http://priser.teknofil.no/index.php?q1=Lexar+MicroSDHC+Card+32GB+w%2FUSB+reader Class 10 32gb, as ordered Lenke til kommentar
Recon Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Geek, Byxxi. Fått pakke? Edit: ingen har dem på lager før 1. august Endret 4. juli 2011 av Recon Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Savner også et lys som sier ifra om at jeg har fått melding eller tapt anrop. Slik at jeg bare kan kaste et blikk på telefonen uten å måtte ta den ut av standby. Det burde la seg gjøre å la en av de to menyknappene å lyse når jeg har fått melding? Bruk gratis-appen FlashNotify. Fungerer godt på SGS2. Den viser lockscreen i et lite blaff og slukker igjen slik at batteriet ikke tappes. Det beste av alt er at du kan sette intervallene selv, og hvor lenge. Edit: Mest geniale appen på lenge jeg har lastet ned. Den varsler selvfølgelig tapte anrop også. Takk! Tenker at det trekker endel strøm å kjøre telefonen inn og ut av standby hele tiden. Må kanskje roote for å få menytastene til å lyse? Jeg har installert TV 2 TdF app og opprettet bruker i Sumo for å få med meg live sendinger av touren. Men problemet er at jeg får beskjeden: "Kan ikke spille av video" Kolegaen min med HTC Desire spiller av live som bare det!?! Her velger jeg Live: Så klikker jeg på live video: Da kommer denne avspilleren opp: Ser sånn ut i ca 1. min før jeg får beskjed om at den ikke kan spille av video. Noen som vet om det er noen issues med SGS2 og dette video problemet? Det er akkurat dette problemet jeg opplever med m.nrk.no. Samme feilmelding. Har prøvd en alternativ avspiller, MoboPlayer, samme problemet der. EDIT: Hvor er det mulig å få tak i denne Micro-USB til HDMI overgangen? Har søkt litt på nett uten å finne noe, og Samsung har den heller ikke på sin tilbehørsliste på sidene til S II. Endret 4. juli 2011 av -Teddy- Lenke til kommentar
PIN-kode Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Fillern altså, er skikkelig ladd for kjøp av denne telefonen, men er jo omtrent ingen som har den på lager! Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 4. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2011 Det har jeg btw, det var ikke en usb-jig Var en sånn usb-host ting, som man kan koble til usb-enheter. Skal se etter om jeg finner en måte å få brukt den som usb-jig på. Lenke til kommentar
k-sundvo Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Jeg har installert TV 2 TdF app og opprettet bruker i Sumo for å få med meg live sendinger av touren. Men problemet er at jeg får beskjeden: "Kan ikke spille av video" Kolegaen min med HTC Desire spiller av live som bare det!?! Her velger jeg Live: Så klikker jeg på live video: Da kommer denne avspilleren opp: Ser sånn ut i ca 1. min før jeg får beskjed om at den ikke kan spille av video. Noen som vet om det er noen issues med SGS2 og dette video problemet? jeg hadde samme problem.avinstallerte appen og innstallerte på nytt,fungerer nå.Samme problem hadde jeg med nrk.Fjernet og innstallerte på nytt så fungerte det. Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 4. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2011 EDIT: Hvor er det mulig å få tak i denne Micro-USB til HDMI overgangen? Har søkt litt på nett uten å finne noe, og Samsung har den heller ikke på sin tilbehørsliste på sidene til S II. http://cdon.no/elektronikk/samsung_hdmi%252fmhl_adapter_galaxy_s_ii-14352109 Lenke til kommentar
stiansa Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Edit: ingen har dem på lager før 1. august Amentio har 6 stk på lager av et kort merket A-Data. Har ikke hørt om det før: Link Nå har de vel sikkert bare 5 stk igjen på lager. Bestilte akkurat. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 er ikke amentio konkurs? LINK Lenke til kommentar
Recon Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Det har jeg btw, det var ikke en usb-jig Var en sånn usb-host ting, som man kan koble til usb-enheter. Skal se etter om jeg finner en måte å få brukt den som usb-jig på. Haha, der ser du når jeg ebayshopper på natta. ;D menneh, usb-host ting?? EDIT: Hvor er det mulig å få tak i denne Micro-USB til HDMI overgangen? Har søkt litt på nett uten å finne noe, og Samsung har den heller ikke på sin tilbehørsliste på sidene til S II. http://cdon.no/elekt...y_s_ii-14352109 Eller spaceworld om man er i Oslo. Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 er ikke amentio konkurs? LINK Er noen som har tatt over driften.. Jeg har iallefall akkurat bestilt og mottat varer derfra! Lenke til kommentar
stiansa Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) er ikke amentio konkurs? Amentio Datakjeden AS er konkurs. Amentio er et nytt selskap. De har for eksempel ikke fått videreført kunderegisteret sitt. Derfor må alle gamle kunder registrere seg på nytt. Se her: Amentio og Datakjeden-butikkene reddet Edit: Skriveleif Edit 2: Link til adressa.no Endret 4. juli 2011 av stiansa Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 4. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2011 Haha, der ser du når jeg ebayshopper på natta. ;D menneh, usb-host ting?? Du kan sette en minnepenn i enden på den, og mobilen kan lese hva som er på minnepennen. Men, nå har jeg nettverksproblemer, så nå må jeg jobbe litt med det Lenke til kommentar
Recon Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Haha, I'm useless! Gudene vet hva den jeg har på vei, er... Lenke til kommentar
mbergseth Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Kjøpte ein original Samsung bil lader til Galaxy 2 hos Lefdal. Men opplevde at det var dårlig kontakt i micro USB pluggen, såg tydelig forskjell på kobber pinnene i m-USB pluggen kontakten kontra vegg laderen, så leverte den tilbake i butikk. Siden de andre laderen var lik den som eg leverte inn, fikk eg pengene tilbake. Andre som har opplevd det samme med de original bil laderne? Eller kan det vere lefdal som har fått eit dårlig parti? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg