pawlo20 Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 men er det noen som vet når den kommer med NFC teknologien ? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 men er det noen som vet når den kommer med NFC teknologien ? http://www.gsmchoice.com/en/aktualnosci/1419/NFC_with_the_memory_card!.html Kjøp minnekort med NFC. Trenger ikke å vente med å kjøpe mobil. 1 Lenke til kommentar
snowroller Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 En annen irriterende ting som kom etter siste firmware er at "Taleanrop" er på og bruker 9% av batteriet, selv om jeg aldri bruker den. Hva skal engelsk som systemspråk ha å si? Jeg er veldig fornøyd med denne mobilen, men slike bugs er irriterende! Ehh, så du snakker aldri i telefonen? Taleanrop er lengden du har snakket siden telefonen er skrudd på... Lenke til kommentar
LoKi79 Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Er det flere som opplever dårlig kvalitet på tale? Folk hører nesten ikke hva jeg sier, og det er gjennomgående hos alle jeg ringer. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 men er det noen som vet når den kommer med NFC teknologien ? http://www.gsmchoice.com/en/aktualnosci/1419/NFC_with_the_memory_card!.html Kjøp minnekort med NFC. Trenger ikke å vente med å kjøpe mobil. Jeg venter... vil ha native støtte for google wallet Lenke til kommentar
Xkr%#^+* Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) men er det noen som vet når den kommer med NFC teknologien ? http://www.gsmchoice.com/en/aktualnosci/1419/NFC_with_the_memory_card!.html Kjøp minnekort med NFC. Trenger ikke å vente med å kjøpe mobil. Jeg venter... vil ha native støtte for google wallet Hvorfor det? Innen det blir vanlig i Norge vil jeg tippe de fleste av oss har SGS3 eller 4 eller en annen telefon..... Eller er det skjedd store nyheter på den fronten som jeg ikke har fått med meg...? Endret 4. juli 2011 av Samok.no Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Ehh, så du snakker aldri i telefonen? Taleanrop er lengden du har snakket siden telefonen er skrudd på... hehe jo, men kan ikke huske den var i lista der før. Kikka etter fordi jeg synes batteritiden er dårligere enn nå enn før siste firmware oppdatering. Lenke til kommentar
Recon Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Er det flere som opplever dårlig kvalitet på tale? Folk hører nesten ikke hva jeg sier, og det er gjennomgående hos alle jeg ringer. Jeg fikk senest i dag kudos for klar lyd an som hadde snakket med meg. Lenke til kommentar
LoKi79 Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Er det flere som opplever dårlig kvalitet på tale? Folk hører nesten ikke hva jeg sier, og det er gjennomgående hos alle jeg ringer. Jeg fikk senest i dag kudos for klar lyd an som hadde snakket med meg. Merkelig. Snakket med en kompis nå for å prøve med og uten handsfree, og da var lyden grei med telefonen, "hul" med handsfree (noe som er normalt) og dermed ikke så ille som forrige gang. Han snakket også om at en kompis hadde S2 og sleit med lydkvaliteten på egen tale. Flott om flere kan skyte inn erfaringer her, slik at jeg vet om dette er et problem S2 eller et problem med MIN telefon Lenke til kommentar
escariot Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Heppsann. Jeg har fått et "kjempe" problem. Etter å ha gått tilbake til stock ROM fra KE7 (tror jeg) til KF3, så får jeg ikke lenger frem noe sted at det har kommet nye meldinger. Dersom jeg går inn i meldingene så står det kanskje der at det er kommet nye til, men statusbar, appen (i docken), lyd og lockscreen viser intet. Dette gjelder stock-meldingsappen, og ikke GoSMS (som jeg ikke liker). Jeg opplever også dette tullet med at den kobler seg av mobilt nettverk i hytt og gevær, men hos meg kobler den seg også av trådløst nettverk - selv om det virker å gå. Eneste måten jeg oppdager det på er at Viber-servicen ikke er logget på. Noen som har opplevd det samme/har en fiks (annet enn å gå tilbake til KE7)? Benytter Network Norway forøvrig, men det burde vel strengt tatt ikke ha noe å si (skjønt jeg aldri har fått sendt MMS fra stock-meldingsappen, men får gjort det fra GoSMS Pro, og er eneste grunnen til at jeg har det inne..). Lenke til kommentar
sanztra Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Jeg har installert TV 2 TdF app og opprettet bruker i Sumo for å få med meg live sendinger av touren. Men problemet er at jeg får beskjeden: "Kan ikke spille av video" Kolegaen min med HTC Desire spiller av live som bare det!?! Her velger jeg Live: Så klikker jeg på live video: Da kommer denne avspilleren opp: Ser sånn ut i ca 1. min før jeg får beskjed om at den ikke kan spille av video. Noen som vet om det er noen issues med SGS2 og dette video problemet? Lenke til kommentar
escariot Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Heppsann. Jeg har fått et "kjempe" problem. Etter å ha gått tilbake til stock ROM fra KE7 (tror jeg) til KF3, så får jeg ikke lenger frem noe sted at det har kommet nye meldinger. Dersom jeg går inn i meldingene så står det kanskje der at det er kommet nye til, men statusbar, appen (i docken), lyd og lockscreen viser intet. Dette gjelder stock-meldingsappen, og ikke GoSMS (som jeg ikke liker). Jeg opplever også dette tullet med at den kobler seg av mobilt nettverk i hytt og gevær, men hos meg kobler den seg også av trådløst nettverk - selv om det virker å gå. Eneste måten jeg oppdager det på er at Viber-servicen ikke er logget på. Noen som har opplevd det samme/har en fiks (annet enn å gå tilbake til KE7)? Benytter Network Norway forøvrig, men det burde vel strengt tatt ikke ha noe å si (skjønt jeg aldri har fått sendt MMS fra stock-meldingsappen, men får gjort det fra GoSMS Pro, og er eneste grunnen til at jeg har det inne..). Meldingene som ikke fungerte (notify) var sannsynligvis GoPro SMS som er oppgradert. Startet den opp, gikk gjennom oppstartswizard, valgt å fjerne avhukningen på "Remove notify on other messaging apps" (under oppstarten, har ikke startet den opp før nå), og eureka.. Meldingene tikker nå inn med lyd, på statusbar og lockscreen. At jeg ikke sjekket det før... Men, har fremdeles probs med nettverk (både trådløst og mobilt) som disconnecter i hytt og gevær da.. og MMS.. /Escariot Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Får ikke sjekket TV 2 TdF, da jeg bare får opp at jeg må betale 99kr. for å få sett... Endret 4. juli 2011 av HellMate Lenke til kommentar
sanztra Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Får ikke sjekket TV 2 TdF, da jeg bare får opp at jeg må betale 99kr. for å få sett... Jeg har akkurat betalt 199,- for å få en måned med sport, men er litt bortkastet når video ikke vil vises... EDIT: I tillegg sliter jeg veldig med å sende MMS, har kjørt oppsett installasjon fra Telenor sine sider til mobilen, uten at det hjelper - er det flere enn jeg som har problemet? Problemet ser ut til å være komprimering fra bilder som allerede er tatt, mens hvis jeg tar bilde når jeg er i meldingen så får jeg sendt mms. Men det står da at den komprimerer og at bildet er på ca 180 kb og sendingen feiler... Endret 4. juli 2011 av sanztra Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Jeg har akkurat betalt 199,- for å få en måned med sport, men er litt bortkastet når video ikke vil vises... Har du installert siste versjon av Adobe Flash via Market? Er en vill gjetning, men er verdt et forsøk Lenke til kommentar
Recon Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 No-led kjører da også disse ikonene i intervaler, som du setter selv. Min blinker hvert 5 sekund, og blinker i 0.5. Skjermen er skrudd av ellers. Jeg får ikke noe fart i min NoLed jeg. Den varsler jo ikke!?!? How dost I fucketh up? Lenke til kommentar
Njord74 Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Når jeg prater i tlf klager folk over ekko,men når jeg slår støyreduksjon av blir det bra. Problemet er at jeg må slå den av hver gang jeg ringer og først etter oppkopling er det mulig å få fram valget støyreduksjon. Er det ingen måte å få den av for godt som default?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98123478 Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 No-led kjører da også disse ikonene i intervaler, som du setter selv. Min blinker hvert 5 sekund, og blinker i 0.5. Skjermen er skrudd av ellers. Jeg får ikke noe fart i min NoLed jeg. Den varsler jo ikke!?!? How dost I fucketh up? Bruker du Go Sms? Siste versjonen funker ikke med Noled. Har gått tilbake til Handcent (som alltid er stabil) da Go Sms innfører nye bugs med hver oppdatering. Lenke til kommentar
Recon Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Handcent her også. Kan det være noe med låsskjermen eller noe? edit: fant en "experimental" setting nå, som det sto jeg måtte check om eg brukte handcent. Får teste det. Endret 4. juli 2011 av Recon Lenke til kommentar
Recon Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Handcent her også. Kan det være noe med låsskjermen eller noe? edit: fant en "experimental" setting nå, som det sto jeg måtte check om eg brukte handcent. Får teste det. Nei, det var stusslige greier. Ingen notifications å få gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg