Vice Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Har jeg sett meg fullstendig blind her? Klarer rett og slett ikke å finne igjen settingsene hvor man endret utseendet på "SMS boblene" Var nesten sikker på at dette lå under messaging->settings men kan ikke finne dem igjen. Noen som husker i farten? Skal være det øverste valget på settings, under messaging Øverste valget mitt er "message font size" ? Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Øverste valget mitt er "message font size" ? Mitt er message skin Lenke til kommentar
Njord74 Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Må si jeg hadde MYE bedre batteritid på KE7 enn KF3.Blir nok å flashe tilbake. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Øverste valget mitt er "message font size" ? Mitt er message skin I svarteste! Har du nyeste Firmware? Jeg oppdaterte for noen dager siden og mistenker nå sterkt at denne settingen forsvant da. Noe som er rimelig kjipt i såfall. Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Selv har jeg Galaxy S1, så det er kanskje ikke samme problem, men jeg og slet med dårlig batterilevetid etter at jeg oppdaterte. Det viste seg at WiFi ikke var stilt inn til å skru seg av i standbymode, og når jeg fikset det ble det plutselig mye bedre. Mulig det samme gjelder på S2, så jeg ville ikke nedgradert firmware uten å google litt først. Lenke til kommentar
Recon Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Må si jeg hadde MYE bedre batteritid på KE7 enn KF3.Blir nok å flashe tilbake. Var det jeg gjorde. Av samme grunn! Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Er det en mail app som kan velge flere mailer samtidig, alla "Shift" knappen på tastaturet + "venstre muse knapp på musa" for å merke flere mailer samtidig, f.eks til slette flere mailer? Nå abb jeg på denne tråden, og Den store Android tråden, og et par andre tråder, og da detter det inn 50-80mailer dagen, kanskje mer noen dager. Litt slitsomt å slette flere mailer. Må da være en enklere metode enn det som er på K9, den orginale på SGS2? Lenke til kommentar
Hrti Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Er det en mail app som kan velge flere mailer samtidig, alla "Shift" knappen på tastaturet + "venstre muse knapp på musa" for å merke flere mailer samtidig, f.eks til slette flere mailer? Nå abb jeg på denne tråden, og Den store Android tråden, og et par andre tråder, og da detter det inn 50-80mailer dagen, kanskje mer noen dager. Litt slitsomt å slette flere mailer. Må da være en enklere metode enn det som er på K9, den orginale på SGS2? Man kan slette flere mailer i Email.apk som kommer preinstallert. Velg aktuelle postkasse, trykk meny-tasten og så "delete" (sikkert "slett" på norsk ). Da kommer det opp små bokser til høyre for hver mail slik at du kan huke av de du ønsker å slette. Dessverre finnes det ingen tilsvarende funksjonalitet for f.eks. "merk som lest". Håper dette kommer i fremtidig firmware-oppdatering. Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 I svarteste! Har du nyeste Firmware? Jeg oppdaterte for noen dager siden og mistenker nå sterkt at denne settingen forsvant da. Noe som er rimelig kjipt i såfall. Jeg har KF4 Lenke til kommentar
stiansa Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Ang. fjerning av lyden på kamera (shutter click). Jeg ønsker å kunne skru av den fæle klikkelyden som kommer når man knipser et bilde. Jeg har googlet meg til at det går an å roote telefonen, for så å opprette filen /data/local.prop med innholdet ro.camera.sound.forced=0. Men jeg skal ikke roote telefonen min, så det er ikke et alternativ. Jeg har også googlet meg fram til at det finnes en app på market som heter cVolume, og at man kan sette systemvolum til 0. Jeg har prøvd dette, men det hadde ingen effekt på kameraklikkelyden. Finnes det andre måter? Lenke til kommentar
Recon Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Jeg har rootet. Skal teste den .prop fila nå. Edit: det var stusslige greier du. Endret 3. juli 2011 av Recon Lenke til kommentar
stiansa Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Jeg har rootet. Skal teste den .prop fila nå. Edit: det var stusslige greier du. Hm... Ok, tror kanskje det ikke er mulig. Jeg installerte nettopp en app fra market som het Silent Spy Camera, men selv da var klikkelyden der. Og i about-teksten i den appen stod det at noen nasjoners lovgivning kan forhindre muligheten for å fjerne lyden på kameraklikkingen. Forstå det den som kan... Det er vel for å forhindre snikfotografering på strender, osv..? Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Har jeg sett meg fullstendig blind her? Klarer rett og slett ikke å finne igjen settingsene hvor man endret utseendet på "SMS boblene" Var nesten sikker på at dette lå under messaging->settings men kan ikke finne dem igjen. Noen som husker i farten? Skal være det øverste valget på settings, under messaging Har heller ikke noe slik under noe valg i settings. Hmmm ... Lenke til kommentar
rawdiamond2 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Øverste valget mitt er "message font size" ? Mitt er message skin I svarteste! Har du nyeste Firmware? Jeg oppdaterte for noen dager siden og mistenker nå sterkt at denne settingen forsvant da. Noe som er rimelig kjipt i såfall. Du mistenker rett. I nyeste oppdatering via Kies så har Samsung fjernet muligheten til å velge tema. Redningen for meg ble GoSms ;P Endret 3. juli 2011 av rawdiamond2 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Etter den siste firmwaren så har jeg opplevd at mobilen har problemer med å komme på internett. Har det kommet en bug her? Flere som har opplevd det? Lenke til kommentar
Jallis87 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 screenshots av battery usage! Her! Eg har akkuratt samme problem! akkuratt likt så det ut på min telefon! noen som har noe løsning på det? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Etter den siste firmwaren så har jeg opplevd at mobilen har problemer med å komme på internett. Har det kommet en bug her? Flere som har opplevd det? Hva skjer? Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Etter den siste firmwaren så har jeg opplevd at mobilen har problemer med å komme på internett. Har det kommet en bug her? Flere som har opplevd det? Absolutt! Noen ganger kommer jeg på, så hopper den av og siden blir unavailable. Og da har jeg store problemer med å komme på etterpå. Jeg har OneCall, og mistenkte dem en stund, men har og hørt om andre som har dette problemet etter siste FW-oppdatering. Jeg har gitt beskjed til Samsung via Facebook. De sa de ikke hadde hørt om det før, så jeg skal også nevne ditt problem for dem. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Etter den siste firmwaren så har jeg opplevd at mobilen har problemer med å komme på internett. Har det kommet en bug her? Flere som har opplevd det? Absolutt! Noen ganger kommer jeg på, så hopper den av og siden blir unavailable. Og da har jeg store problemer med å komme på etterpå. Jeg har OneCall, og mistenkte dem en stund, men har og hørt om andre som har dette problemet etter siste FW-oppdatering. Jeg har gitt beskjed til Samsung via Facebook. De sa de ikke hadde hørt om det før, så jeg skal også nevne ditt problem for dem. Samme problem vi har da! Håper de fixer det, for buggen er irriterende! PS : Jeg også har Onecall. Men hadde ikke samme problem før siste oppdatering da. Endret 3. juli 2011 av Betroz Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Ser at noen har opprettet en tråd for batteritrøbbel med SGS2. Kan være nyttig å samle erfaringer, tips og løsninger der på ett brett. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1355877& Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg