DroidOle Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Har noen kjøpt (og mottatt!) sportsarmbånd til denne? Hehe.. vittig at du spør.. pakket ut mitt for 20.min siden bestilte fra her http://www.mytrendyphone.no/shop/samsung-i9100-galaxy-50156p.html Passet perfekt... Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Jaja, var å kjøpte meg en ny Micro-USB kabel til Galaxy S II'en min i dag, så nå er jeg 109 kroner fattigere heh. Dersom du MÅTTE ha en kabel nå, er det jo en ok pris å betale. Selv fikk jeg nettopp tre stykk usb-kabel til galaxy s2 tilsendt i posten. Det kosta meg totalt 35 kroner med frakt fra ebay. Søk feks etter " USB DATA CABLE LEAD FOR SAMSUNG I9100 GALAXY S 2 II" på ebay. 35 kroner for 3 kabler? Herregud, jeg kjøpte og tre stk av disse kablene på ebay, og ga 64,-(7,26 pund)for tre stk - og syns jeg hadde gjort tidenes kupp ... Lenke til kommentar
Recon Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Som feiler denne Trygg på reise appen da? Passordet krever min. 8 tegn, tall, spesialtegn og bokstaver. Vel jeg har alle tre typer og 8 tegn, hva er problemet!? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Har noen kjøpt (og mottatt!) sportsarmbånd til denne? Fikk DENNE i dag, fungerer helt greit! Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Noen som sliter med dnb nor sin app? Jeg får logget inn første gangen, andre gangen får jeg opp at siden er utilgjengelig. Laster jeg den ned igjen så funker det en gang, før det klikker Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Har noen kjøpt (og mottatt!) sportsarmbånd til denne? Hehe.. vittig at du spør.. pakket ut mitt for 20.min siden bestilte fra her http://www.mytrendyphone.no/shop/samsung-i9100-galaxy-50156p.html Passet perfekt... Må ein plusse på moms og slik frå den sida? Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Har noen kjøpt (og mottatt!) sportsarmbånd til denne? Hehe.. vittig at du spør.. pakket ut mitt for 20.min siden bestilte fra her http://www.mytrendyphone.no/shop/samsung-i9100-galaxy-50156p.html Passet perfekt... Må ein plusse på moms og slik frå den sida? Hmmm tror du må det ja... + at det ble litt mer pga av den koster akkurat over 200.. så da kommer toll i tillegg også... Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Hmmm tror du må det ja... + at det ble litt mer pga av den koster akkurat over 200.. så da kommer toll i tillegg også... Nei, moms er det du betaler for ting som koster over 200 kroner (25%), toll betaler man dersom man importerer ting som er tollbelagt. tollvesenet.no, eller noe i den duren. Jeg venter på denne: http://www.dealextreme.com/p/sporty-nylon-armband-for-htc-desire-hd-hd2-evo-4g-black-65633 Så får vi se, kvaliteten er sikkert ikke den samme, men så koster den 1/10 også. Lenger tid i postgang også. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Har hatt telefonen i tre dager og er veldig fornøyd. Kjøpte den på Lefdal med et NetCom abbonement som aldri vil bli brukt. 4300 totalpris etter ett år, uten abb skulle de ha 5200 i butikk fordi de ikke kunne matche nettpris. Uansett: Har konvertert fra en Diamond II med WM 6.5, god overgang... Har endelig fått på plass litt på hjemskjermene og installert noen apps, men fikk ikke video til å spille av fra m.nrk.no. Hva kan være galt? Har ikke oppdatert ROM eller lignende, må det gjøres? Mister jeg eventuelt da alt jeg har satt opp slik jeg gjorde på WM, eller er Google litt lurere? Lenke til kommentar
Recon Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Betalte 2700 for min, inkl frakt. Ikke bundet til noe. Fint å ha partneravtale med Netcom bare fordi de har en sender på vår eiendom. ;p Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Gikk helt fint å se på NRK her. Har ikke gjort noe med telefonen. Lenke til kommentar
Recon Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Slå på "tillegg" eller hva det heter i browseren? Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Om det gikk helt fint, så trenger man heller ikke gjøre noe, Recon Lenke til kommentar
Recon Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 fikk ikke video til å spille av fra m.nrk.no. Hva kan være galt? Så det så. Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Trodde du snakket til HellMate Lenke til kommentar
Recon Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Siste justeringene på Juicedefender har dratt den opp fra x1.53 til x2.11 i hjelp til batteriliv sier den. Virker bedre og ja. Hvordan er det å kombinere strømsparing i tlf med JD? Edit: nesj, ikke noe poeng ser jeg. Styrer alt det med JD. Endret 2. juli 2011 av Recon Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Hva mener du med x1.53 og x2.11? Lenke til kommentar
Recon Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Juicedefender anslår jo hvor mye den har forbedret batterikapasitet ila siste 48 timer. Etter KF3 var jeg helt nede på 1,53, mot 1,99 på KE/, nå er jeg justert meg inn til 2,11. Og det enda med GPS og wifi på (dog styrt av location). Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Har jeg sett meg fullstendig blind her? Klarer rett og slett ikke å finne igjen settingsene hvor man endret utseendet på "SMS boblene" Var nesten sikker på at dette lå under messaging->settings men kan ikke finne dem igjen. Noen som husker i farten? Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Har jeg sett meg fullstendig blind her? Klarer rett og slett ikke å finne igjen settingsene hvor man endret utseendet på "SMS boblene" Var nesten sikker på at dette lå under messaging->settings men kan ikke finne dem igjen. Noen som husker i farten? Skal være det øverste valget på settings, under messaging Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg