Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...

Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, var å kjøpte meg en ny Micro-USB kabel til Galaxy S II'en min i dag, så nå er jeg 109 kroner fattigere heh.

Dersom du MÅTTE ha en kabel nå, er det jo en ok pris å betale. Selv fikk jeg nettopp tre stykk usb-kabel til galaxy s2 tilsendt i posten. Det kosta meg totalt 35 kroner med frakt fra ebay. Søk feks etter " USB DATA CABLE LEAD FOR SAMSUNG I9100 GALAXY S 2 II" på ebay.

35 kroner for 3 kabler? Herregud, jeg kjøpte og tre stk av disse kablene på ebay, og ga 64,-(7,26 pund)for tre stk - og syns jeg hadde gjort tidenes kupp ... :cool:

Lenke til kommentar

Har noen kjøpt (og mottatt!) sportsarmbånd til denne?

Hehe.. vittig at du spør.. pakket ut mitt for 20.min siden :)

bestilte fra her http://www.mytrendyphone.no/shop/samsung-i9100-galaxy-50156p.html

Passet perfekt...

Må ein plusse på moms og slik frå den sida?

Hmmm tror du må det ja... + at det ble litt mer pga av den koster akkurat over 200.. så da kommer toll i tillegg også...

Lenke til kommentar

Hmmm tror du må det ja... + at det ble litt mer pga av den koster akkurat over 200.. så da kommer toll i tillegg også...

Nei, moms er det du betaler for ting som koster over 200 kroner (25%), toll betaler man dersom man importerer ting som er tollbelagt.

tollvesenet.no, eller noe i den duren.

Jeg venter på denne: http://www.dealextreme.com/p/sporty-nylon-armband-for-htc-desire-hd-hd2-evo-4g-black-65633

Så får vi se, kvaliteten er sikkert ikke den samme, men så koster den 1/10 også. Lenger tid i postgang også.

Lenke til kommentar

Har hatt telefonen i tre dager og er veldig fornøyd. Kjøpte den på Lefdal med et NetCom abbonement som aldri vil bli brukt. 4300 totalpris etter ett år, uten abb skulle de ha 5200 i butikk fordi de ikke kunne matche nettpris.

Uansett: Har konvertert fra en Diamond II med WM 6.5, god overgang... Har endelig fått på plass litt på hjemskjermene og installert noen apps, men fikk ikke video til å spille av fra m.nrk.no. Hva kan være galt? Har ikke oppdatert ROM eller lignende, må det gjøres? Mister jeg eventuelt da alt jeg har satt opp slik jeg gjorde på WM, eller er Google litt lurere?

Lenke til kommentar

Siste justeringene på Juicedefender har dratt den opp fra x1.53 til x2.11 i hjelp til batteriliv sier den. Virker bedre og ja.

Hvordan er det å kombinere strømsparing i tlf med JD?

Edit: nesj, ikke noe poeng ser jeg. Styrer alt det med JD.

Endret av Recon
Lenke til kommentar

Juicedefender anslår jo hvor mye den har forbedret batterikapasitet ila siste 48 timer. Etter KF3 var jeg helt nede på 1,53, mot 1,99 på KE/, nå er jeg justert meg inn til 2,11. Og det enda med GPS og wifi på (dog styrt av location).

Lenke til kommentar

Har jeg sett meg fullstendig blind her? Klarer rett og slett ikke å finne igjen settingsene hvor man endret utseendet på "SMS boblene" Var nesten sikker på at dette lå under messaging->settings men kan ikke finne dem igjen. Noen som husker i farten?

Lenke til kommentar

Har jeg sett meg fullstendig blind her? Klarer rett og slett ikke å finne igjen settingsene hvor man endret utseendet på "SMS boblene" Var nesten sikker på at dette lå under messaging->settings men kan ikke finne dem igjen. Noen som husker i farten?

Skal være det øverste valget på settings, under messaging

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...