Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...

Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

igår hadde jeg mye bedre batteri enn idag,, begge gangene har jeg av wifi?

tidligere i tråden leste jeg at surfing ikke tar så mye av batteriet? men det er tydeligvis problemet her?

I denne testen fikk de ca 40 min lengre battertid ut av S II ved å bruke Opera Mobile ved surfing på internett. Det kan vel være verdt et forsøk, vet ikke hvordan f. eks Dolphin Browser HD er på dette.

okey,kanskje prøve det

bruker dere opera dere andre?

og den defender biten?

er dette et enkelt program som funker godt?

aldri hørt om det før nå jeg

Lenke til kommentar

Det går fint an å hindre widgetlocker å komme inn på homescreen, men du kan ikke hindre telefonen i å "våkne" slik at den kommer til widgetlocker. For å hindre at du kommer til homescreen går du innpå widgetlocker-menu-settings-advanced-homehelper-Homehelper Block Home- og til slutt Block Home in other apps.

Dette fungerer som sagt ikke på Samsung Galaxy S2.

Det fungerer så lenge man har bare WidgetLocker, men om du har WidgetLocker for selve opplåsingen, men bruker GO Launcher så kan man ikke deaktivere HOME-knappen.

skille

JuiceDefender er vel så avansert som du velger det skal være. Funker greit for meg, og jeg er Android-n00b.

1 dag og 6 timer nå, og parogtjue % batteri igjen. Går egentlig for å tømme det nå, så jeg kan lade opp og fullføre kalibreringen av batteriet.

Lenke til kommentar

Det går fint an å hindre widgetlocker å komme inn på homescreen, men du kan ikke hindre telefonen i å "våkne" slik at den kommer til widgetlocker. For å hindre at du kommer til homescreen går du innpå widgetlocker-menu-settings-advanced-homehelper-Homehelper Block Home- og til slutt Block Home in other apps.

Dette fungerer som sagt ikke på Samsung Galaxy S2.

Det fungerer så lenge man har bare WidgetLocker, men om du har WidgetLocker for selve opplåsingen, men bruker GO Launcher så kan man ikke deaktivere HOME-knappen.

skille

JuiceDefender er vel så avansert som du velger det skal være. Funker greit for meg, og jeg er Android-n00b.

1 dag og 6 timer nå, og parogtjue % batteri igjen. Går egentlig for å tømme det nå, så jeg kan lade opp og fullføre kalibreringen av batteriet.

okey,så dette er et app program man laster ned ifra market, som rett og slett blokkerer enkelte programmer?

Lenke til kommentar

Hehe, jeg tror du får mer igjen for å lese om det på market enn at jeg skal stotre fram noe! ;)

Det justerer ting av og på, for å spare strøm, kan man si.

skal sjekke her ja

men jeg fant en som er gratis og en som koster 40 kroner

hvem er det du bruker?

har du merket noe til at enkelte funksjoner blir slått av pgr av dette programmet?

Endret av madman88
Lenke til kommentar

Jeg har begge, altså gratis og så den til 40. Flere funksjoner på den siste.

Jeg bruker min til å styre wifi og mobilnett på/av, samt strømstyring av andre ting, lysstyrke skjerm, justering av klokkefrekvens på CPU osv osv. Jeg startet enkelt og har egentlig bare flikket og styrt siden, så har det spist på seg hva den gjør.

Syns egentlig den var mer effektiv før det kom en update til den.

Lenke til kommentar

Noen som får "smart alarm" til å fungere? Har Ke3 via Kies, funka ikke før og heller ikke etter oppdatering.

Den funker for meg. Var fantastisk å våkne den første dagen. Så har jeg sovet gjennom den i ettertid.

Lenke til kommentar

Den spiller en mer behagelig lyd før alarmen

Det gjør den ikke her :thumbdown:

Man skal vel bare huke av for smart alarm også skal den starte før den normale alarmen?

En annen ting, er det mulig å fjerne lyden som indikerer at man plugger i ladekabelen?

Lenke til kommentar

Jaja, var å kjøpte meg en ny Micro-USB kabel til Galaxy S II'en min i dag, så nå er jeg 109 kroner fattigere heh.

Dersom du MÅTTE ha en kabel nå, er det jo en ok pris å betale. Selv fikk jeg nettopp tre stykk usb-kabel til galaxy s2 tilsendt i posten. Det kosta meg totalt 35 kroner med frakt fra ebay. Søk feks etter " USB DATA CABLE LEAD FOR SAMSUNG I9100 GALAXY S 2 II" på ebay.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...