Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...

Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du aktivert USB debugging og flashet insecure kernel i forkant?

Har aktivert USB debugging

Ikke flashet insecure kernel, men hva gjør insecure kernel ?

er en firma mobil, så har ikke lyst til å gjøre alt for mye med den

Lenke til kommentar

Noen fler enn meg som har opplevd at valg av sms temaer har forsvunnet siden oppdateringen via Kies (KE3) ?

Hadde tidligere "mono" som favoritt, men nå sitter jeg kun med original skinnet og intet valg om å endre dette. Vanvittig irriterenes!

Ok, svarer meg selv her via svar fra samsung support:

"Detta alternativ är dessvärre borttaget i den senaste uppdateringen,

KE7. Jag har vidarebefordrat sina synpunkter till berörd avdelning. "

...drit å dra! ;P

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98123478

Igniztion sin ser veldig lik ut som min, så da er nok ikke at jeg har fryst applikasjoner eller rootet som utgjør forskjellen. Hvis ikke du også har gjort det da Igniztion?

Jeg har rootet og fjernet Wi-Fi Sharing, men det ble gjort mot slutten av den grafen jeg postet over. Man kan se et lite hakk i batterigrafen der det forsvant litt strøm uten at det ble "logget"

Jeg har også fjernet wi-fi sharing og merker stor forskjell på batteritiden. Sannsynligvis har denne prosessen lagt og skannet i bakgrunnen hele tiden. Har også fjernet alt som har med "Hubs" å gjøre.

Lenke til kommentar

Av en eller annen grunn har jeg klart og slått på at telefonen sier hvem som ringer da det ringer.. Noe som er veldi irriterende, og klarer ikke og finne noen plass inne på innstillingen om hvordan man slår dette av... Noen som vet?

Prøv

Taleinngang og utgang,innstill for tekst til tale og ta vekk haken i kjøremodus

Lenke til kommentar

Noen fler enn meg som har opplevd at valg av sms temaer har forsvunnet siden oppdateringen via Kies (KE3) ?

Hadde tidligere "mono" som favoritt, men nå sitter jeg kun med original skinnet og intet valg om å endre dette. Vanvittig irriterenes!

Kan alltids prøve deg på alternative SMS programmer slik som Go SMS Pro og Handcent. Begge er gratis, godt likt med høy karakter på market, og begge støtter themes.

Lenke til kommentar

...drit å dra! ;P

Ja det var slikkelig irriterende! Hadde jeg visst det så hadde jeg ikke oppdatert. Går det an å tilbakestille telefonen til den forrige versjonen?

S2 har den beste skjermen, med de beste fargene, og så presterer Samsung å bruke den blasse gul og blåfargen i meldingsoppsettet, det skulle jo ikke vært mulig. Jeg skjønner heller ikke hvorfor ikke bakgrunnen er helt svart lenger heller, slik som den var på den første galaxyen, det var mye bedre, istedenfor den gråfargen, den fargen bruker jo strøm også for svingende! Savner også muligheten for å åpne hver melding i egen svart skjerm med hvit tekst sånn som på Galaxy S, hvor man kunne sveipe sideveis på skjermen for å bla forover eller bakover i meldingstråden. Hvor kan jeg sende mail for å klage?

Endret av Ronny M
Lenke til kommentar

Er det noen som har en norsk guide eller gidder og forklare meg hvordan man rooter sgs2? Har lest noen guider på engelsk men er litt forvirret med alt det XWKDD 2.3.3 snakket osv.. er det en annen versjon enn oppdateringen på skies? osv osv... har ikke gjort det før så jeg vil ikke herpe tlf helt endå :p

Takker for alle svar.

Er GO SMS, GO Contact det eneste alternativet til det medfølgende Telefon, Kontakt og Meldinger?

Foruten Handcent for SMS....som jeg ikke helt likte. Syntes ikke det hadde så veldig mye mer spesielt.

Liker det mørke fargeoppsettet til de medfølgende programmene, mens jeg liker at GO SMS Pro kan vise mapper som Innboks, Utboks, etc., noe det medfølgende Meldinger ikke kan gjøre.

En annen ting: Noen som har fått ADW Notifier til å virke med WidgetLocker? På slider for SMS, Telefon, Gmail skal det stå et lite tall som sier noe om antall SMS mottatt, antall tapte anrop og antall mottatte eposter. Jeg har fått til at det viser varsel for SMS, men ikke telefon og gmail.

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

S2 har den beste skjermen, med de beste fargene, og så presterer Samsung å bruke den blasse gul og blåfargen i meldingsoppsettet, det skulle jo ikke vært mulig. Jeg skjønner heller ikke hvorfor ikke bakgrunnen er helt svart lenger heller, slik som den var på den første galaxyen, det var mye bedre, istedenfor den gråfargen, den fargen bruker jo strøm også for svingende! Savner også muligheten for å åpne hver melding i egen svart skjerm med hvit tekst sånn som på Galaxy S, hvor man kunne sveipe sideveis på skjermen for å bla forover eller bakover i meldingstråden. Hvor kan jeg sende mail for å klage?

Trodde jeg hadde blitt dement jeg, når jeg ikke fant igjen dette valget.

Mono var det absolutt beste temaet så det er bra gjort å ha fjerna dette?!

Det må de så absolutt få høre :yes:

Lenke til kommentar

...drit å dra! ;P

Ja det var slikkelig irriterende! Hadde jeg visst det så hadde jeg ikke oppdatert. Går det an å tilbakestille telefonen til den forrige versjonen?

Hmm, jeg oppdaterte til KE7 før den kom på Kies, jeg bruker fremdeles "mono."

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bare bruke Handcent og få en smsgreie som ser slik ut:

SC20110629-200122.jpeg

Så kan du forandre bakgrunn til svart, eller lilla eller whatever, samme med snakkebobler, look på snakkebobler, and so forth?

Er default SMSprogrammet såpass at dere stick to it over Handcent og GO SMS?

Lenke til kommentar

Har du aktivert USB debugging og flashet insecure kernel i forkant?

da har jeg sjekket batteriet osv,og her kan du se at det er like ille

har nesten ikke brukt telefonen idag,utenom litt surfing på ca 30 min vil jeg tro

etter 7 timer ser det slik ut:

dette er altså KF3 oppdateringen som jeg fikset meg igår

vil ikke dere si at batteriet har gått tomt rimelig fort?

post-223500-0-72773500-1309371233_thumb.jpeg

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bare bruke Handcent og få en smsgreie som ser slik ut:

Så kan du forandre bakgrunn til svart, eller lilla eller whatever, samme med snakkebobler, look på snakkebobler, and so forth?

Er default SMSprogrammet såpass at dere stick to it over Handcent og GO SMS?

Husker ikke helt hvorfor jeg avinstallerte Handcent, men mener å huske den ikke var noe spesielt bedre enn GO SMS Pro.

Jeg synes GO SMS Pro er litt bedre enn det medfølgende meldingsprogrammet siden det støtter visning av mapper som Innboks og Utboks. Ellers så er de jo nesten helt likt foruten at GO SMS Pro kan bruke themes.

Edit: En av grunnene til at jeg avinstallerte Handcent var at jeg ikke fant en norsk språkpakke til den. Hadde det ikke vært for at noen her på forumet holdt på å lage en norsk språkpakke til GO SMS Pro hadde jeg avinstallert den også.

Endret av DJViking
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...