Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...

Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av en eller annen grunn har jeg klart og slått på at telefonen sier hvem som ringer da det ringer.. Noe som er veldi irriterende, og klarer ikke og finne noen plass inne på innstillingen om hvordan man slår dette av... Noen som vet?

Lenke til kommentar

Artikkel om nyeste ROM (går ut ifra at det er XWKF3 de snakker om):

Samsung galaxy S II oppdateres

Om problemet med norsk locale:

- Vi har lokalisert problemet og løst det, og en oppdatering som fikser språkfeilen vil dukke opp i løpøet av sommeren, sier Stig-Ove Langø i Samsung.

Noe å se frem til. Lurer på om denne oppdateringen kommer med Android 2.3.4.

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Kilde?

Dette er det jeg kunne finne i farten. Ingen offisiell kilde.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1118911

Flashing a custom rom will rooting will.

Flashing a stock rom could lead to rejection by a vendor if you bought from Vodafone and do not have the Voda firmware they could reject warranty but in that case the Samsung warranty would still be in place.

Skeptisk.... Selv om programvaren er offisiell.

Lenke til kommentar

Flashing a stock rom could lead to rejection by a vendor if you bought from Vodafone and do not have the Voda firmware they could reject warranty but in that case the Samsung warranty would still be in place.

Om du flasher selv, ved hjelp av odin, mister du garantien din. Om du har en USB-jig kan du resette flash counteren, og da vil det ikke bli oppdaget at du har flashet den, om du kan legge inn firmwaren du har på nytt.

La verkstedet flashe denne firmwaren for deg, kjøp deg en USB-jig, og flash så mye du vil etter det.

Lenke til kommentar

Spørsmål om Handcent sms...

Er det ikke en enklere måte å lete opp mottager enn å trykke på pluss og så måtte bare scrolle gjennom hele alfabetet til man kommer til den man skal ha? Og så måtte klikke på menytasten og velge end selection !?!?

Lenke til kommentar

Spørsmål om Handcent sms...

Er det ikke en enklere måte å lete opp mottager enn å trykke på pluss og så måtte bare scrolle gjennom hele alfabetet til man kommer til den man skal ha? Og så måtte klikke på menytasten og velge end selection !?!?

Ja, bare klikk i adressefeltet og begynn å skrive navnet til den meldingen skal til :)

Lenke til kommentar

Kan du poste en screen capture av strømforbruket siden forrige lading? (Home+Pwr)

Litt usikker på om denne var rettet til meg, men her er en screenshot fra i dag, første periode på wifi er på kontoret (D-link DIR655), deretter uten wifi (men påskrudd på telefonen) på tur hjem, og så i leiligheten (som forøvrig også har en D-link-router (DIR-600)). Se hvordan kurven er bratt frem til den kobler til på hjemmerouteren, og deretter forandrer retning på tross av mer aktiv bruk...

post-122219-0-27625400-1309281482_thumb.jpeg

post-122219-0-12269200-1309281492_thumb.jpeg

Endret av snowroller
Lenke til kommentar

Når jeg trykker på home knappen to ganger på telefonen så ignoreres låseskjermen og jeg kommer rett inn på homescreen!!?? Det skal vel ikke være tilfelle? Noe sted dette kan slåes av?

Jeg trenger også en ledningskontroller (slik som denne) hvor jeg kan koble til valgfri headset. Finner ikke dette noe sted. Noen som vet om det i det hele tatt har kommet og hvor det selges?

Endret av Tommelom
Lenke til kommentar

Om du flasher selv, ved hjelp av odin, mister du garantien din. Om du har en USB-jig kan du resette flash counteren, og da vil det ikke bli oppdaget at du har flashet den, om du kan legge inn firmwaren du har på nytt.

La verkstedet flashe denne firmwaren for deg, kjøp deg en USB-jig, og flash så mye du vil etter det.

Om du flasher en offisiell ROM gjennom Odin så er dette ikke forskjellig fra å flashe gjennom Kies. Flash counter vil IKKE økes. Kun om du installerer uofisiell ROM. Og ja, jeg har testet selv.

Så vidt meg bekjent er Odin programmvaren Samsung sine service teknikere benytter seg av for å flashe telefoner.

Lenke til kommentar

Skaffet meg denne i går, det er en utrolig behagelig telefon :) Rett og slett den beste jeg har hatt.

Jeg lurer litt på hvordan man kan ordne ikonene slik som i vedlegget?

Altså slik med gul firkant rundt istedenfor slik jeg har det, altså det i grønn. Få samlet det litt mer altså.

post-186979-0-49818800-1309283107_thumb.jpg

Endret av xsofamous
Lenke til kommentar

Skaffet meg denne i går, det er en utrolig behagelig telefon :) Rett og slett den beste jeg har hatt.

Jeg lurer litt på hvordan man kan ordne ikonene slik som i vedlegget?

Altså slik med gul firkant rundt istedenfor slik jeg har det, altså det i grønn. Få samlet det litt mer altså.

Prøv multicon som du finner på market, den gir mulighet til å legge 4 ikoner under ett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...