Byxxi Skrevet 26. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2011 Det som fulgte med telefonen? 1 Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 ja hva med det? hva heter det programmet vet du at det funker med det hvordan funker det jeg vil tro du kan utdype deg litt enn det du skriver der Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 26. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg svarte da ganske godt på spørsmålet ditt. Tenker på programmet Videos, som følger med telefonen. Jeg vet det funker med subtitles. De må ha nøyaktig samme navn som videoen. Jeg vil du du får bedre respons om du er mindre frekk, bruker punktum, bruker komma og om du bruker stor bokstav. Slo to fluer i en smekk her 5 Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Videoprogrammet som fulgte med telefonen! Hva er riktig firmware å gå for nå? finnes jo et hav å velge på xda.. Lenke til kommentar
satchman Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 jeg vil tro du kan utdype deg litt enn det du skriver der Herregud mann, ta nå ihvertfall en titt i menyvalgene til den innebygde videoavspilleren da. Subtitles er et ganske tydelig valg. 1 Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 du mener jeg er frekk faktisk altså idioter så svarer jeg på en samme og like arrogant måte som du gjør med meg,så slik er det bare. Hvis du først skal svare folk,kan du selv gjøre det på en litt hyggeligere og varmere måte,men dette har du vell sikkert fått beskjed om allerede Du kan se selv om jeg har vært frekk mot noen her inne tidligere hvor er dette video programmet folk prater om? jeg ser det ikke Lenke til kommentar
satchman Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) hvor er dette video programmet folk prater om? Da er det nok noe feil med telefonen din hvis du ikke finner en applikasjon som heter noe med video. For det gjør den (logisk nok). Og ja; jeg synes også du er unødvendig frekk når folk faktisk gir deg svar på det du spør om. Endret 26. juni 2011 av satchman 1 Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 26. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2011 du mener jeg er frekk faktisk altså idioter så svarer jeg på en samme og like arrogant måte som du gjør med meg,så slik er det bare. Hvis du først skal svare folk,kan du selv gjøre det på en litt hyggeligere og varmere måte,men dette har du vell sikkert fått beskjed om allerede Du kan se selv om jeg har vært frekk mot noen her inne tidligere hvor er dette video programmet folk prater om? jeg ser det ikke Jeg har desverre aldri fått noen klager på min oppførsel. Jeg svarte deg på spørsmålet du hadde. Altså, om det var noen andre programmer enn vlc programmet fra android market, som kunne spille av videoer med subtitles(undertekster). Hvis du syntes jeg gjorde noe feil får du eventuelt fortelle meg det, eller ta det opp med en moderator. Programmet ligger i app draweren din. 2 side, 2 programm på topp rekke, fra venstre. Skal ligge der om du ikke har flyttet det. 1 Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 ok,takk for svar Har ingen grunn til å ta noe som helst opp med noen,er ikke det. Det virket for meg som du kun svarte video programmet på tlf og det var det,uten at du helt visste hva du pratet om. Synes man bare kan legge inn litt mer i innlegget,når man først skal hjelpe noen er bare det. Men da lar vi det ligge og takk for hjelpen Kan du/dere fortelle meg hva jeg må skrive hvis jeg la oss si skal bruke en film på tlf spartacus f,eks hva skal jeg da kalle video fila og subfila? skal jeg da lage en egen mappe og legge begge filene i den,så programmet skjønner det? Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 26. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2011 Du kan legge filene hvor du vil. Video fila og tekst fila må ha nøyaktig samme navn. Har ikke prøvd ut subtitles funksjonen enda, så vet ikke om du må finne tekst fila i en utforsker, men det tviler jeg på. Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 okey,takker tenkte kanskje siden det er en tekst fil,må man ha srt bak navnet,samt da avi bak videoen Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 26. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2011 Det stemmer, men filnavnet må være det samme. Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) okey,takker:) Men har noen av dere erfaring med polar office? Jeg sliter voldsomt med å bruke det, jeg bruker tastatur med T9 funksjon vet ikke om det har noe å si ,men Når jeg skriver noe i polar office, så kommer det ekstra bokstaver inn som jeg ikke vil bruke, eller så går det f,eks ikke ann å slette ting ? Har dere problemet med dette? Er helt håpløst å bruke, og synes de fleste andre programmene virker rotete/stygge Endret 26. juni 2011 av madman88 Lenke til kommentar
swul Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Noen som har erfart bedre 3d ytelse etter den siste fastvare oppdateringa? Testet med electopia nå, og der har jeg 51fps mot 35fps før!! Det må jeg si er kraftig forbedring!! Trodde nesten ikke det var sant. Lenke til kommentar
chamunds Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Forsøkte å oppgradere fw på telefonen min via Kies i går kveld, men får da følgende beskjed: This version of the device cannot be updated: Current firmware version: PDA:KDG / PHONE:KDJ /CSC:KDE (NEE) Hadde telefonen min inne til reparasjon i mai, og i følge arbeidsbeskrivelsen fra Deltaservice (Elkjøps servicepartner) hadde de da også oppgradert firmware. Mer utfyllende... Hvis jeg går jeg inn på Innstillinger => Om telefonen får jeg dette: Grunnbåndversjon: I9100XXKDJ Kjerneversjon: 2.6.35.7-I9100XWKDG-CL174368 root@DELL102 #2 Build-nummer: GINGERBREAD.XWKDG Det merkelige er at jeg får omtrent null treff når jeg googler overnevnte kjerneversjon. Får et treff hos XDA, men ellers virker det å være et fåtall andre som sitter på samme versjon. Vedkommende som postet hos XDA hadde også hatt telefonen på service, så jeg antar at vi begge derfor har fått en slags semi-offisiell mellomversjon som har blitt distribuert til Samsung servicepartnere, men hva denne fikser eller forbedrer er det ingen som vet... Er det slik å forstå at når en telefon først har blitt oppgradert via Odin (som jeg antar Deltaservice har brukt), vil man da måtte fortsette å bruke Odin for FW-oppgraderinger, eller må man da først downgrade til stock ROM for å få oppgraderinger via Kies til å fungere? Hadde jo vært ålreit å få disse oppgraderingene automatisk i stedet for å hele tiden måtte følge med på hva som legges ut... Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Spør igjen jeg. Hvilken firmware er det som gjelder nå? Ikke lett å finne ut av det når der ligger så mange tilgjengelig på xda. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 (endret) Nyeste firmware for norden (som også skal ligge på Kies) er KF3. Jeg har imidlertid ikke fått flashet den enda, så jeg er fortsatt på den nyeste utgaven for EU (KE7) Endret 27. juni 2011 av Sveen Lenke til kommentar
Xkr%#^+* Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 (endret) Grunnbåndversjon: I9100XXKDJ Kjerneversjon: 2.6.35.7-I9100XWKDG-CL174368 root@DELL102 #2 Build-nummer: GINGERBREAD.XWKDG Oppgraderte min via Kies i går. (Er riktig nok i Asia, men det gjorde nok ingen forskjell) På min har jeg nå. Grunnbåndversjon: I9100XXKE7 Kjerneversjon: 2.6.35.7-I9100XWKF3-CL276555 ROOT@DELL101 #2 Build-nummer: GINGERBREAD.XWKF3 En annen ting som har forundret meg stort er at det uten tvil er bedre batteri tid med mitt asiatiske kontantkort enn med mitt Norske sim kort. Dette gjelder både før og etter oppdateringen. Jeg vil anslå det til 20% bedre med mitt nye sim kort. I Norge bruker jeg Talkmore, her bruker jeg buddy. Endret 27. juni 2011 av Samok.no Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Så Norden er KF og EU er KE? Ser jeg har KE4, så er vel på tide å oppdatere da tenker jeg. Ble der noe tap av data ved oppdatering? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Hvorfor har du brukt KF3 Kernel samok? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg