Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...

Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg svarte da ganske godt på spørsmålet ditt. Tenker på programmet Videos, som følger med telefonen. Jeg vet det funker med subtitles. De må ha nøyaktig samme navn som videoen.

Jeg vil du du får bedre respons om du er mindre frekk, bruker punktum, bruker komma og om du bruker stor bokstav.

Slo to fluer i en smekk her :ph34r:

• Liker 5
Lenke til kommentar

du mener jeg er frekk faktisk

altså idioter så svarer jeg på en samme og like arrogant måte som du gjør med meg,så slik er det bare. Hvis du først skal svare folk,kan du selv gjøre det på en litt hyggeligere og varmere måte,men dette har du vell sikkert fått beskjed om allerede

Du kan se selv om jeg har vært frekk mot noen her inne tidligere

hvor er dette video programmet folk prater om?

jeg ser det ikke

Lenke til kommentar

Da er det nok noe feil med telefonen din hvis du ikke finner en applikasjon som heter noe med video. For det gjør den (logisk nok).

Og ja; jeg synes også du er unødvendig frekk når folk faktisk gir deg svar på det du spør om.

Endret av satchman
  • Liker 1
Lenke til kommentar

du mener jeg er frekk faktisk

altså idioter så svarer jeg på en samme og like arrogant måte som du gjør med meg,så slik er det bare. Hvis du først skal svare folk,kan du selv gjøre det på en litt hyggeligere og varmere måte,men dette har du vell sikkert fått beskjed om allerede

Du kan se selv om jeg har vært frekk mot noen her inne tidligere

jeg ser det ikke

Jeg har desverre aldri fått noen klager på min oppførsel. Jeg svarte deg på spørsmålet du hadde. Altså, om det var noen andre programmer enn vlc programmet fra android market, som kunne spille av videoer med subtitles(undertekster). Hvis du syntes jeg gjorde noe feil får du eventuelt fortelle meg det, eller ta det opp med en moderator.

Programmet ligger i app draweren din. 2 side, 2 programm på topp rekke, fra venstre. Skal ligge der om du ikke har flyttet det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

ok,takk for svar

Har ingen grunn til å ta noe som helst opp med noen,er ikke det. Det virket for meg som du kun svarte video programmet på tlf og det var det,uten at du helt visste hva du pratet om.

Synes man bare kan legge inn litt mer i innlegget,når man først skal hjelpe noen er bare det.

Men da lar vi det ligge og takk for hjelpen

Kan du/dere fortelle meg hva jeg må skrive hvis jeg la oss si skal bruke en film på tlf

spartacus f,eks

hva skal jeg da kalle video fila og subfila?

skal jeg da lage en egen mappe og legge begge filene i den,så programmet skjønner det?

Lenke til kommentar

okey,takker:)

Men har noen av dere erfaring med polar office?

Jeg sliter voldsomt med å bruke det, jeg bruker tastatur med T9 funksjon vet ikke om det har noe å si ,men

Når jeg skriver noe i polar office, så kommer det ekstra bokstaver inn som jeg ikke vil bruke, eller så går det f,eks ikke ann å slette ting ?

Har dere problemet med dette?

Er helt håpløst å bruke, og synes de fleste andre programmene virker rotete/stygge

Endret av madman88
Lenke til kommentar

Noen som har erfart bedre 3d ytelse etter den siste fastvare oppdateringa? Testet med electopia nå, og der har jeg 51fps mot 35fps før!! Det må jeg si er kraftig forbedring!! Trodde nesten ikke det var sant.

Lenke til kommentar

Forsøkte å oppgradere fw på telefonen min via Kies i går kveld, men får da følgende beskjed:

This version of the device cannot be updated:

Current firmware version: PDA:KDG / PHONE:KDJ /CSC:KDE (NEE)

Hadde telefonen min inne til reparasjon i mai, og i følge arbeidsbeskrivelsen fra Deltaservice (Elkjøps servicepartner) hadde de da også oppgradert firmware.

Mer utfyllende... Hvis jeg går jeg inn på Innstillinger => Om telefonen får jeg dette:

Grunnbåndversjon: I9100XXKDJ

Kjerneversjon: 2.6.35.7-I9100XWKDG-CL174368 root@DELL102 #2

Build-nummer: GINGERBREAD.XWKDG

Det merkelige er at jeg får omtrent null treff når jeg googler overnevnte kjerneversjon. Får et treff hos XDA, men ellers virker det å være et fåtall andre som sitter på samme versjon. Vedkommende som postet hos XDA hadde også hatt telefonen på service, så jeg antar at vi begge derfor har fått en slags semi-offisiell mellomversjon som har blitt distribuert til Samsung servicepartnere, men hva denne fikser eller forbedrer er det ingen som vet...

Er det slik å forstå at når en telefon først har blitt oppgradert via Odin (som jeg antar Deltaservice har brukt), vil man da måtte fortsette å bruke Odin for FW-oppgraderinger, eller må man da først downgrade til stock ROM for å få oppgraderinger via Kies til å fungere?

Hadde jo vært ålreit å få disse oppgraderingene automatisk i stedet for å hele tiden måtte følge med på hva som legges ut... :hrm:

Lenke til kommentar

Grunnbåndversjon: I9100XXKDJ

Kjerneversjon: 2.6.35.7-I9100XWKDG-CL174368 root@DELL102 #2

Build-nummer: GINGERBREAD.XWKDG

Oppgraderte min via Kies i går. (Er riktig nok i Asia, men det gjorde nok ingen forskjell)

På min har jeg nå.

Grunnbåndversjon: I9100XXKE7

Kjerneversjon: 2.6.35.7-I9100XWKF3-CL276555 ROOT@DELL101 #2

Build-nummer: GINGERBREAD.XWKF3

En annen ting som har forundret meg stort er at det uten tvil er bedre batteri tid med mitt asiatiske kontantkort enn med mitt Norske sim kort. Dette gjelder både før og etter oppdateringen. Jeg vil anslå det til 20% bedre med mitt nye sim kort. I Norge bruker jeg Talkmore, her bruker jeg buddy.

Endret av Samok.no
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...