madman88 Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Oppdaterte telefonen til KF3 i går, og kan etter en hel dags bruk av GPS bekrefte at denne er betydelig forbedret. Både nøyaktigheten samt hastighetsmålingen er sterkt forbedret. For eksempel er oppløsningen på hastighetsmålingen nå 1 km/t og ikke 1 m/s som tidligere. (Det resulterte i hopp på 3-4 km/t på målingene) er det via kies du mener? Lenke til kommentar
Recon Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Aaaah, jeg haaaaater at jeg alltid knoter slik for å få telefonen i download mode... Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 26. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2011 Hva er problemet? Knappene må ikke trykkes samtidig. Bare trykk og hold volum ned, og hjem knappen, så power. Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) Er det mulig å fjerne/gjemme kontaktbilder i standardapplikasjonene? Jeg har ingen bilder tilknyttet kontakter og det tomme bildefeltet tar bare opp plass. Ikke hva du spør etter, men om du bruker facebook, kan den offisielle applikasjonen bilder til alle kontakter du også har på facebook. Endret 26. juni 2011 av hlnd Lenke til kommentar
Recon Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Ja, jeg er bare useless med det, men nå er telefonen roota. Lenke til kommentar
Recon Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) Det sagt, Titanium og slikt.... har lest om å autofryse systemapps (bloatware), menser Titanium backup har en slik exploit for å avinstallere helt!? Innspill? Alle disse hubs og ræl som jeg aldri bruker. edit: pluss er det noen måte å sortere apps på sidene der? Få litt huller her og der etter sletting, og syns manuell flytting er tungvint. Endret 26. juni 2011 av Recon Lenke til kommentar
JFM Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Satan og! Ripefritt gorillaglass my ass! Har fått en ripe på ca 1cm midt på skjermen Lenke til kommentar
Recon Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Og her henger det meste etter rooting vha Litening ROM 1.5 ;p jaja... Lenke til kommentar
JFM Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Er det noen måte å sortere apps på sidene der? Få litt huller her og der etter sletting, og syns manuell flytting er tungvint. Dette? https://market.android.com/details?id=net.demidoes.twsorter&feature=search_result Lenke til kommentar
Recon Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Haha, og tastaturet funker ikke når jeg skal skrive noe. WTF!? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Det sagt, Titanium og slikt.... har lest om å autofryse systemapps (bloatware), menser Titanium backup har en slik exploit for å avinstallere helt!? Innspill? Alle disse hubs og ræl som jeg aldri bruker. Ingen gode argumenter for å avinstallere helt. Frysing gjør at dersom du plutselig skulle få noen errors eller lignende som følge av frysingen, kan du bare hente programmene tilbake. Du får også oppdateringer og sånn som vanlig. Ikke sparer du plass heller, hubs og lignende ligger på system partisjonen, som ikke vil kunne brukes til andre ting i etterkant. Lenke til kommentar
Recon Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Skal tastaturet se slik ut da? Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 26. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2011 Det prøver å markere noe Lenke til kommentar
Recon Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Hæ? Innstillinger for tastatur etc, når jeg går inn på innstillinger for swype, så bare hpper telefonen ett hakk ut igjen. This is weird. Har noen link til å flashe til denne nye KF3 eller annet med Odin? Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 26. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2011 Det virker som du prøver å markere tekst som ikke er der. Lenke til kommentar
Recon Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Ah, nei jeg bare prøver å trykke for å få fram bokstaver over hodet. Måtte aktivere swiftkey for å overhodet ha fungerende tastatur. Swype og samsung kybd funka ikke etter flashing. Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 26. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2011 Sier ikke at du gjør det med vilje, men det er den blå "nåla" som kommer opp når man markerer noe Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 er det noen som vet om et video program til å se filmer på, som lar deg bruke sub titles filer på det via telefonen? funker det med vlc programmet som er på marketplace? eller hvordan er dette? eventuelt andre programmer? Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 26. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2011 Bruk programmet som fulgte med telefonen? Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) Bruk programmet som fulgte med telefonen? ser du hva jeg skriver da? hvilket program som det går ann å legge til subtitel/tekst fil, slik som på vlc på pcen Endret 26. juni 2011 av madman88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg