Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...

Byxxi

Anbefalte innlegg

Oppdaterte telefonen til KF3 i går, og kan etter en hel dags bruk av GPS bekrefte at denne er betydelig forbedret. Både nøyaktigheten samt hastighetsmålingen er sterkt forbedret. For eksempel er oppløsningen på hastighetsmålingen nå 1 km/t og ikke 1 m/s som tidligere. (Det resulterte i hopp på 3-4 km/t på målingene)

er det via kies du mener?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det mulig å fjerne/gjemme kontaktbilder i standardapplikasjonene? Jeg har ingen bilder tilknyttet kontakter og det tomme bildefeltet tar bare opp plass.

Ikke hva du spør etter, men om du bruker facebook, kan den offisielle applikasjonen bilder til alle kontakter du også har på facebook.

Endret av hlnd
Lenke til kommentar

Det sagt, Titanium og slikt.... har lest om å autofryse systemapps (bloatware), menser Titanium backup har en slik exploit for å avinstallere helt!?

Innspill?

Alle disse hubs og ræl som jeg aldri bruker.

edit: pluss er det noen måte å sortere apps på sidene der? Få litt huller her og der etter sletting, og syns manuell flytting er tungvint.

Endret av Recon
Lenke til kommentar

Det sagt, Titanium og slikt.... har lest om å autofryse systemapps (bloatware), menser Titanium backup har en slik exploit for å avinstallere helt!?

Innspill?

Alle disse hubs og ræl som jeg aldri bruker.

Ingen gode argumenter for å avinstallere helt. Frysing gjør at dersom du plutselig skulle få noen errors eller lignende som følge av frysingen, kan du bare hente programmene tilbake. Du får også oppdateringer og sånn som vanlig.

Ikke sparer du plass heller, hubs og lignende ligger på system partisjonen, som ikke vil kunne brukes til andre ting i etterkant.

Lenke til kommentar

Hæ?

Innstillinger for tastatur etc, når jeg går inn på innstillinger for swype, så bare hpper telefonen ett hakk ut igjen.

This is weird.

Har noen link til å flashe til denne nye KF3 eller annet med Odin?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...