Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...

Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den SGS2 med 32gb minne som er på

http://www.expansys.com/samsung-i9100-galaxy-s-ii-32gb-209115/ , har den 1,2Ghz CPU og NFC?

Ser bare at den har 1Ghz CPU og 32gb minne og NFC. Ikke 1,2Ghz CPU. Er det slik at alle vil komme med 1,2Ghz CPU? Vis ikke kan det bli en del forskjellige versjoner tilgjengelig.

Kommer to versjoner, en med 1 GHz prosessor. Denne har heller ikkje Superamoled+ skjerm. Så kommer det en versjon med 1.2GHz prossesor og Superamoled+ skjerm. Vi får sistnevnte til Norge. :new_woot:

Hvordan er det da med netshoper som har lager i utlandet, typ sverige som feks cdon og netonnet har?

Lenke til kommentar

Er det noen som tør i si noe om batterilevetiden til mobilen? Li-Ion 1650 mAh og Android 2.3 skal visst være bra etter hva jeg har hørt?

Antakligvis en mobil som er overloada med funksjoner jeg aldri kommer til å bruke, men det frister jævlig med kjøp :roll:

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Den SGS2 med 32gb minne som er på

http://www.expansys.com/samsung-i9100-galaxy-s-ii-32gb-209115/ , har den 1,2Ghz CPU og NFC?

Ser bare at den har 1Ghz CPU og 32gb minne og NFC. Ikke 1,2Ghz CPU. Er det slik at alle vil komme med 1,2Ghz CPU? Vis ikke kan det bli en del forskjellige versjoner tilgjengelig.

Kommer to versjoner, en med 1 GHz prosessor. Denne har heller ikkje Superamoled+ skjerm. Så kommer det en versjon med 1.2GHz prossesor og Superamoled+ skjerm. Vi får sistnevnte til Norge. :new_woot:

Hvordan er det da med netshoper som har lager i utlandet, typ sverige som feks cdon og netonnet har?

På Netonnet.no er det samme som i hele scandinavia.

Om mobilen er likt på den linken som linket til og at den har 32gb intern minne vil jeg gå for den.

Lenke til kommentar

Er det noen som tør i si noe om batterilevetiden til mobilen? Li-Ion 1650 mAh og Android 2.3 skal visst være bra etter hva jeg har hørt?

Det er mange ting som tilsier at den burde ha god batteritid (I teorien kan dualcore spare strøm, skjermen skal være ekstra strømgjerrig, bluetooth 3 skal være ekstra strømgjerrig, osv) men jeg har enda ikke sett noen reviews nevne noe om batteritid. Noe som gjør meg litt skeptisk...

Lenke til kommentar

Det er mange ting som tilsier at den burde ha god batteritid (I teorien kan dualcore spare strøm, skjermen skal være ekstra strømgjerrig, bluetooth 3 skal være ekstra strømgjerrig, osv) men jeg har enda ikke sett noen reviews nevne noe om batteritid. Noe som gjør meg litt skeptisk...

Ja det meste tilsier jo at den skal spare batteri, iforhold til Nexus s som fikk skryt for batteriet, burde galaxy for like bra eller bedre. For bare håpe på det beste :)

Lenke til kommentar

NetOnNet har nå flyttet datoen til 13 mai.

Ang batteritid burde den være bra, men enig at det er litt rart at det ikke er nevnt noe sted. heller ikke oppgitt på samsung sine sider.

Da blir det sikkert til at vi får telefonen våre til 17.Mai, slik at vi kan filme togene i HD :-)

Anngående batteri tid, vil jeg tippe på det blir omtrent som Galaxy S I9000, eventuelt bedre.

Men tror/håper vi får se noen youtube snutter som forteller mer om dette når det nærmer seg lansering.

Husk at i England er det snakk om lansering 1.Mai, så får vi se.

Lenke til kommentar

Ja det meste tilsier jo at den skal spare batteri, iforhold til Nexus s som fikk skryt for batteriet, burde galaxy for like bra eller bedre. For bare håpe på det beste :)

Talktime: 520 min (3G) ~8.5 hrs

Standby: 610 hrs (3G)

Samsung Germany:

Talktime: up to 9hrs (3G)

Standby: up to 620 hrs (3G)

samsung.de

Lenke til kommentar

Talktime: 520 min (3G) ~8.5 hrs

Standby: 610 hrs (3G)

Samsung Germany:

Talktime: up to 9hrs (3G)

Standby: up to 620 hrs (3G)

samsung.de

gikk inn på den tysklandsiden du var på.

Taletid (2G)er oppgitt til 18,3 timer !!

Stadby: (2G)er oppgitt til 710 timer.

bra hvis det stemmer da..

Lenke til kommentar

Hvor lang tid tror dere det tar for at denne telefonen skal få neste android oppdatering?

EDIT: etter den har kommet ut

Ja, når 2.4 (eventuelt 3.1, kommer an på hvilken som er den neste beregnet på mobiler, men den heter sannsynligvis Ice Cream, i hvert fall) kommer ut, så vil det sannsynligvis gå 3-4 måneder etter det, noe som virker som vanlig tid.

Hvorfor du spør om dette, derimot, er forbi min fatteevne, fordi den kommer ut med nyeste Android på markedet, og vi vet ikke noe mer enn at det er sannsynlig at Ice Cream kommer ut til sommeren... Så i mine øyne er i hvert fall dette et litt lite relevant spørsmål :-)

Men jeg vil anta at de kommer ut konkurransedyktig tid, sammen med HTC og kanskje SE og LG klarer henge seg på også. Og jeg antar det egentlig var dét du lurte på?

Ingen kan svare noe bedre enn det, selv ikke Samsung selv. (Eller... Samsung kan jo si at de VIRKELIG kommer til å satse for å få den først ut og greier, men det er ikke sannsynlig at de kommer til å forandre spesielt på slik det har vært fram til nå)

Jeg gleder meg i hvert fall noe helt enormt! :-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...