madman88 Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 jeg skjønner ikke hva jeg skal søke på kan ikke noen hjelpe meg ,for de som vet det? om det fins noe apps for dette jeg kan laste ned? hva heter den isåfall? Dette er bare spesifikasjonene på kameraet, filmer du oppløsningen 1080i, så filmer telefonen med 30 fps, altså 30 bilder pr. sekund. Så dersom du har en SGS2, så har du dette fra før av takker for svar snow:) men jeg vet ikke om jeg helt forklarte meg riktig jeg har f,eks tenkt å ta noen bilder ute,der jeg vil få masse bilder i sekundet når jeg tar de hvor finner jeg denne innstillingen? Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Hvis noen andre har noen MÅ ha applikasjoner som disse 2. Vennligst spytt ut:) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1098973 ? Jeg er bare interessert i MÅ ha applikasjoner:P i en sånn tråd nevner alle generelle applikasjoner som kan være greit å ha hehe:) Lenke til kommentar
Recon Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Hvor finner dere de nye FWnår de dukker opp? Føler jeg alltid leter på feil sted. Som f.eks KF2 Frankenstein!? Edit: DOH! http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1075278 Endret 22. juni 2011 av Recon Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Ok, for dere som liker å kjøre forskjellige benchmark programmer på Galaxy S II, så er det kommet ut et nytt benchmark program i fra Chainfire (om dere vet hvem han er) som utnytter alt det nye med dual-cpu'er og slikt i nye telefoner. Programmet heter CF-Bench, og du finner informasjonen om den her. Jeg kjører på Lite'ning Rom v1.3 (skal snart oppdatere til 1.5) og har overklokket CPU'ene til 1504 MHz og får 8097 poeng under overall score. Endret 22. juni 2011 av Vindicator Lenke til kommentar
terjemathiesen Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Noen som vet om en app som kan synce todo-lister mellom to telefoner? Ala OurGroceries, typ. Bare tasks i stedet for handlelister. Alle jeg finner er mest opptatte av å synce mellom seg selv og google tasks eller lignende, mens det jeg vil er at jeg og kåna skal ha like lister som synces automatisk. Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 lurte på en annen ting hvis jeg holder over et nr som har ringt meg kan jeg trkke,legg til i svarteliste? hva vil dette si, er dette slik at telefonnr ikke kan ringe meg? er så lei av telefonselgere som ringer 10 ganger om dagen Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Nå har jeg bestilt meg en S II. Min første smartphone, etter 5 år var det påtide og pensjonere min gamle SE tlf. Ser jo ut som en ganske ok tlf Lenke til kommentar
adale Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Jeg laster opp endel videoer av sønnen min til Youtube. Noen ganger blir de litt for lange og trenger editering. Er det noen som vet om et Android-program jeg kan editere videoen på telefonen før jeg laster den opp? Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Jeg laster opp endel videoer av sønnen min til Youtube. Noen ganger blir de litt for lange og trenger editering. Er det noen som vet om et Android-program jeg kan editere videoen på telefonen før jeg laster den opp? Det skal følge et videoredigeringsprogram med SGS2. Lenke til kommentar
kroghelg Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Jeg laster opp endel videoer av sønnen min til Youtube. Noen ganger blir de litt for lange og trenger editering. Er det noen som vet om et Android-program jeg kan editere videoen på telefonen før jeg laster den opp? Slenger meg på denne. Vet det ligger et videoe-redigeringsprogram med tlf, men ønsker pga problemer med dette i forhold til det å vise videon på tv, å bruke et annet. Lenke til kommentar
xTep Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Da fikk min SGS II jomfruturen i asfalten. Falt ca 1,5m ned og traff på siden, og ble liggende med glasset ned på asfalten. Heldigvis bare noen små skrammer på den blanke rammen rundt, og ikke en eneste ripe i skjermen. Lenke til kommentar
christina1987 Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Noen som vet om det følger med HDMI Kabel eller handsfree o.l? Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 22. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2011 Noen som vet om det følger med HDMI Kabel eller handsfree o.l? Det følger med handsfree. MHL-kabel må kjøpes som ekstrautstyr Lenke til kommentar
TSport Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Hvis noen ønsker å bli kvitt den gule trekanten ved oppstart og / eller nullstille telleren for custom firmware kan jeg anbefale en jig fra Mark Beyerl. Har mottatt min kjøpt på ebay og den fungerte helt fint. Endret 22. juni 2011 av TSport Lenke til kommentar
christina1987 Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 men kan handsfreen brukes til høre musikk med eller er det bare handsfree? Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 22. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2011 men kan handsfreen brukes til høre musikk med eller er det bare handsfree? Den kan brukes til hva du vil Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Er litt usikker her nå. Har noen spørsmål, og håper på svar på noen av dem Er det XXKF2 som er siste? Kan jeg bruke denne? Og hva gjør den? Har root`et SGS2, og vil ha en root`et SGS2 etter oppdatering. Hva er foskjellen mellom Generic OXA (Poland) og XXKF2 Stock Kernel? Firmware info PDA:XXKF2 PHONE: XXKF2 CSC:OXAKF2 Build date: 11/06/2011 Generic OXA (Poland): http://www.multiupload.com/P2AHY9IJPW XXKF2 Stock Kernel: http://www.multiupload.com/HIKNP08JZA Password: intratech@XDA Så Frankensteinkan anbefalles? Hva er MultiCSC MultiCSC OXXKE2:http://www.multiupload.com/JHNIBOV98S Contains the following CSC: AUT, COS, CYO, DBT, DCM, DNF, EUR, FWB, KOR, LUX, NEE, OMN, ORG, ORS, PAN, PLS, SEB, SUN, SWC, TMS, TPH, VDH, VIA, VOM, XEE, XEH, XEO, XEZ, XSK. Lenke til kommentar
kathom Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Hei! Er det noen som vet om det er mulig å sette telefonen til å automatisk slå på pakkdata når man sender eller mottar mms? Jeg benytter Go sms Pro. Hvordan ble det forresten med den norsk oversettelsen av Go SMS som en her på forumet skulle gjøre? Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 22. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2011 Er litt usikker her nå. Har noen spørsmål, og håper på svar på noen av dem Er det XXKF2 som er siste? Kan jeg bruke denne? Og hva gjør den? Har root`et SGS2, og vil ha en root`et SGS2 etter oppdatering. KF2 er den nyeste, og den kan du bruke om du flasher med Odin. Det er desverre bare samsung som vet hva forskjellen på ROMs er, da de ikke slipper ut changelogs. Hva er foskjellen mellom Generic OXA (Poland) og XXKF2 Stock Kernel? Generic OXA (Poland) XXKF2 Stock Kernel Generic OXA (poland) er ROMen. Etter hva jeg forstår ble den sluppet i polen. XXKF2 er kernelen, altså det underliggende systemet. Så Frankensteinkan anbefalles? Hva er MultiCSC CSC er country specific code, altså om telefonen ikke har Norges CSC får du ikke brukt den i Norge. Mange mente at samsung ikke slapp nok CSCs i ROMen sin, så frakenstein har lagt til de fleste som manglet. Om du bruker Frankenstein sin ROM, blir alt du har på telefonen wipet, altså borte. Du skal kunne bruke den vanlige uten problem, og uten wipe. Lenke til kommentar
adale Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 noen snakke rom frysing av applikasjoner for å spare strøm. Mener de da å ha root rettigheter og hindre noen apps å kjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg