Gjest Slettet+98123478 Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Metoden med CF-Root har en fordel. Du får med ClockworkMod 4 som gir deg masse nye muligheter utenom det generelle recovery som kommer med telefonen. Jep, CF-Root funker fint, men tenkte jeg skulle bli kvitt det gyldne triangelet Endret 22. juni 2011 av Slettet+98123478 Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Noen andre her som er plaget at det samler seg støv mellom kantene på mobiltelefonen? Jeg flashet fra KE7 til Kf2, men er nå tilbaake på KE7. KE2 rebootet (ofte) når jeg gikk til innstillinger eller startet et program. Var ikke rootet, Clean KF2. Er uansett fornøyd med KE7. Batteritiden er også bedre på den enn på KF2 ...på min mob i alle fall By d way... er det noen her som har fått til å roote via superoneclick? Fulgte guiden på xda med insecure kernel osv, men superonclick progget fryser under windows vista. Så... KF2 Frankenstein er stabil? Ingen ufrivillige reboots? Superoneclick krever jo ingen innstalasjon. Er bare å unzippe og bruke. Brukte siste versjon fra utvikleren sin site. Metoden med CF-Root har en fordel. Du får med ClockworkMod 4 som gir deg masse nye muligheter utenom det generelle recovery som kommer med telefonen. Jep, CF-Root funker fint, men tenkte jeg skulle bli kvitt det gyldne triangelet Du kan fjerne dette uten å flashe tilbake til stock kernel. Det er en metode med en såkalt JIG USBplugg. Endret 22. juni 2011 av DJViking Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Ro ned siteringen, så slipper jeg å bli sint. Det er ikke nødvendig å sitere mer enn ett innlegg om gangen.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 noe nytt om noe oppdateringer? venter fortatt jeg Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 noe nytt om noe oppdateringer? venter fortatt jeg Søk og du skal finne. Er diverse små oppdateringer, men ingen til Android 2.3.4 ennå. Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 tenkte via kies ja,,finner ingenting jeg? og en annen ting får man tatt mange bilder i sekundet med telefonen? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Filmer vel med 30fps, om jeg husker rett. Google "i9100 samsung specs" eller noe så finner du det sikkert. Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Et bilde som kan være værdt å få med seg:) Gjerne gi en pluss om dere liker bildet:) Ser veldig bra ut noen som kan gi noen konkrete navn på hvilke apps og widgets som er brukt på de ulike sidene? Lockscreenen er WidgetLocker koster 11kr, og er verdt 50kr:) Galleri for bilde og film er QuickPic. Dette er gratis og dette BØR alle ha! Her du gjemme mapper som du ikke vil se. Du kan sette passord på mapper. Ingen applikasjoner er raskere eller har bedre delingsmuligheter og forhåndsvisning. Endret 22. juni 2011 av KjellGu Lenke til kommentar
Welcome2Brazil Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Det er veldig lett å få fingeravtrykk og skitt på kameraet. Finnes det noe beskyttelse man kan kjøpe slik at man kan unngå dette? Eller finnes det andre smarte ting å gjøre? Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Widgetlocker er uten tvil verdt 11kr. Det er ikke ei cola engang. Stiller meg også bak QuickPic, veldig veldig veldig bra galleriprogram. 1 Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Hvis noen andre har noen MÅ ha applikasjoner som disse 2. Vennligst spytt ut:) Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Filmer vel med 30fps, om jeg husker rett. Google "i9100 samsung specs" eller noe så finner du det sikkert. er dette noe man kan få tak i via makretplace eller hva det heter? Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Filmer vel med 30fps, om jeg husker rett. Google "i9100 samsung specs" eller noe så finner du det sikkert. er dette noe man kan få tak i via makretplace eller hva det heter? Google.com? Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Samsung offentligjør aldri change logs, så det er ingen som vet. Flere brukere rapporterer bedre batteritider, jeg har ikke merket den store forskjellen i alle fall. Batteriet er forbedret med så godt som 50% for min del i alle fall Lenke til kommentar
Slai Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Hvis noen andre har noen MÅ ha applikasjoner som disse 2. Vennligst spytt ut:) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1098973 ? Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Filmer vel med 30fps, om jeg husker rett. Google "i9100 samsung specs" eller noe så finner du det sikkert. er dette noe man kan få tak i via makretplace eller hva det heter? Google.com? jeg skjønner ikke hva jeg skal søke på kan ikke noen hjelpe meg ,for de som vet det? om det fins noe apps for dette jeg kan laste ned? hva heter den isåfall? Lenke til kommentar
snowroller Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 jeg skjønner ikke hva jeg skal søke på kan ikke noen hjelpe meg ,for de som vet det? om det fins noe apps for dette jeg kan laste ned? hva heter den isåfall? Dette er bare spesifikasjonene på kameraet, filmer du oppløsningen 1080i, så filmer telefonen med 30 fps, altså 30 bilder pr. sekund. Så dersom du har en SGS2, så har du dette fra før av Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Heisann. Jeg får min Galaxy S 2 i posten i morgen, den skal erstatte min Galaxy S. Det jeg lurte på var om samsung har vært så smarte og laget et slags "overførings" opplegg. Sånn at jeg kan koble dem sammen med hverandre via Blåtann også over alle bilder og kontakter over på S2'en? Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 22. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2011 Alle kontakter og diverse blir syncet med google. Bilder/musikk må du legge over på PCen og så til den nye telefonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg