Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+98123478

Metoden med CF-Root har en fordel. Du får med ClockworkMod 4 som gir deg masse nye muligheter utenom det generelle recovery som kommer med telefonen.

 

Jep, CF-Root funker fint, men tenkte jeg skulle bli kvitt det gyldne triangelet ;)

Endret av Slettet+98123478
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen andre her som er plaget at det samler seg støv mellom kantene på mobiltelefonen?

 

 

 

 

Jeg flashet fra KE7 til Kf2, men er nå tilbaake på KE7. KE2 rebootet (ofte) når jeg gikk til innstillinger eller startet et program. Var ikke rootet, Clean KF2. Er uansett fornøyd med KE7. Batteritiden er også bedre på den enn på KF2 ...på min mob i alle fall ;)

 

By d way... er det noen her som har fått til å roote via superoneclick? Fulgte guiden på xda med insecure kernel osv, men superonclick progget fryser under windows vista.

 

Så... KF2 Frankenstein er stabil? Ingen ufrivillige reboots?

Superoneclick krever jo ingen innstalasjon. Er bare å unzippe og bruke. Brukte siste versjon fra utvikleren sin site.

 

Metoden med CF-Root har en fordel. Du får med ClockworkMod 4 som gir deg masse nye muligheter utenom det generelle recovery som kommer med telefonen.

 

Jep, CF-Root funker fint, men tenkte jeg skulle bli kvitt det gyldne triangelet ;)

 

Du kan fjerne dette uten å flashe tilbake til stock kernel. Det er en metode med en såkalt JIG USBplugg.

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Et bilde som kan være værdt å få med seg:)

 

post-227811-0-68366500-1308615534_thumb.jpg

 

Gjerne gi en pluss om dere liker bildet:)

Ser veldig bra ut :) noen som kan gi noen konkrete navn på hvilke apps og widgets som er brukt på de ulike sidene?

 

Lockscreenen er WidgetLocker koster 11kr, og er verdt 50kr:)

 

Galleri for bilde og film er QuickPic. Dette er gratis og dette BØR alle ha! Her du gjemme mapper som du ikke vil se. Du kan sette passord på mapper. Ingen applikasjoner er raskere eller har bedre delingsmuligheter og forhåndsvisning.

Endret av KjellGu
Lenke til kommentar

Filmer vel med 30fps, om jeg husker rett. Google "i9100 samsung specs" eller noe så finner du det sikkert.

 

er dette noe man kan få tak i via makretplace eller hva det heter?

 

Google.com?

 

jeg skjønner ikke hva jeg skal søke på

 

kan ikke noen hjelpe meg ,for de som vet det?

 

om det fins noe apps for dette jeg kan laste ned? hva heter den isåfall?

Lenke til kommentar

 

 

jeg skjønner ikke hva jeg skal søke på

 

kan ikke noen hjelpe meg ,for de som vet det?

 

om det fins noe apps for dette jeg kan laste ned? hva heter den isåfall?

 

Dette er bare spesifikasjonene på kameraet, filmer du oppløsningen 1080i, så filmer telefonen med 30 fps, altså 30 bilder pr. sekund. Så dersom du har en SGS2, så har du dette fra før av :)

Lenke til kommentar

Heisann. Jeg får min Galaxy S 2 i posten i morgen, den skal erstatte min Galaxy S.

 

Det jeg lurte på var om samsung har vært så smarte og laget et slags "overførings" opplegg. Sånn at jeg kan koble dem sammen med hverandre via Blåtann også over alle bilder og kontakter over på S2'en?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...