Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...

Byxxi

Anbefalte innlegg

Jeg tenker ikke over at jeg har den i lomma engang. Om jeg sitter ved PCen i noen timer, så er det mulig den sklir litt rundt og det blir ubehagelig, men da er det bare å legge den på bordet :w00t:

Høres glimrende ut, blir sikrere og sikrere på at denne havner i posten på at denne havner i postkassen når chess får den inn :dribble:

Bare for å sikre, er det noen andre som synes den er vel stor for bukselomma, eller fungerer det ok. synes det er litt vel harry med en belteveske....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den ligger bedre i lomma enn min N8, N900 og N97. Jeg trodde og den ble for brei for comfort, men den merkes såvidt, sjekker ofte med hånda for å være sikker på at den er i lomma.

Går mye bedre enn "ok" å ha den i frontlomma på jeans selv om du ikke er mongo-ræv-slæp-gangstah.

Lenke til kommentar

Den ligger bedre i lomma enn min N8, N900 og N97. Jeg trodde og den ble for brei for comfort, men den merkes såvidt, sjekker ofte med hånda for å være sikker på at den er i lomma.

Går mye bedre enn "ok" å ha den i frontlomma på jeans selv om du ikke er mongo-ræv-slæp-gangstah.

Hehe, er lang fra noen mongo-ræv-slæp-gangstah ;)

Dette må bare gå bra, bestilles i morgen!

Lenke til kommentar

Holder på å lete gjennom applikasjoner til denne mobiltelefonen. Har kommet over 2 applikasjoner for bok, fly og drosje og lurer på hvilken av dem jeg skal velge. Alle disse koster litt penger... Småpenger, men likevel vil ikke kjøpe begge og så bare bruke en.

Bok:

Aldiko Book Reader Premium

Moon+ Reader Pro

Lydbok:

Audiobooks Premium

Audible for Android

Drosje:

RingTaxi Norge

TaxiNå!

Fly:

Airport Pro (Norway & Sweden)

Flyinfo

Har satt opp en laaang liste over applikasjoner jeg skal nedlaste. Noen koster penger, noen er gratis. Viste det var mye å velge mellom, men det ble fort ganske mange appliasjoner etter hvert på listen.

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Hei!

Er det noen som vet om det er mulig å sette telefonen til å automatisk slå på pakkdata når man sender eller mottar mms? Jeg benytter Go sms Pro.

Hvordan ble det forresten med den norsk oversettelsen av Go SMS som en her på forumet skulle gjøre?

Lenke til kommentar

Øh, jeg trenger jo ikke slide, jeg bare trykker på home-knappen så går den dit, til tross for lock screen widgeten. Får jeg endret det?

Ja....

klikk deg inn i menyen der..

settings -> Advanced -> HomeHelper ->

Hvordan fikk du Settings > Advanced? Jeg får ikke det valget under mine instillinger. Bruker stock ROM KE2 og har ikke installert WidgetLocker ennå.

Er dette Settings under Android eller Settings under WidgetLocker du snakker om?

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Da har jeg kjøpt meg Samsung galaxy s2 med netcom fridata eller noe sånt! :D gleder meg!

litt kjipt at det tar 14 uker å overføre nummeret mitt til netcom da... men men

14 uker???? Det var vel litt overdrevent? Hehe :-P

ok, det det var forferdelig feil. jeg må ha tenkt på 2 uker, og 14 dager samtidig, og da ble det til at jeg skrev 14 uker :p

Det skal egentlig stå 2 uker

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...