Fixit Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg tenker ikke over at jeg har den i lomma engang. Om jeg sitter ved PCen i noen timer, så er det mulig den sklir litt rundt og det blir ubehagelig, men da er det bare å legge den på bordet Høres glimrende ut, blir sikrere og sikrere på at denne havner i posten på at denne havner i postkassen når chess får den inn Bare for å sikre, er det noen andre som synes den er vel stor for bukselomma, eller fungerer det ok. synes det er litt vel harry med en belteveske.... Lenke til kommentar
Slai Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Den ligger bedre i lomma enn min N8, N900 og N97. Jeg trodde og den ble for brei for comfort, men den merkes såvidt, sjekker ofte med hånda for å være sikker på at den er i lomma. Går mye bedre enn "ok" å ha den i frontlomma på jeans selv om du ikke er mongo-ræv-slæp-gangstah. Lenke til kommentar
Recon Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Et bilde som kan være værdt å få med seg:) Gjerne gi en pluss om dere liker bildet:) Menneh, hvordan får man endret den låseskjermen f.eks? Det fant jeg ikke ut!? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Last ned widgetlocker fra Market Lenke til kommentar
Recon Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Den fra TeslaCoil Software til en tier, sant? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Stemmer https://market.android.com/details?id=com.teslacoilsw.widgetlocker&feature=search_result Lenke til kommentar
Fixit Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Den ligger bedre i lomma enn min N8, N900 og N97. Jeg trodde og den ble for brei for comfort, men den merkes såvidt, sjekker ofte med hånda for å være sikker på at den er i lomma. Går mye bedre enn "ok" å ha den i frontlomma på jeans selv om du ikke er mongo-ræv-slæp-gangstah. Hehe, er lang fra noen mongo-ræv-slæp-gangstah Dette må bare gå bra, bestilles i morgen! Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) Holder på å lete gjennom applikasjoner til denne mobiltelefonen. Har kommet over 2 applikasjoner for bok, fly og drosje og lurer på hvilken av dem jeg skal velge. Alle disse koster litt penger... Småpenger, men likevel vil ikke kjøpe begge og så bare bruke en. Bok: Aldiko Book Reader Premium Moon+ Reader Pro Lydbok: Audiobooks Premium Audible for Android Drosje: RingTaxi Norge TaxiNå! Fly: Airport Pro (Norway & Sweden) Flyinfo Har satt opp en laaang liste over applikasjoner jeg skal nedlaste. Noen koster penger, noen er gratis. Viste det var mye å velge mellom, men det ble fort ganske mange appliasjoner etter hvert på listen. Endret 22. juni 2011 av DJViking Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 For bok, gå for Moon+ Reader (eller Kindle) Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 For bok, gå for Moon+ Reader (eller Kindle) Kindle kommer an på. Hvis jeg kjøper bøker gjennom Amazon får jeg de i ePub, PDF eller noe annet? Vil jo også kunne legge til mine egne bøker jeg har på PCen og de er som regel i PDF. Lenke til kommentar
Recon Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Stemmer https://market.android.com/details?id=com.teslacoilsw.widgetlocker&feature=search_result Øh, jeg trenger jo ikke slide, jeg bare trykker på home-knappen så går den dit, til tross for lock screen widgeten. Får jeg endret det? Lenke til kommentar
kathom Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Hei! Er det noen som vet om det er mulig å sette telefonen til å automatisk slå på pakkdata når man sender eller mottar mms? Jeg benytter Go sms Pro. Hvordan ble det forresten med den norsk oversettelsen av Go SMS som en her på forumet skulle gjøre? Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) Stemmer https://market.android.com/details?id=com.teslacoilsw.widgetlocker&feature=search_result Øh, jeg trenger jo ikke slide, jeg bare trykker på home-knappen så går den dit, til tross for lock screen widgeten. Får jeg endret det? Ja.... klikk deg inn i menyen der.. settings -> Advanced -> HomeHelper -> Endret 21. juni 2011 av αкαѕнα Lenke til kommentar
Recon Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Sweet! Aner ikke om jeg gjorde det rett, men det funker visst. ;p Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Noen muligehet for å skru av den "beskyttelsen" når en skal f.eks ta bilde når det er lite strøm. Etter 10% batteri får en ikke ta bilder:-( Grensen er på 15%. Kan fjernes ved root. Hvordan?Har rootet mobilen, og er superuser Sjekk her: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1104051 Hvilken filutforsker kan man bruke til å endre Camera.apk? Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Noen som veit åssen jeg får den til å vibrere når jeg motar sms???? Lenke til kommentar
Recon Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Nesten litt flaut å spørre men,får ikke til så den vibrerer når jeg får mld? Gå på messages -> trykk meny -> notification Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) Stemmer https://market.andro...e=search_result Øh, jeg trenger jo ikke slide, jeg bare trykker på home-knappen så går den dit, til tross for lock screen widgeten. Får jeg endret det? Ja.... klikk deg inn i menyen der.. settings -> Advanced -> HomeHelper -> Hvordan fikk du Settings > Advanced? Jeg får ikke det valget under mine instillinger. Bruker stock ROM KE2 og har ikke installert WidgetLocker ennå. Er dette Settings under Android eller Settings under WidgetLocker du snakker om? Endret 21. juni 2011 av DJViking Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Er dette Settings under Android eller Settings under WidgetLocker du snakker om? WidgetLocker ja.. tror jeg misforsto spørsmålet ditt jeg Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Da har jeg kjøpt meg Samsung galaxy s2 med netcom fridata eller noe sånt! gleder meg! litt kjipt at det tar 14 uker å overføre nummeret mitt til netcom da... men men 14 uker???? Det var vel litt overdrevent? Hehe :-P ok, det det var forferdelig feil. jeg må ha tenkt på 2 uker, og 14 dager samtidig, og da ble det til at jeg skrev 14 uker Det skal egentlig stå 2 uker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg