beverpower Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Noen som har lagt merke til lagg i menyene? Det hakker litt når jeg starter en drag-operasjon. Flere reboots i løpet av flere dager har ikke hjulpet, men alt ser ut til å ha blitt bedre når jeg fjerna vær-widgeten fra homescreen. Hvor lenge har du opplevd det? Har du prøvd telefonen uten minnekort (hvis du har, of c)?! Ingen minnekort. Hmm.. hvis det hjalp å fjerne vær-widgeten, kanskje det er noe annet du har lagt inn som gjør telefonen tregere?! Du får prøve deg frem.. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Der er jeg redd du kan bli skuffet om noe skjer. Slår fuktindikatoren ut (som det gjorde på min iPhone 3GS), har du ingenting å stille opp mot serviceverkstedet...Bevis mot din mening hjelper lite, selv om jeg er enig med deg at en mobil skal tåle såpass. Det er ikke nødvendigvis slik lenger (heldigvis): http://www.vg.no/dinepenger/artikkel.php?artid=10086948 Lenke til kommentar
Lemmysnickers Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Noen som vet når versjonen med NFC kommer ut? Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Det var en gang en her inne som anbefalte en god beskyttelsesfilm til skjermen. Jeg har den fra ZAGG nå og er ikke fornøyd med den. Synes skjermen føles forferdelig ut med den. Er det noen som vet om andre beskyttelsesfilmer enn ZAGG som er like ripesikre men som føles bedre ut? Lenke til kommentar
riroil Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 I G1 var det en tastekombinasjon (Tilbake + hjem) som tok skjermbilde av telefonen. Dette ser ikke ut til å virke på G2. Er det en annen kombinasjon? Lenke til kommentar
satchman Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Home + powerbutton Trykk Home først og hold den inne og så power rett etterpå Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Bestilte en tidligere i dag med 32 GB minnekort, har fått melding fra posten om at den kommer i morra. Gleder meg som en unge Går fra en Nokia 5800, så opplevelsen blir nok en del bedre Trådløs sync med Winamp, plass til all musikken på mobilen (48 GB), problemfri sync av kalender og kontakter (ikke mer MFE med Google), og at ting skjer umiddelbart blir bare herlig. Har noen her roota, evt. lagt inn custom rom? Endret 20. juni 2011 av hlnd Lenke til kommentar
Slai Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Har rootet i alle fall. Ingen custom rom enda. Har 0 info om custom roms. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Noen som vet når versjonen med NFC kommer ut? Hvor skal du bruke det?? *knis* De snakket om august vel.. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Dere som har bestilt tilbehør fra Clove.co.uk: Hvilken fraktmetode valgte dere, airmail eller fedex? Vanlig luftpost tar 5-10 dager. Trenger bilholderen til neste helg. Dersom jeg velger fedex koster det meg 200kr ekstra. Sitter å vurderer på om vanlig luftpost holder. Kan kanskje bli knapt.. Endret 20. juni 2011 av DJViking Lenke til kommentar
satchman Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Noen som vet når versjonen med NFC kommer ut? Hvor skal du bruke det?? Godt poeng; NFC er neppe så utbredt at det har noe for seg før det har gått 2-3 år. Hvis det i det hele tatt blir en hit - bare se på teknologier som bluetooth som var på markedet i årevis før det ble en akseptert standard som folk faktisk brukte til noe. Og når (hvis) NFC tar av i stor skala er jo SGS2 erstattet med nyere modeller både en og to ganger. Minst. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Noen som vet når versjonen med NFC kommer ut? Hvor skal du bruke det?? Godt poeng; NFC er neppe så utbredt at det har noe for seg før det har gått 2-3 år. Hvis det i det hele tatt blir en hit - bare se på teknologier som bluetooth som var på markedet i årevis før det ble en akseptert standard som folk faktisk brukte til noe. Og når (hvis) NFC tar av i stor skala er jo SGS2 erstattet med nyere modeller både en og to ganger. Minst. Utviklere trenger det for å lage betalingsløsninger. Jo flere som har enheter med NFC jo fortere kan det også komme løsninger for det. Lenke til kommentar
chamunds Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Det var en gang en her inne som anbefalte en god beskyttelsesfilm til skjermen. Jeg har den fra ZAGG nå og er ikke fornøyd med den. Synes skjermen føles forferdelig ut med den. Er det noen som vet om andre beskyttelsesfilmer enn ZAGG som er like ripesikre men som føles bedre ut? Har også dårlig erfaring med Zagg, men fikk med et mye bedre alternativ kalt SGP Ultra Crystal sammen med SGP Ultra Capsule casen jeg bestilte via ebay. Dessverre fikk jeg svevestøv på den klebrige siden før jeg fikk påført det, men kommer garantert til å bestille meg en ny. Alternativt sjekk ut Martin Fields, som jeg også har hørt mye positivt om. Er for øvrig svært fornøyd med SGP Ultra capsule casen, som er en TPU variant. Se link i foregående avsnitt Har også en dyrere Case Mate silikon variant, men den satt svært dårlig på, i tillegg til at friksjonen gjorde det praktisk umulig å få telefonen ut av bukselomma uten at casen datt av på veien. Den anbefales derfor ikke! Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Tusen takk for hjelpen. Det var den fra Martin Fields jeg så etter. Bestilte nettopp to av dem :-) Er jo nesten umulig å swype med ZAGG Lenke til kommentar
adale Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Der er jeg redd du kan bli skuffet om noe skjer. Slår fuktindikatoren ut (som det gjorde på min iPhone 3GS), har du ingenting å stille opp mot serviceverkstedet...Bevis mot din mening hjelper lite, selv om jeg er enig med deg at en mobil skal tåle såpass. Du veit ikke tilfeldigvis hvor fuktindikatoren er på Galaxy S2? På andre telefoner pleier det å være et lite klistremerke som blir rødt dersom mobiltelefonen blir våt, men jeg finner ikke noe sånt på denne. nei, vet ikkk det. Skal være forsiktig med min i hvertfall.. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Har installert Kies på Windows 7, men får problemer med tilkoblingen av mobiltelefonen. Når Windows prøver å installere drivere til mobiltelefonen kommer det opp at Android MTP feilet. Kan det ha noe med at jeg har Windows 7 64-bit. Kanskje driverne er kun for 32-bit. Lenke til kommentar
hylare Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Har installert Kies på Windows 7, men får problemer med tilkoblingen av mobiltelefonen. Når Windows prøver å installere drivere til mobiltelefonen kommer det opp at Android MTP feilet. Kan det ha noe med at jeg har Windows 7 64-bit. Kanskje driverne er kun for 32-bit. W7 og 64b funkar fint av meg med Kies. 1 Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Løste det ved å første sette mobiltelefonen i USB feilsøkemodus. Deretter installerte den en masse drivere. Deretter deaktiverte jeg USB feilsøkermodus og koblet til og alt fungerte med Kies. Synd det ikke er kommet noen oppdateringer for oss gjennom Kies. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Det var en gang en her inne som anbefalte en god beskyttelsesfilm til skjermen. Jeg har den fra ZAGG nå og er ikke fornøyd med den. Synes skjermen føles forferdelig ut med den. Er det noen som vet om andre beskyttelsesfilmer enn ZAGG som er like ripesikre men som føles bedre ut? Har også dårlig erfaring med Zagg, men fikk med et mye bedre alternativ kalt SGP Ultra Crystal sammen med SGP Ultra Capsule casen jeg bestilte via ebay. Dessverre fikk jeg svevestøv på den klebrige siden før jeg fikk påført det, men kommer garantert til å bestille meg en ny. Alternativt sjekk ut Martin Fields, som jeg også har hørt mye positivt om. Er for øvrig svært fornøyd med SGP Ultra capsule casen, som er en TPU variant. Se link i foregående avsnitt Har også en dyrere Case Mate silikon variant, men den satt svært dårlig på, i tillegg til at friksjonen gjorde det praktisk umulig å få telefonen ut av bukselomma uten at casen datt av på veien. Den anbefales derfor ikke! Takkar! Den må eg nesten prøve! Ser det veldig jalla ut med det glitre eller? Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) Slettet* Jeg fikk beskjed om jeg stemmen min var litt lav ved samtaler i tlf. http://www.ctrlplusz.com/2011/06/fix-for-low-microphone-volume-on-the-samsung-galaxy-s-ii/ Dette fikset alt! Enkel måte, og trenger ikke å laste ned noe. Bare endre noen tall som er gjort på 1min. Dette må gjøres hver gang man starter telefonen? Ja ser ut sånn:/ Endret 21. juni 2011 av KjellGu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg