Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det nokon som veit om ein APP som kan kjøyre HD-film med tekst?

Altså .srt fil som eg lasta ned utanom filmen?

 

- Takkar å bukkar til vedkommande som veit! :)

 

Den som alt ligger på telefonen støtter vel srt:-)

Får ikkje til å legge til noko subtitle der, altså srt fil. Det står Subtitle om man trykker på på listeknappen, men den er grå og kan ikkje bli trykka på.

Idear?

Lenke til kommentar

Er det nokon som veit om ein APP som kan kjøyre HD-film med tekst?

Altså .srt fil som eg lasta ned utanom filmen?

 

- Takkar å bukkar til vedkommande som veit! :)

 

Den som alt ligger på telefonen støtter vel srt:-)

Får ikkje til å legge til noko subtitle der, altså srt fil. Det står Subtitle om man trykker på på listeknappen, men den er grå og kan ikkje bli trykka på.

Idear?

 

Jeg tror tekstfilen må ha nøyaktig samme navn som videoen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det nokon som veit om ein APP som kan kjøyre HD-film med tekst?

Altså .srt fil som eg lasta ned utanom filmen?

 

- Takkar å bukkar til vedkommande som veit! :)

 

Den som alt ligger på telefonen støtter vel srt:-)

Får ikkje til å legge til noko subtitle der, altså srt fil. Det står Subtitle om man trykker på på listeknappen, men den er grå og kan ikkje bli trykka på.

Idear?

 

Jeg tror tekstfilen må ha nøyaktig samme navn som videoen.

ELSKAR DEG!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

Jeg har synkronisert min galaxy s2 med Exchange på jobben. Dette fører til at alle meldinger som mottas på telefonen, også lastes opp til mail server. Fungerer andre veien også? Hadde vært veldig greit å kunne sende sms fra outlook gjennom telefonen.

Hvilket program bruker du for Exchange? Det burde vel gå an å separere de vanlige epostkontoene og exchange. Jeg ville i alle fall ikke koblet min jobb e-post sammen med min vanlige e-post.

 

 

 

Lenke til kommentar

Jeg har synkronisert min galaxy s2 med Exchange på jobben. Dette fører til at alle meldinger som mottas på telefonen, også lastes opp til mail server. Fungerer andre veien også? Hadde vært veldig greit å kunne sende sms fra outlook gjennom telefonen.

Hvilket program bruker du for Exchange? Det burde vel gå an å separere de vanlige epostkontoene og exchange. Jeg ville i alle fall ikke koblet min jobb e-post sammen med min vanlige e-post.

Tror vi snakker om hverandre, mulig jeg forklarte dårlig. Det er snakk om at allle sms meldinger som mottas, automatisk sendes til exchangekontoen. jeg ønsker å sende sms fra exchangekontoen/outlook gjennom mobilen.

Lenke til kommentar

Er XXKE7 fortsatt nyeste oppdatering?

 

 

Og jeg spør igjen: Hvilken custom rom er best? Alså Hvilken er den mest populære. Er det vits å gå fra stock til custom?

På den gamle Heroen min var iallefall FroydVillain et must for meg

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Ser ikke helt hvordan et fuktproblem kan ha oppstått, da telefonen hovedsaklig befinner seg i tørre omgivelser. (Unntatt når det regner, men den skal da tåle det.)

:whistle:

 

Utdrag brukermanual:

 

Hold telefonen tørr

• Fuktighet og alle typer væsker kan skade telefonens deler og elektroniske

kretser.

• Hvis telefonen blir våt, må du ta ut batteriet uten å slå på telefonen. Tørk

telefonen med et håndkle og ta det med til et servicesenter.

• Væsker endrer fargen på etiketten som indikerer vannskader inne i

telefonen. Vannskader på telefonen kan gjøre produsentens garanti ugyldig.

 

Med andre ord: telefonen er IKKE ment for å tåle regn - det kan gå bra, men det er ingen selvfølge at det går bra. Det er altfor mange som har altfor høye forventninger til hva telefonene skal tåle.

Lenke til kommentar

Ser ikke helt hvordan et fuktproblem kan ha oppstått, da telefonen hovedsaklig befinner seg i tørre omgivelser. (Unntatt når det regner, men den skal da tåle det.)

:whistle:

 

Utdrag brukermanual:

 

Hold telefonen tørr

• Fuktighet og alle typer væsker kan skade telefonens deler og elektroniske

kretser.

• Hvis telefonen blir våt, må du ta ut batteriet uten å slå på telefonen. Tørk

telefonen med et håndkle og ta det med til et servicesenter.

• Væsker endrer fargen på etiketten som indikerer vannskader inne i

telefonen. Vannskader på telefonen kan gjøre produsentens garanti ugyldig.

 

Med andre ord: telefonen er IKKE ment for å tåle regn - det kan gå bra, men det er ingen selvfølge at det går bra. Det er altfor mange som har altfor høye forventninger til hva telefonene skal tåle.

 

De aller fleste lar da vel ikke mobiltelefonen bli hjemme bare fordi det regner litt ute. Min telefon har ligget trygt i lomma og ikke vært brukt mer enn nødvendig i regnet, så jeg føler meg sikker på at garantien fortsatt gjelder for min del. Ser heller ingen antydninger til fuktskader på innsiden av mobilen. Men vi får nesten bare se hvordan det går.

Lenke til kommentar

Der er jeg redd du kan bli skuffet om noe skjer. Slår fuktindikatoren ut (som det gjorde på min iPhone 3GS), har du ingenting å stille opp mot serviceverkstedet...Bevis mot din mening hjelper lite, selv om jeg er enig med deg at en mobil skal tåle såpass.

Lenke til kommentar

Der er jeg redd du kan bli skuffet om noe skjer. Slår fuktindikatoren ut (som det gjorde på min iPhone 3GS), har du ingenting å stille opp mot serviceverkstedet...Bevis mot din mening hjelper lite, selv om jeg er enig med deg at en mobil skal tåle såpass.

 

Leverte du inn til mCare? Hva skjedde videre med 3GS-en?

Lenke til kommentar

Noen som har lagt merke til lagg i menyene? Det hakker litt når jeg starter en drag-operasjon. Flere reboots i løpet av flere dager har ikke hjulpet, men alt ser ut til å ha blitt bedre når jeg fjerna vær-widgeten fra homescreen.

 

Hvor lenge har du opplevd det? Har du prøvd telefonen uten minnekort (hvis du har, of c)?!

 

Min ble også merkelig treg etter en uke, halv annen. Og det viste seg å være minnekortet! Har nå et annet, og telefonen er så rask som den skal igjen!!

 

Jeg fikk beskjed om jeg stemmen min var litt lav ved samtaler i tlf.

 

http://www.ctrlplusz.com/2011/06/fix-for-low-microphone-volume-on-the-samsung-galaxy-s-ii/

 

Dette fikset alt! Enkel måte, og trenger ikke å laste ned noe. Bare endre noen tall som er gjort på 1min.

 

Takk for tipset.. dette funket veldig fint og var såre enkelt!

Endret av beverpower
Lenke til kommentar

Der er jeg redd du kan bli skuffet om noe skjer. Slår fuktindikatoren ut (som det gjorde på min iPhone 3GS), har du ingenting å stille opp mot serviceverkstedet...Bevis mot din mening hjelper lite, selv om jeg er enig med deg at en mobil skal tåle såpass.

 

Du veit ikke tilfeldigvis hvor fuktindikatoren er på Galaxy S2? På andre telefoner pleier det å være et lite klistremerke som blir rødt dersom mobiltelefonen blir våt, men jeg finner ikke noe sånt på denne.

Lenke til kommentar

Noen som har lagt merke til lagg i menyene? Det hakker litt når jeg starter en drag-operasjon. Flere reboots i løpet av flere dager har ikke hjulpet, men alt ser ut til å ha blitt bedre når jeg fjerna vær-widgeten fra homescreen.

 

Hvor lenge har du opplevd det? Har du prøvd telefonen uten minnekort (hvis du har, of c)?!

Ingen minnekort.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...