αкαѕнα Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg fikk beskjed om jeg stemmen min var litt lav ved samtaler i tlf. http://www.ctrlplusz.com/2011/06/fix-for-low-microphone-volume-on-the-samsung-galaxy-s-ii/ Dette fikset alt! Enkel måte, og trenger ikke å laste ned noe. Bare endre noen tall som er gjort på 1min. Genialt tips... har ikke hatt noen klager jeg da, men pytt pytt... like greit å justere Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Samsung er nok de eneste som vet hva de har forandret, da de ikke slipper ut changelogs Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Samsung er nok de eneste som vet hva de har forandret, da de ikke slipper ut changelogs Sikkert for å slippe et helvetes mas og whining om hvorfor de ikke fixet ditt eller datt... Smart, men dog litt irriterende for nysgjerrige folk som oss Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Opplever noe rart nå. Batteriet døde i natt, men det ser ikke ut som om jeg får lada batteriet lenger. Når jeg prøver å lade mobilen med adapteren som fulgte med, klarer mobilen å starte opp, for å så skru seg av igjen 10 sekunder etterpå. Den går i en slags reboot-loop helt til jeg drar ut stikkkontakta. Rett før den skrur seg av for jeg beskjed om å koble til et strømuttak, noe jeg allerede har gjort. Er dette noe som går over etterhvert eller burde jeg sende den inn til reparasjon? Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Er dette noe som går over etterhvert eller burde jeg sende den inn til reparasjon? På meg så virker det som om telefonen har kortslutta... Fuktproblem eller?? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Ser ikke helt hvordan et fuktproblem kan ha oppstått, da telefonen hovedsaklig befinner seg i tørre omgivelser. (Unntatt når det regner, men den skal da tåle det.) Tror uansett jeg sender den inn til reparasjon. Problemet vil ikke fikse seg selv, uheldigvis. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Tror uansett jeg sender den inn til reparasjon. Problemet vil ikke fikse seg selv, uheldigvis. Visste et problem plutselig oppstår og som da ikke plutselig forsvinner er det nok eneste som gjenstår.. Skulle ikke tro at det skyldes software feil siden det skjedde sånn helt uten videre... Lenke til kommentar
Kimmis Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Det ble tidligere skrevet at det skulle komme en "miniversjon" av denne med samme specs og en skjerm på 3,7 tommer i stede for 4,3 tommer. Er det noen som vet om denne i det hele tatt kommer og om den i så fall kommer til Norge? Evt. når? Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg fikk beskjed om jeg stemmen min var litt lav ved samtaler i tlf. http://www.ctrlplusz.com/2011/06/fix-for-low-microphone-volume-on-the-samsung-galaxy-s-ii/ Dette fikset alt! Enkel måte, og trenger ikke å laste ned noe. Bare endre noen tall som er gjort på 1min. Takker, dette var nyttig tips. Har også vært plaget av lav lyd med handsfree (med ledning). Tror at det nå skal være fikset, og at jeg også har fått oppjustert den. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) Er det mulig å få vite hvor mye strøm WiFi og GPS bruker? Står ikke oppført under batteriforbruk. Edit: Syns det medfølgende SMS programmet var veldig begrenset. Prøvde GO SMS som hadde en haug med instillinger, men var ikke noe stort bedre(visning av meldinger og skive nye meldinger var stort sett samme med litt forskjellig utseende). Jeg kommer fra Nokia og Symbian og er vant til å kunne dele opp meldingene mine i Innboks, utkast, sent, etc. Det var det vist ikke mulig med verken det medfølgende programmet eller GO SMS. Alt både mottatt og sent SMS lå sammen i oversikten over meldinger. Noen som kan anbefale et annet SMS program? Endret 19. juni 2011 av DJViking Lenke til kommentar
ingridb97 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 hei, har akkurat fått denne telefonen nå og er superfornøyd! Men noen småting har jeg: 1: når jeg spiller et spill og i midt spillinga "klikker" alt, alt står helt stille og spillet lukkes. 2: batteritiden, men den kan jeg roote. 3. Hvis jeg skal taste inn et nummer hvor går jeg da? Fant ut dette i starten og det tror jeg var på telefon. Men nå aner jeg ikke hvor jeg skal gå.. Noen som har løsninger på dette? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Merkelig det med meldinger... Gjelder det alle spill eller ett spesielt? Og hvilket SMS program bruker du? Batteritiden blir vel bedre etterhvert, og seff kan du jo fryse litt apps og dalle. Taste inn nummer kan du gå på telefon (nederst til venstre på default touchwizdocken om jeg husker rett). Eventuelt contacts, da ligger det øverst "Keypad-Logs-Contacts-Favourites-Groups". Mange som sliter med å finne den før de scroller den øverste menyen der Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Edit: Syns det medfølgende SMS programmet var veldig begrenset. Prøvde GO SMS som hadde en haug med instillinger, men var ikke noe stort bedre(visning av meldinger og skive nye meldinger var stort sett samme med litt forskjellig utseende). Jeg kommer fra Nokia og Symbian og er vant til å kunne dele opp meldingene mine i Innboks, utkast, sent, etc. Det var det vist ikke mulig med verken det medfølgende programmet eller GO SMS. Alt både mottatt og sent SMS lå sammen i oversikten over meldinger. Noen som kan anbefale et annet SMS program? Go SmS har jo det. Om du går til Folder viewen. Menu->folder settings og haker av for show traditional folders. Så får du sånn inbox, outbox, sent, draft etc Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Nå har jeg kommet over et irriterende problem. Jeg har lagt inn all musikken min på minnebrikken. Dette gjør jeg ved å ta ut minnekortet fra telefonen og sette den i en adapter som jeg setter i Macen. Deretter får jeg opp minnebrikken med alle mappene og kan begynne å sortere. Jeg har all musikken lagret direkte på brikken, uten at det ligger i noen mappe som heter "musikk", burde jeg kanskje lage en sånn mappe? Problemet kommer er at det er flere artister og album som ikke er listet opp under artister på telefonen, men som vises på Macen og ligger helt riktig. Når jeg er på musikkspilleren på telefonen er det en artist helt øverst som heter "unknown" der alle albummene jeg mangler ligger. Det vil si at på artisten "Jack Johnson" er det tre album under artistnavnet og et fjerde under unknown. Rart..... Noen artister med ett album er også borte fra artistvisningen, slik at jeg MÅ inn på artisten unknown for å spille de av. Er det noen som har et forslag til hvordan jeg kan rette det opp? Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) Edit: Syns det medfølgende SMS programmet var veldig begrenset. Prøvde GO SMS som hadde en haug med instillinger, men var ikke noe stort bedre(visning av meldinger og skive nye meldinger var stort sett samme med litt forskjellig utseende). Jeg kommer fra Nokia og Symbian og er vant til å kunne dele opp meldingene mine i Innboks, utkast, sent, etc. Det var det vist ikke mulig med verken det medfølgende programmet eller GO SMS. Alt både mottatt og sent SMS lå sammen i oversikten over meldinger. Noen som kan anbefale et annet SMS program? Go SmS har jo det. Om du går til Folder viewen. Menu->folder settings og haker av for show traditional folders. Så får du sånn inbox, outbox, sent, draft etc Ikke mulig å få GO SMS på norsk? Vil heller ikke ha utkast eller sendte meldinger i Message viewen, men kun mottatte meldinger. Er det mulig? Hvilke andre applikasjoner er det å velge av for SMS/MMS? Fant et program kalt Handcent som jeg har lest noen sverger til. Edit: Prøvde Handcent litt. Syntes ikke det hadde det ekstra lille som gjorde det noe bedre enn det originale SMS programmet (utseendemessig i alle fall). Hadde det originale programmet hatt folder view som GO SMS hadde jeg ikke trengt noe nytt. Endret 19. juni 2011 av DJViking Lenke til kommentar
Slai Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg bruker Handcent. Liker det. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Er det nokon som veit om ein APP som kan kjøyre HD-film med tekst? Altså .srt fil som eg lasta ned utanom filmen? - Takkar å bukkar til vedkommande som veit! Lenke til kommentar
dabear Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg har synkronisert min galaxy s2 med Exchange på jobben. Dette fører til at alle meldinger som mottas på telefonen, også lastes opp til mail server. Fungerer andre veien også? Hadde vært veldig greit å kunne sende sms fra outlook gjennom telefonen. Lenke til kommentar
Njord74 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Min har holdt 1-2 dager fra dag 1. Uten flashing, så det er nok heller brukeren som gjør noe feil. Heldiggris Men lurer på om ikke en firmawaren løste det der for min del altså... Sitter jo på XWKF1 nå da... Noen som forresten vet hva XWKF4 har av endringer? Jeg har KE7 og mitt batteri varer godt over 1 døgn med ganske mye bruk. Vet du hva XWKF1 har av endringer? Og er det norsk språk? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Er det nokon som veit om ein APP som kan kjøyre HD-film med tekst? Altså .srt fil som eg lasta ned utanom filmen? - Takkar å bukkar til vedkommande som veit! Den som alt ligger på telefonen støtter vel srt:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg