Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Astro er en filbehandler for Android, du finner den på Android Market gratis. Det er samme som Windows Explorer er for Windows, bare for Android, og den lar deg titte og endre i ting som den normale (Mine Filer eller hva det heter på norsk oppsett) ikke nødvendigvis lar deg gjøre.

Lenke til kommentar

Filbehandleren som kommer med mobilen fungerer fint til å flytte og kopiere filer med.

Om du vil lagre bilder på sd kortet i fremtiden, kan du sette dette i innstillingene til kamera appen :)

Den kamera appen til telefonen har ikke så mye innstillinger som jeg finner!?

Har stussa i flere programmer at jeg ikke får velge hvor ting skal havne.

Lenke til kommentar

Noen som har merket at Live-bakgrunn bruker mer strøm? Har akkurat selv aktivert Galacitc Core Live Wallpaper og har ikke merket så mye ennå. Er jo logisk at den bruker litt mer strøm, men jeg lurer på om den bruker kanskje litt for mye ekstra strøm til om det er verdt å bruke live-bakgrunn.

 

 

 

Settings > Advanced > Homehelper > og velg først "WL HomeHelper" under seSelect System Home og så må man huke av for "HomeHelper Block Home".

 

Har ikke Advanced valget under mine Settings. Hvordan får man dette?

 

Dette er alt jeg får under instillinger. Ganske lite synes jeg.

post-9575-0-52902900-1308401133_thumb.jpeg

post-9575-0-67415800-1308401139_thumb.jpeg

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Noen som har merket at Live-bakgrunn bruker mer strøm? Har akkurat selv aktivert Galacitc Core Live Wallpaper og har ikke merket så mye ennå. Er jo logisk at den bruker litt mer strøm, men jeg lurer på om den bruker kanskje litt for mye ekstra strøm til om det er verdt å bruke live-bakgrunn.

 

Sammenlignet med strømforbruket til skjermen din tviler jeg på det er veldig signifikant

Lenke til kommentar

Til alle som har Galaxy S II. Denne demovideoen er helt utrolig å se på mobilen. Last den ned å legg den inn. Dra, slipp og spill ;) Sånn det skal være.

 

Høyreklikk, Save as.

 

film3.jpg

 

 

Den videoen pluss 6 (eller noe) andre ligger på førsteposten. Alle skal vise frem div greier med sgs2skjermen som skal være tøft å se på.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Noe veldig rart har skjedde i natt. Før jeg la meg ladet jeg mobilen til 100%. Da jeg våknet i dag morges ville ikke mobilen respodere. Så jeg satt i laderen og det virker som den har klart å utlade seg fullstendig i løpet natten. Wifi og GPs etc. var slått av, men det kan se ut som Facebook har kjørt i bakgrunnen da det under batteribruk sto som det meste brukt med 27%. Bakgrunnsdata var slått av.

 

Hva har skjedd?

Lenke til kommentar

Hei,

jeg fikk min samsung galaxy S 2 for en uke siden og er veldig fornøyd. Men jeg får ikke til å synce facebookkontoen min med kontaklisten på telefonen, får koblet til facebookkontoen via social hub, men når jeg vil synkronisere kontoen med kontaklisten (kontakter -> kontoer) får jeg beskjeden "Synkronisering opplever for øyeblikket problemer. Det er snart tilbake". Jeg innser selvsagt at dette høyst trolig ikke er et problem med telefonen og at dette dermed strengt tatt er feil tråd, men tenker det er bedre å forhøre seg her i første omgang enn å opprette en ny tråd.

 

Fant denne tråden etter et google søk: http://www.diskusjon...owtopic=1251457, men ettersom venting (som tydeligvis er quickfixen de konkluderer med der) ikke har fungert er det kanskje noen her som har et tips?

 

På forhånd takk.

Lenke til kommentar

Juicedefender holder bra styr på batteriet mitt nå ift før det. Nyladet i morges, i bruk av og på siden 0700, og fortsatt 68% igjen. Litt ringing, meldinger og nett.

Fortsatte med litt mer ringing, teksting og facebook i dag, plus syncing av offline-listene mine i Spotify (ca 300 sanger), og nå, 1,5 døgn etter jeg tok den av laderen koblet jeg den til igjen med 7% gjenstående på batteriet. Mtp bruken er jeg vel greit happy med det. Batteriet blir vel seigere etter noen utladinger også?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...