Mixy Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Hva mener du med mobilt nettverk? Lenke til kommentar
jenat66 Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Du kan kjøpe et minnekort fra Lexar på 32gb class 10. Fikk mitt i posten idag Du kan kjøpe et minnekort fra Lexar på 32gb class 10. Fikk mitt i posten idag Jeg også Bestilte mitt herfra http://www.jernia.no/k/ki.aspx?sku=631992 . Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Du kan kjøpe et minnekort fra Lexar på 32gb class 10. Fikk mitt i posten idag Du kan kjøpe et minnekort fra Lexar på 32gb class 10. Fikk mitt i posten idag Tenkte på det, men er dobbel pris. Tenkte først å kjøpe et litt billigere minnekort og vente å se når det kommer flere andre produsenter med Class 10. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) Prøver å benytte GPSen på telefonen nå.. Åpner runkeeper, men ingen signal. Noen som veit hva som kan være feil? har prøvd den over en strekning på flere kilometer uten å få signal.. Endret 17. juni 2011 av dabear Lenke til kommentar
Njord74 Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Hvor mye tar Android OS hos dere med ok batteritid nå? Og hva skal det ligge på for at det skal være "godkjent" ? Om det skulle vise seg å være høyere enn normalt,hva er da best av å flashe på nytt og å resette til fab.innstillinger? Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Du kan kjøpe et minnekort fra Lexar på 32gb class 10. Fikk mitt i posten idag Det hørtes billig ut Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Dealxtreme er jo så usansynlig treg. Jeg klaget på et produkt for litt over 3 år siden. Sist uke valgte de å svare på klagen og ba meg laste opp bilder av produktet. Sier seg selv at et produkt jeg kjøpte for tre år siden som ikke virket er kastet for flere år siden. Hahahaha.. Har ikke giddet å klage til de folkene der engang.. de holder til i Kina, nuff said... Tar sykt lang tid å få ting derfra også ja Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 KE8 are tilgjengelig på XDA: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1075278 Denne ser ut til å virkelig ha fikset batteri-problemer, flashet denne fredag kveld og ladet batteriet over natten. Har fortsatt 80% igjen etter 22 timers bruk. Har ikke vært så engasjert her i det siste, men gleder meg til å teste den siste versjonen... jeg kjører jo Lite'ning Rom da Ser det har blitt en del endringer der også Lenke til kommentar
Recon Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Juicedefender holder bra styr på batteriet mitt nå ift før det. Nyladet i morges, i bruk av og på siden 0700, og fortsatt 68% igjen. Litt ringing, meldinger og nett. Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 17. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2011 Det hørtes billig ut Tja, jeg syntes da ikke 500 kroner er så værst Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Det hørtes billig ut Tja, jeg syntes da ikke 500 kroner er så værst Jeg føler jeg ble svindlet.. kjøpe et class 4 til 200 eller noe.. husker ikke.. men 500 var jo ikke avskrekkende Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Syntes også det virket litt billig... kanskje for billig. Et 32GB Class 2 fra SanDisk koster litt over 700kr. Tør da ikke tenke på hva et Class 10 fra SanDisk ville kostet. Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Ser det er endel snakk om minnekort Jeg har testet to typer minnekort. Lexar MicroSDHC Card 32GB Class 10 Vs. FilmPro 32 GB Class 10(kjøpt på Ebay til ca 420 kr) FilmPro: Lexar MicroSDHC Card 32GB Konklusjon FilmPro et lite hestehode forran¿ 1 Lenke til kommentar
andybb Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Prøver å benytte GPSen på telefonen nå.. Åpner runkeeper, men ingen signal. Noen som veit hva som kan være feil? har prøvd den over en strekning på flere kilometer uten å få signal.. Last ned GPS Test fra Market og se hvor mange satelitter du får inn. Lenke til kommentar
snowroller Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg fikk en liten overaskelse her ved bytte av simkort, og det var faktisk en formidable økning i batteritid... Jeg har nå fortsatt igjen 22% av batteriet etter å koblet telefonen av lading kl 07.00 i morges, kontra lading ved leggetid til ungene som har vært normalen. Jeg har exchange med push kjørende, BT er alltid på samt at jeg bruker telefonen en del ellers, noe som gjør at jeg har slitt mye med batteritiden for å si det pent... Jeg hadde litt problemer med at telefonen kastet samtaler, folk kom rett på svareren, og jeg slet litt med at datanettet forsvant. Dette var noe som jeg begynte å få på slutten med min pensjonerte Desire også, og dermed så gikk tankene til sim-kortet. Dersom noen opplever de samme problemene, så kan det iallefall være verdt et forsøk Lenke til kommentar
laksekongen Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Veldig deilig å komme hjem fra skolen med 93% igjen. Dette var fra kl 07 til rundt om 16 tiden, men da jeg kommer hjem kobler jeg meg til min kjære D-Link ruter og legger meg. Når jeg våkner har cpuen android os brukt 70% og 5 timer cpu tid.. våkner da med under 50% batteri igjen Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Nå har jeg fått mitt 32GB minnekort som jeg kan sette rett i Macen via en usb adapter. Det som irriterer meg er musikken, som jeg bare dro over i den. Hvis jeg går inn i mappen på Macen står alle artistene og albumene riktig, men når jeg går på musikkspilleren på S2, får jeg opp noen album som ligger under en "unknown artist". Noen som vet hvordan? Og hva er den beste måten å legge inn bilder på minnebrikken? Bør jeg bare dra de over, eller finnes det et program som er bedre å bruke? Og én ting til! De bildene jeg har tatt med kameraet på telefonen som havner i hovedgalleriet, er det mulig å legge disse over på minnebrikken? Takk for svar Lenke til kommentar
Slai Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 (endret) .Anders. du kan vel bruke Astro File Manager eller Windows Explorer til å flytte bildene fra DCIM-mappa på tlf til ei mappe på minnebrikken, og Windows Explorer til å overføre andre bilder fra pcn til telefonen. Endret 18. juni 2011 av Slai Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98123478 Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 .Anders. du kan vel bruke Astro File Manager eller Windows Explorer til å flytte bildene fra DCIM-mappa på tlf til ei mappe på minnebrikken, og Windows Explorer til å overføre andre bilder fra pcn til telefonen. Filbehandleren som kommer med mobilen fungerer fint til å flytte og kopiere filer med. Om du vil lagre bilder på sd kortet i fremtiden, kan du sette dette i innstillingene til kamera appen Lenke til kommentar
Slai Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Ja eller den filbehandleren funker sikkert den og. Har brukt den maks 2 ganger før jeg installerte Astro, så glemte helt av den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg