Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...

Byxxi

Anbefalte innlegg

Har funnet et feil med meldinger/multitasking. La oss si jeg får en melding fra "Ola", men at jeg må sjekke alarmen før jeg kan svare, så jeg holder inne hjem knappen og hopper til klokke, for så å hoppe tilbake til meldinger. Da kan det godt hende at jeg kommer inn på meldingssamtalen med "Karen" istedet, og svarer henne framfor "Ola". Dette skjedde nemlig isted.

Noen andre som har merket dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stakkars Karen.

Ikke merket noe til dette. Hvordan launcher og sms program bruker du?

men aner ikke hvordan jeg får en .apk fil over til telefonen

Kan du ikke bare copy/paste gjennom windows utforsker, så kjøre APKfila fra telefonen?

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Stakkars Karen.

Ikke merket noe til dette. Hvordan launcher og sms program bruker du?

Bruker standard "meldinger" som fulgte med på telefonen, så det burde ikke være sånn. Jeg bruker også SwiftKey beta, men det er bare tastaturet..

Lenke til kommentar

Så standard launcher også, den som kom med telefonen? Touchwiz?

Hm nei jeg bruker helt andre ting, da vet jeg ikke :( ... Søkt opp problemet på ze infamous Google for å se om andre har samme problemet? Evt ringt noens kundestøtte?

Lenke til kommentar

Sweet :). Ja tar ganske lang tid desverre :/ ja filer over 4giga støttes ikke, er derfor de blir minsket når du drar dem over til mobilen, de konverter. Derimot, jeg bruker ikke kies for det, jeg bare tar drag and drop direkte til mobilen, mye raskere da. Fikk også min USB OTG i dag :) tok nesten 2 uker å få den, men verdt det? Jepp... 22kr med frakt :p latterlig billig. Om jeg skal på flytur, blir det nok å plugge inn usb enhet på mobilen og se på film haha :p ser veldig rart ut, men who gives a shit, ikke mange mobiler kan ta imot otg usb :p.

USB OTG, hvor kjøpte du den? Ikke funnet noe sted.

Lenke til kommentar

Har noen tips til hvor jeg finner juicedefender, selve programmet, ikke addons? Er det verdt å bruke?

Jeg får opp JD Ultimate når jeg søker i market. Skr 49,-

Sluttet å bruke det da jeg fikk byttet ut routern min. Etter 14 timer med forholdsvis lite bruk (noen sms, litt twitter, konstant gmail push, wifi/bt/gps 1/0/0) har jeg 72% igjen.

Med ny router har avg. discharge 100-0 gått fra 17h til 1d4h, og er nok fremdeles på vei opp.

Endret av fredes
Lenke til kommentar

Har funnet et feil med meldinger/multitasking. La oss si jeg får en melding fra "Ola", men at jeg må sjekke alarmen før jeg kan svare, så jeg holder inne hjem knappen og hopper til klokke, for så å hoppe tilbake til meldinger. Da kan det godt hende at jeg kommer inn på meldingssamtalen med "Karen" istedet, og svarer henne framfor "Ola". Dette skjedde nemlig isted.

Noen andre som har merket dette?

Jeg bruker Touchwiz og standard sms program, og hos meg virker dette helt fint. Bruker Go keyboard.

Lenke til kommentar

Sweet :). Ja tar ganske lang tid desverre :/ ja filer over 4giga støttes ikke, er derfor de blir minsket når du drar dem over til mobilen, de konverter. Derimot, jeg bruker ikke kies for det, jeg bare tar drag and drop direkte til mobilen, mye raskere da. Fikk også min USB OTG i dag :) tok nesten 2 uker å få den, men verdt det? Jepp... 22kr med frakt :p latterlig billig. Om jeg skal på flytur, blir det nok å plugge inn usb enhet på mobilen og se på film haha :p ser veldig rart ut, men who gives a shit, ikke mange mobiler kan ta imot otg usb :p.

USB OTG, hvor kjøpte du den? Ikke funnet noe sted.

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250828325252&ssPageName=STRK:MEWNX:IT

4 dollar = 22kr, med gratis frakt. Funker som bare det, tar 2-4 uker sa duden til meg, men fikk den etter 2 uker :) Er kjempe fornøyd, 2 uker med gratis frakt og kul dings å ha, er bare positivt det :).

Lenke til kommentar

Du får de også på dealextreme: http://www.dealextreme.com/p/micro-usb-on-the-go-host-otg-adapter-pair-50774

2 for 12 kr inkl. frakt.

Betaler gjerne litt ekstra for å slippe å vente i tre måneder på varen.

Dealxtreme er jo så usansynlig treg. Jeg klaget på et produkt for litt over 3 år siden. Sist uke valgte de å svare på klagen og ba meg laste opp bilder av produktet. Sier seg selv at et produkt jeg kjøpte for tre år siden som ikke virket er kastet for flere år siden.

Lenke til kommentar

Jeg er litt ny på denne kernel og roote delen, hva er de største forandringene når man opdaterer en kernel?

Jeg har kernel XWKE2 hva betyr det?

Hvilken er den beste kernel?

Det står også i kies at jeg har den siste kernel, men jeg ser på xda forumet at det er f.eks. XWKE7 osv.

:)

Endret av MR 20.FPS
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...