Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ganske enkelt. Jeg liker at telefonen ser awesomesauce ut, så jeg bytter hele tiden på hvordan hele greia ser ut. Tror det er derfor jeg liker launcherpro og go launcher ex. Liker ikke multicolourgreia til ikonene, liker en mer stilren look.

 

tror ikke jeg har hatt samme hovedskjermer i over ei uke enda :/

Endret av Slai
Lenke til kommentar
Har swiftkey norsk ordbok med engelsk tastatur? Altså uten æøå?

 

Mener swiftkey driter i om du bruker hiragana som tastatur, egentlig, siden "ordboka" dens består av gmail/facebook/sms loggen din og ord du bruker frekvent. Så burde da gå greit å ha engelsk tastatur hvis du bare skriver norsk hele tiden og tvinger inn æøå forslagene dine.

 

spoiler: alt dette er pure theory fra min side, men it makes sense i skrivende stund.

Lastet ned swiftkey betaen, og den har engelsk tastatur, norsk ordbok. Kunne ikke passet meg bedre. Takk for tipset :!:

Lenke til kommentar

Ikke noe problem, gikk selv over til swiftkey veldig nylig på anbefaling fra Svortevik her på forumet.

 

 

Litt knoting i starten siden jeg normalt sett ikke bruker ordbok eller noe, og har brukt swype for det meste (selv uten å swype spesielt mye), men går ihuga fort å skrive nå, selv om det blir litt bommerter i ny og ne på ordforslagene. Men det går seg jo til med mer bruk og bygging av vane.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Går det fortere å lade mobilen med usb koblet til pc enn vanlig strømkontakt?

Når jeg lader mobilen med strømkontakten så virker det som den aldri blir 100% ladet, mens på pcen virker det som mobilen blir ladet raskere.

Er dette tilfelle eller er lader begge like fort?

 

Jeg opplever veggladeren som mye raskere enn usb-laderen...

 

Det er vel fordi veggladeren gir mere strøm. Veggladeren er uansett ganske "treg" da den kun gir 700 watt. "Normale" ladere gir som regel 1000 watt.

Lenke til kommentar

Går det fortere å lade mobilen med usb koblet til pc enn vanlig strømkontakt?

Når jeg lader mobilen med strømkontakten så virker det som den aldri blir 100% ladet, mens på pcen virker det som mobilen blir ladet raskere.

Er dette tilfelle eller er lader begge like fort?

 

Jeg opplever veggladeren som mye raskere enn usb-laderen...

 

Det er vel fordi veggladeren gir mere strøm. Veggladeren er uansett ganske "treg" da den kun gir 700 watt. "Normale" ladere gir som regel 1000 watt.

Hehe

700 og 1000 watt ja, kraftige saker dette ja.

 

Mener nok 700 og 1000 mA, eller 0,7 og 1A

 

mA = miliamper

A= amper

Lenke til kommentar

Til dere som leter etter sports armbånd til jogging etc. Bestilte nettopp denne fra DealExtreme. Kan gi en liten tilbakemelding når jeg får den. Uansett om den ikke funker bra nok til formålet, er ikke akuratt $4.20 den største summen penger å kaste bort. :tease:

 

Jeg skaffet en som ser prikklik ut på ebay for noen uker siden. Den gikk opp i sømmen på ene siden av telefonen på første løpetur. Men jeg tok frem nål&tråd og brukte ett kvarter på å rette "feilen" - etter dette må jeg si jeg er meget fornøyd med produktet :roll: ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...