Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...

Byxxi

Anbefalte innlegg

Jeg har en iPhone 3GS og har i dag kjøpt Samsung SII.

Kan noen fortelle meg hvordan jeg kan få flyttet over kontaktlista og musikken min fra den ene til den andre?

På iPhone er det micro-SIMkort, og på Samsungen "vanli" kort.

Kan Google brukes eller?

Takknemlig for svar.

Regner med at du har iPhone 4 hvis den har micro-sim? :) Ja, har du Gmail? Isåfall kan du synkronisere kontaktene fra iPhone til Gmail. Når du da logger inn på Gmail acounten din på S2 blir kontaktene automatisk lagt inn.

Følg denne guiden :)

Takk for svaret. Nei, jeg har 3GS. det er lite kort.

Håper å få det til som du viser. Supert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Jeg får ikke sett videoklipp på VG nett, noen som vet hva som er feil? Får bare opp et lite ikon med en pil...

Jeg hadde også dette problemet, det jeg gjorde var å gå inn på innstillinger i web browseren, aktiver tilleggsprogrammer ---> alltid på.

Endret av ICS-FD
Lenke til kommentar

Hei.

Jeg får ikke sett videoklipp på VG nett, noen som vet hva som er feil? Får bare opp et lite ikon med en pil...

Jeg hadde også dette problemet, det jeg gjorde var å gå inn på innstillinger i web browseren, aktiver tilleggsprogrammer ---> alltid på.

Fikset biffen det...takker :)

Lenke til kommentar

Da fikk jeg min MHL kabel i posten, ca 200kr med frakt. Ganske genial ting å ha, spessielt om du har filmer, bilder eller skal ta filmer og bilder. Da blir alt overført på en storskjerm :). Artig. Kjøpte min på cdon, den ble levert ut på mandag og fikk den i dag. CDON er herlig på levering :).

Fikk min i dag jeg også:-)

Det som er dumt er at det tar en liten evighet å overføre filmer til telefonen. Tenkte å teste nå filmer i mkv, med intern og ekstern sub for å se hva som virker:-)

Hva har dere brukt som avspiller til video?

Og hva med filer over 4GB? Støttes vel ikke av filformatet som er på telefonen og minnekortet?

Endret av svortevik
Lenke til kommentar

Har ikke fått meg noen MHL kabel enda, men har jo prøvd video funksjonen. Syntes videos som allerede ligger på telefonen fungerer ganske godt. Vet ikke hvordan det er med tekster osv, da jeg ikke har et stort behov for det.

Lenke til kommentar

Svortevik: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1075278 har en ZFKF1 kernel om ikke annet.

Hvor fant du XWKF1? Leter smått her, greit med en nudge i rett retning :p .

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1075278

Edit:

I samme tråd som du linket til selv :tease:

Men har noen testet mkv filer på 8 GB og større? Sliter med å få de overført til telefonen. Kies henger seg, og drar jeg direkte via utforskeren så er de ikke brukenes på grunn av at filsystemet ikke støtter så store filer. Hva er vitsen med å kunne spille av 1080P filmer til tv dersom det ikke er noen mulighet for å få lagret de på telefonen?

Endret av svortevik
Lenke til kommentar

gah jeg er teit. fikk en "hm det står SIKKERT i denne tråden jeg linker ham" feeling når jeg klikka "post".

men for å svare deg:

XWKF1 Stock Kernel: Use the ZSKF1 kernel, it's the same kernel.
Endret av Slai
Lenke til kommentar

Det står i tråden at "frankenstein" laget ROMen sin, fordi samsung ikke la til så mange CSCer i firmwaren sin. Hva vil det si? At jeg ikke får brukt telefonen med nettverket mitt om jeg flasher en ROM med manglende CSC?

Lenke til kommentar

Nevermind. Flashet, og har nettverk.

@svortevik. Jeg mistet ikke noe data når jeg flashet. Lastet heller ikke ned "frankenstein" ROMen, så det kan jo ha noe med det å gjøre

du får alt på engelsk på telefonen da med zskf1?????

Lenke til kommentar

@svortevik. Jeg mistet ikke noe data når jeg flashet. Lastet heller ikke ned "frankenstein" ROMen, så det kan jo ha noe med det å gjøre

Du gikk for ZFKF1?

Ja, gikk for ZSKF1. Tenkte jeg skulle gi det et forsøk. Wipet ingenting, og nettverket er aktivt(telenor sitt nettverk).

du får alt på engelsk på telefonen da med zskf1?????

Jeg har den på engelsk, uansett hvilket rom jeg bruker :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...