Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...

Byxxi

Anbefalte innlegg

Vet at dette absolutt ikke hører hjemme her, men velger å slenge det ut fordi mange av dere har måttet skifte router etter at dere fikk telefonen :p

Jeg kjøpte en Jensen Airlink 89300 i dag. Spontankjøp, uten at jeg hadde peiling på Jensen generelt eller denne modellen.

Alt kobla opp etc, men jeg får den ikke til å koble seg opp mot Canal Digital -modemet. Hele greia henger seg når jeg kjører renew connection, og jeg må ta reset på hele routern for å få kommet inn i menyene igjen. Noen av dere som tilfeldigvis har samme router og internett gjennom CD?

For å nærme meg trådens tema litt: hvilken router vil dere anbefale? Ser ikke ut til at jeg kommer noen vei med denne, iallfall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt tlf i 1 uke nå.Noen som vet hvorfor android os suger så mye strøm???.

Har også problem med wifi må jeg slå av og på igjenn,selv om det står den er tilkoblet nettet.

Ingen problem med 3g,da fungerer den alltid som den skal.

Har skummet denne tråden,men så mye å gå gjennom håper noen vet noe om dette :thumbup:

post-198045-0-50270700-1307769890_thumb.jpeg

post-198045-0-40445100-1307769900_thumb.jpeg

post-198045-0-04960700-1307769909_thumb.jpeg

post-198045-0-07538900-1307769916_thumb.jpeg

post-198045-0-73718400-1307769923_thumb.jpeg

Endret av k-sundvo
Lenke til kommentar

Denne telefonen frister kraftig. Men når vil den få Android 3.0?

Android 3.0(3.1 nå), er for tablets. 2.3 er mobil versjonen av 3.0 om jeg vet riktig. Men ja 100% sikker på 3.0 er tablet OS.

Versjon 3.0 ble laget kun for tablets. Google hadde hastverk med å lage en versjon som ville fungere for tablets. Versjon 3.1 vil så inneholde støtte for både tablets og mobiltelefoner. Så neste versjon for oss etter 2.3.4 kan kanskje være 3.1 (senere på året).

Lenke til kommentar

Vet at dette absolutt ikke hører hjemme her, men velger å slenge det ut fordi mange av dere har måttet skifte router etter at dere fikk telefonen :p

Jeg kjøpte en Jensen Airlink 89300 i dag. Spontankjøp, uten at jeg hadde peiling på Jensen generelt eller denne modellen.

Alt kobla opp etc, men jeg får den ikke til å koble seg opp mot Canal Digital -modemet. Hele greia henger seg når jeg kjører renew connection, og jeg må ta reset på hele routern for å få kommet inn i menyene igjen. Noen av dere som tilfeldigvis har samme router og internett gjennom CD?

For å nærme meg trådens tema litt: hvilken router vil dere anbefale? Ser ikke ut til at jeg kommer noen vei med denne, iallfall.

er den satt opp på dhcp? skal egentlig bare være plug n play mot canal digital

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har akkurat kjøpt samme router som deg og har ingen problemer med denne:) Har ikke internett gjennom CD eneste:/

Lenke til kommentar

Jeg har et program på telefonen som heter "MTS Mobile Email" som jeg ikke blir kvitt! Hver gang jeg skal oppdatere et program, prøver dette programmet å oppdatere seg. Er det noen som vet hvordan jeg blir kvitt dette møkkaprogrammet for evig og alltid?

Lenke til kommentar

Noen andre her som har problemer med Tele2 og S2 mtp mms ? Jeg har fått konfig. sendt på tlf og innstallert den, samt huket av "alltid tillat å hente" eller hva det sto. Men fortsatt får jeg ikke meldingene automatisk og jeg må slå på roaming manuelt - da får jeg muligheten til å laste ned de jeg sender til meg selv, men ikke de jeg får fra andre. Noen tips ute og går ?

Gjerne gi meg noen tips ang apps jeg trenger også - er ingen guru på telefon, så det kan gjerne være enkle, men nyttige ting. Må lære litt :-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...