Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...

Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Njord:

Lyst å dele med oss hva du har fryst fornoe? Sitter med titanium og innser at jeg ikke aner hva 70% av alle programmene faktisk gjør :p .

Ikke jeg heller i grunn..

Har ikke fryst så mye men her er det;

AllShare

Ap Mobile

Digital clock

Dobbel

E-post 1.0

E-post 3.0.0.1

Game Hub

Helv Neue S 1.0

Kobo

Music Hub

Readers Hub

Samsung Apps

Wi-Fi sharing manager 1.0

Wi-Fi-deling 1.0

Yahoo! Finance

Zinio Reader

Kan nevne at når jeg hadde KE2 varte batteriet ca 7-10 timer med mye bruk.

Så med KE7 gjennom Odin varte det ca 15 timer

og nå etter Titanium og frysing enda bedre.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Takk, Njord. Det er de samme jeg har fryst, utenom emailene. Fryste gmail though. Har noen en kjempebra epostklient som tar vanlig gmail og hotmail som dere kan anbefale over stock epostleseren?

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Noen som har fått til å kjøre filmer ifra usb minnepinne?

Isåfall hvordan?

Har rette ledning som kobles til.

Jeg har selv ikke prøvd dette enda, men kanskje fremgangsmåten her kan hjelpe deg?

Jeg spiller av filmer med den samme kabelen som på dette filmklippet som det henvises til.Hvis jeg husker rett,så bestillt du den sorte kabelen??,den funket ikke her hos meg iallefall,kun den blanke ;-)

Lenke til kommentar

Noen som har fått til å kjøre filmer ifra usb minnepinne?

Isåfall hvordan?

Har rette ledning som kobles til.

Jeg har selv ikke prøvd dette enda, men kanskje fremgangsmåten her kan hjelpe deg?

Jeg spiller av filmer med den samme kabelen som på dette filmklippet som det henvises til.Hvis jeg husker rett,så bestillt du den sorte kabelen??,den funket ikke her hos meg iallefall,kun den blanke ;-)

Ok. Jeg har begge kablene. Den eine va feilkjøp.

Hvilke format er minnepinnen i?

EDIT

Ok, det ser ut som det virker annenhver gang, eller kanskje jeg ikke helt vet hvordan den skal virke. Må vel skru av usb pinnen før en kan bruke den på ny eller noe.

Det virker ihvertfall med litt knoting :whistle:

Endret av Ray001
Lenke til kommentar

Er det noen som har hatt galaxy S fra før, og bruker høyttalerfunksjonen på noen måte? Syns Galaxy S var veldig bra på det området når jeg prøvde broderen sin. Fyldig og fin lyd til å være fra en slik telefon. Er S2 like bra? Jeg bruker telefonen som gps i bilen, og derfor er det viktig at det er klar og god lyd via høyttaler.

Og er det så dårlig stilt med batterikapasitet på S2 at man må roote den for å få det brukbart?

Irriterer meg grønn over Arc, der det starter opp programmer i bakgrunnen i hytt og pine. Hvorfor i heite he....e trenger konfigurasjonsveiviser kjøre hele tiden f.eks.

Like ille på S2? Jeg vurderer å kjøpe denne i stedet og gi Arc til kona, men har ikke råd til flere bomkjøp.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke hatt noe problem med batteriet, den holder i 2-3 dager med lite bruk, og det er jo ganske godt etter min mening. Har rootet selvfølgelig, og har flashet til nyeste firmware, bruker noled for å vise om noen har ringt/sendt melding, og batteriet er utmerket etter min mening.

Kunne sikkert fryst noen apps for å forbedre den enda mer, men ser virkelig ikke poenget med dette.

Lenke til kommentar

Hallais,

er denne det beste for å få bilde fra mobilen til tv, eller finnes der rene kabler?

Takker for svar.

Kommer nok flere med tiden.

Jepp den er den du skal bruke. CDON har på lager, fikk kjøpt min i dag :).

Jeg fikk mail fra CDON at adapteret var på lager, og jeg bestilte med en gang!

Da det aldri ble sendt, kontaktet jeg dem, og jeg fikk til svar at de ikke hadde denne på lager..

Jeg avbestilte og venter på litt mer seriøse komplett ;)

Lenke til kommentar

Lurer på om jeg ikke tar og bestiller denne telefonene nå jeg. Satser på at batteriet ikke er så rass som noen skal ha det til.

Men har et spørsmål angående telefonen generelt.

Hvordan er kameraet i mørke omgivelser og på generell basis? Funker blitzen greit?

Og hvordan er telefonen å bruke? Tenker da på ting som at den ikke henger seg opp og lignende.

Lenke til kommentar

Hallais,

er denne det beste for å få bilde fra mobilen til tv, eller finnes der rene kabler?

Takker for svar.

Kommer nok flere med tiden.

Jepp den er den du skal bruke. CDON har på lager, fikk kjøpt min i dag :).

Jeg fikk mail fra CDON at adapteret var på lager, og jeg bestilte med en gang!

Da det aldri ble sendt, kontaktet jeg dem, og jeg fikk til svar at de ikke hadde denne på lager..

Jeg avbestilte og venter på litt mer seriøse komplett ;)

Jepp, men jeg prøvde, men da sto det varen var utsolgt. :p Håper den blir sendt snart da, om de virkelig har den hehe.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...