Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et spørsmål til: Denne tyveri- og beskyttelsessaken som er på telefonen, hvor får jeg aksess til dette på nett? Har registret meg hos Samsung via tlf.

 

Samsung dive?

http://www.samsungdive.com/DiveMain.do

 

Tusen takk! :thumbup:

 

 

Men jeg ble ikke særlig imponert. ba den om å ringe, noe som tok et par timer før den gjorde. tror ikke jeg fikk til så mye av de andre tingene heller. har ikke prøvd igjenn etter det. kanskje det har blitt bedre nå?

 

Testet dette nå - funket fint. Sporing, ringe og låse. Veldig smart funksjonalitet!

Lenke til kommentar

Heisann. Driver å oversetter Go SMS Pro, og lurer på om det er noen her med bra engelskkunnskaper som kunne tenkt seg å samarbeide litt, er så og si ferdig med beskrivelsen, men skulle gjerne hatt en annen person til å ha lest over, og evt. kommet med forslag til forbedringer.

 

Ta kontakt via PM. :)

Edit: Er vel kanskje feil sted, men har SGS2, så tenkte jeg kunne spørre her :p

 

Er dette offisiell oversetting for dem som har laget programmet, eller en uavhengig prosess?

Lenke til kommentar

Heisann. Driver å oversetter Go SMS Pro, og lurer på om det er noen her med bra engelskkunnskaper som kunne tenkt seg å samarbeide litt, er så og si ferdig med beskrivelsen, men skulle gjerne hatt en annen person til å ha lest over, og evt. kommet med forslag til forbedringer.

 

Ta kontakt via PM. :)

Edit: Er vel kanskje feil sted, men har SGS2, så tenkte jeg kunne spørre her :p

 

Er dette offisiell oversetting for dem som har laget programmet, eller en uavhengig prosess?

 

 

Offisiell. Fikk mail av de tidligere i dag, startet med beskrivelsen da den lå som tekstformat i eposten, men har også vedlegg for programmet, samt oversettelsene for alle andre språk som Go SMS har blitt oversatt til. :) Er XML filer, så leter etter en ålreit XML editor, slik at det ikke skal bli så klossete å oversette selve programmet da det ser mildt sagt jævlig ut i notepad. :p

Endret av xKrib
Lenke til kommentar

http://www.engadget.com/2011/06/08/samsung-shows-affection-to-cyanogenmod-gives-its-devs-a-free-ga/

Virkelig kult av samsung, om dere ikke har lest om det:).

 

Samsung is not only telling the dev community it's okay to place custom ROMs on its flagship device, it's actually encouraging the practice by handing out free phones? Atinm, the developer responsible for prepping CyanogenMod on the Captivate and Vibrant, took to Twitter to praise the manufacturer for sending him a free Galaxy S II. From the looks of it, Samsung sent the phone to a select number of devs intent on building an official release of CM7 for the GSII.

 

Litt mer info på linken.

Lenke til kommentar

Ok, jeg har funnet ut at jeg har kontakter lagret dobbel på telefonen. I kontaklista mi er det bare én av hver og alt ser bra ut, men når jeg går inn på "legg til kontakt" finner den samme kontakt under "telefon". Så da virker det som at kontaktene er lagret på telefonen et sted, men jeg får ikke slettet duplikatene..Noen som har miste peiling? De kontaktene jeg har i kontaktlista er syncet med Gmail

Lenke til kommentar

Jeg prøvde i dag å overføre musikken min ved hjelp av drag and drop. Det fungerte greit, men mye av musikken min ble enten ikke overført eller ikke katagorisert under riktig artist/album etc.

 

Finnes det noen mediaspillere/program jeg kan organisere musikken min med før jeg overfører den til mobilen? Da snakker vi altså slik at atl har riktig navn, er under riktig artist, album ect. i tillegg til at album har albumcovere. Gjerne noe lignende (eller enklere) enn iTunes (har hatt iPod i veldig mange år nå). Finnes det noen mediaspillere hvor jeg kan overføre direkte fra spiller'n til telefonen( altså ikke via filsystemet til windows)?

Endret av Mortinius
Lenke til kommentar

Eg har bruka denne: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1103399

Då har eg KE7 + root og noko greier. Har eg mista garantien?

 

Ja, du har mistet garantien, frem til kernel og firmware er det samme som samsung har sluppet, og den ikke har root. Flash telleren må også være lik 0

 

Neida, ligger løsninger for å nullstille både flashteller og fjerne utropstegnet under boot som forteller at du kjører uorg.rom på nett.

Selv har jeg bestillt en liten "dongle" på eBay som nullstiller dette ved å sette telefonen i "download modus" og koble donglen til tlf.

Lenke til kommentar

Et spørsmål til: Denne tyveri- og beskyttelsessaken som er på telefonen, hvor får jeg aksess til dette på nett? Har registret meg hos Samsung via tlf.

 

Kan jo være den/de andre sin telefon som har dårlig mic?

 

Da har mange jeg snakker med dårlig mic! :cool: Men, når jeg skrur en del ned, så forsvinner skurringen (høres ut som en sprengt høyttaler ellers), men da blir lyden i høyttaleren veldig lav ..., sukk ...

 

Samsung dive?

http://www.samsungdive.com/DiveMain.do

 

Tusen takk! :thumbup:

 

Jeg har googlet, sjekket manualer - ikke pokker om jeg fant det, hvordan fikk du vite om denne nettadressen?

 

Nettadressen står da virkelig på telefonen. I det du krysser av for å bruke denne tjenesten på telefonen får du beskjed om hva du skal gjøre og hvilken side du skal gå til.

 

Noen som vet hvilke programmer på telefonen denne tjeneste er avhengig utav? Ser ut til at jeg kanskje har vært litt overivrig når det kom til å "fryse" programmer:p

Lenke til kommentar

Okey, tror du det vil hjelpe meg å nullstille den da?

 

Men slik tlf min er nå, vil den egentlig bli så mye bedre uanset uten denne oppdateringen?

 

Kan ikke helt se for meg det ,hehe

 

Det er det bare en måte å finne ut av på. Ved å resette den. Som sagt, så har jeg hørt mange som sier det i alle fall fungerer godt midlertidig, men at feilen gjerne kommer tilbake.

 

Er det noe app eller noe annet som faktisk måler må per time. Så kan man sammenligna dem batteriene.

Jeg har kjøpt meg et slik 1800mA batteri.

 

Nei, Samsung sin batteri-driver støtter ikke avlesning av mA, og dermed blir programmer som Battery Monitor nødt til å "gjette" på forbruket.

 

1800mAh~110%*1650mAh, jeg ville blitt svært overrasket om det 1800mAh batteriet viser seg å vare lengre enn originale fra Samsung.

Lenke til kommentar

Jeg prøvde i dag å overføre musikken min ved hjelp av drag and drop. Det fungerte greit, men mye av musikken min ble enten ikke overført eller ikke katagorisert under riktig artist/album etc.

 

Finnes det noen mediaspillere/program jeg kan organisere musikken min med før jeg overfører den til mobilen? Da snakker vi altså slik at atl har riktig navn, er under riktig artist, album ect. i tillegg til at album har albumcovere. Gjerne noe lignende (eller enklere) enn iTunes (har hatt iPod i veldig mange år nå). Finnes det noen mediaspillere hvor jeg kan overføre direkte fra spiller'n til telefonen( altså ikke via filsystemet til windows)?

 

Har samme problemet selv med musikk jeg har hatt i iTunes, som jeg har fikset id3 tags på. Men med samsung spilleren, double twist og WinAmp så er det alltid noen som blir ukjent artist. Funker fint på iTunes, iPod og iPhone, samt Winamp på PC.

Lenke til kommentar

Om ein skal tru på rykte, så kjem denne mobilen til å vere konge heilt til Galaxy S III kjem ;)

 

Er det nokon som veit korleis ein kan flashe tilbake til orginal kernel - slik den kjem frå fabrikken?

Bruka denne metoden for å flashe i utgangspunktet: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1103399

 

Og er det nokon som har link til den orginale, slik at eg evt. kan laste den ned?

Endret av Ondskap
Lenke til kommentar

Har et spørsmål: En jeg kjenner skal kjøpe denne telefonen brukt. Det er relativt enkelt å finne ut om den er operatørlåst, ved å sette inn et annet SIM-kort, slik jeg forstår det.

 

Men fra min Galaxy i9000 tid, husker jeg at det ble diskutert på forumet relatert "branded" telefoner, og disse fikk ikke oppdateringen på likt med oss som ikke hadde "branded". Husker jeg dette rett mon tro, og i så fall - hvordan finner man ut om en telefon er "branded"?

Lenke til kommentar

Takk!!!

Er det bare å flashe den med Odin som eg gjorde med den uorginale? Og vil denne orginale KE2 fjerne root og alt av skit? Så den er 110% orginal?

 

Det er KE2 som er orginalt?

Då har eg bestilt jig frå ebay med UPS express. Håpar eg får den tidleg neste vike, eller kanskje før helga.

 

Då er det bare å finne korrekt kernel. Det er slik at det er KE2 som kjem med telefonen, før man har tukla med den?

Lenke til kommentar

Takk!!!

Er det bare å flashe den med Odin som eg gjorde med den uorginale? Og vil denne orginale KE2 fjerne root og alt av skit? Så den er 110% orginal?

 

Det er KE2 som er orginalt?

Du finner den originale KE2 der ja.

Tror ikkr det fjerner root,tror du må unroote først med progr du brukte for å roote.

Men jeg er ikke sikker.Så et valg da jeg rootet for å unroote...

 

Hvorfor vil du gå tilbake til KE2 og miste KE7?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...