Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...

Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det mulighet for å få denne SGS2 til å sync`e med outlook?

Har satt opp gmail konto, og får outlook(bruker IMAP innstillinger) mailene inn på gmail/mobilen. Men når jeg sletter noen mailer på outlook så ønsker jeg at dem blir automatisk slettet på gmail/mobilen og. Eller vil ikke det gå? :hmm:

Går dette, så er det vel ikke så mye mer å forlange av denne SGS2`en. :whistle:

Er ellers meget fornøyd

EDIT

Om det går, hvilke innstillinger må til?

EDIT2

Den outlook mailen er ikke GMAIL, det er en broadpark.no mail. Får alle mailene inn på gmail, men når jeg er i outlook og sletter noen mailer der, så ønsker jeg at dem blir slettet i gmail og.

Hvorfor bruker du ikke Gmail appen?

En grunn er vel at man får samlet alt på en plass. Og ser hvem som har ringt, sendt/fått mail og sendt/fått sms ifra. Synes det så litt kjekt ut :love:
Lenke til kommentar

Gjør det motsatt i stedet, å send all mailen din til Gmail. Det gjør jeg, er mye enklere

Hmm, ja. Og slette mailene etterhvert dem er lastet ned ifra broadpark serveren?

Men da har jeg ikke mailen om internett skulle forsvinne? På pcen vel og merke. Eller det er vel noe der og?

Skulle aldri ha satt meg opp på broadpark(for mye å bytte om, sende mail til alle om bytte av mail adresse, bruker forum osv....), skulle bare gått for gmail ifra starten.

Eller gmail var vel ikke funnet opp da, hehe

Lenke til kommentar

Så litt off topic.... Jeg har hørt at på Iphone så må man lukke apps manuelt etter at man foreks har startet 10stk forskjellige apps, ellers så tappes batteriet raskt ved å ligge i bakgrunnen ("multitasking"), stemmer det?

Dette kommer fra en som knapt har holdt i en Iphone.

Nei, det stemmer ikke.

Ser det er flere som har etterspurt batteritid, GSM Arena har testet dette:

http://blog.gsmarena.com/samsung-i9100-galaxy-s-ii-thorough-battery-test-results-are-out-even-better-than-the-galaxy-s/

http://blog.gsmarena.com/showdown-samsung-galaxy-s-ii-stars-in-our-browsing-battery-life-championship-not-so-brightly/

Cutting to the point, the Galaxy S II survived through 82 hours before its completely charged battery went flat. The handset was hooked up to a 3G network at all times and endured the following usage:

• 90 minutes video playback

• 2 hours music playback

• 40 minutes voice calls

• 30 minutes navigation

• 30 minutes general usage

• 10 minutes browsing

• 10 minutes shooting photo and video

• 20 min gaming (Angry birds, if you should know)

hvordan i pokker har de klart 82 timer med det bruket der?

Hva må jeg gjøre med batteriet mitt for å oppnå halvparten?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det har eg ja. Tenkte ikke på det. :p

Men ser egentlig ikke den store nytten i det. Ser for meg at telefonen går fort tom for batteri også.

Strømadapter, har du hørt om det da ? :!:

Ja, men kan du koble til strøm og hdmi samtidig?

Uansett ser eg ikke nytten i det. Skal eg se film skal det gjøres skikkelig. :p

Er ganske sikker på at det HDMI-adapteret som finnet til telefonen lader den fra tv'en samtidig som den sender video inn i tv'en.

Finnes så si ingen tver som støtter det enda. Du trenger et adapter som man kan koble både tv og strøm på

Endret av Vipera
Lenke til kommentar

Gjør det motsatt i stedet, å send all mailen din til Gmail. Det gjør jeg, er mye enklere

Hmm, ja. Og slette mailene etterhvert dem er lastet ned ifra broadpark serveren?

Men da har jeg ikke mailen om internett skulle forsvinne? På pcen vel og merke. Eller det er vel noe der og?

Skulle aldri ha satt meg opp på broadpark(for mye å bytte om, sende mail til alle om bytte av mail adresse, bruker forum osv....), skulle bare gått for gmail ifra starten.

Eller gmail var vel ikke funnet opp da, hehe

Er flere måter å gjøre det på. For min del så videresender jeg all eposten fra andre adresser til gmailen min, og så blir den slettet automatisk fra den plassen. Annen måte er vel å bruke pop for å hente de fra gmail, med pop i stedet for imap så tror jeg ting blir også automatisk slettet når gmail henter de.

Angående når du mangler Internett så er vel det korrekt, men du kan jo bruke outlook mot gmail også tror jeg. Så da har du samme oppsettet

Lenke til kommentar

hvordan i pokker har de klart 82 timer med det bruket der?

Hva må jeg gjøre med batteriet mitt for å oppnå halvparten?

Hehe det er et godt spørsmål! Men jeg driver å tester en liten app som heter Juice Defender som virker lovende. Vet ikke helt hvordan resultatet blir før jeg får brukt det mer. Men jeg tar også gjerne i mot tips på hvordan man får batteriet til å vare lenger.

Forresten drar widgets mye strøm når telefonen er i standby? I går la jeg meg med 42% batteri og etter 6.5 times søvn så våknet jeg til død telefon.

Lenke til kommentar

Hei!

Vet at dette problemet har svaret lengre bak i tråden, men ettersom jeg ikke husker hvilken side det var, og at tråden har begynt å fått litt størrelse. Spørr jeg heller dere pent.

Når jeg skal oppdatere S2 så får jeg beskjed etter at den har lastet ned oppdateringen, at den ikke får til å konvertere til oppdateringmodus.

Slår på telefonen som vanlig og da tenkte jeg det skulle gå helt fint. Men virker som om det er noen som ikke stemmer.

Noen som har tips?

Lenke til kommentar

Noen som har fått til MMS med Tele2?

Jeg har forsøkt å følge anvisnigen å tele2.no til punkt og prikke, men det er ett punkt som jeg ikke får til: "APN: default (dette må du skrive inn)".

Føler at jo mer jeg trykker, jo mindre fungerer det.

Først kom det bare feil beskjed med "Serverreponsfeil", mens nå later den som om den sender, men ingenting skjer ..

EDIT: Fikk det til, lot som om jeg hadde Samsung Galaxy S og fikk tilsendt et program jeg måtte laste ned, som automatisk hentet ned innstillinger.

Endret av aleksano
Lenke til kommentar

Hvordan får jeg vist film jeg har filmet via Dlna? Har PS3. Det funket på min Desire HD, men finner ikke ut av det på S2 :( Har forøvrig prøvd Double Twist player som jeg ikke fikk til.

bump

Prøvd AllShare ? (Ligger under Programmer)

Lenke til kommentar

Men nei, jeg bytter ikke over simkortet igjen ennå, så lett gir jeg meg ikke. Beklager hvis jeg skitner til denne tråden som skal være lovprisning av Galaxy S II :p

Herregud hvor gammel er du? Er vel ingen som har sagt at det skal være det. Tråden er jo ment å være en saklig diskusjon rundt SGS2 på godt og vondt!

Dont feed the trolls! ;)

Endret av Samok.no
Lenke til kommentar

Noen her inne som har peil på minnekort? Tenkte meg dette:

http://www.24hshop.no/nb-NO/sandisk-microsdhc-32gb-p-12864-c-338.aspx

Er det noe dere ville anbefalt meg? Tenker på spill, mulingens litt musikk, film og ikke minst bilder og filme filer fra kamera hehe.

Jeg kjøpten denne. Her har du et class 10 minnekort på 32 GB. Det er greit å ha noe som er raskt. F.eks er class 2 det dårligste, mens class 12 er det beste :)

Over til noe annet. Hva er den nyeste versjonen på S2 pr dags dato? Regner med at det er 2.3.x?

Endret av .Anders.
Lenke til kommentar

Noen her inne som har peil på minnekort? Tenkte meg dette:

http://www.24hshop.no/nb-NO/sandisk-microsdhc-32gb-p-12864-c-338.aspx

Er det noe dere ville anbefalt meg? Tenker på spill, mulingens litt musikk, film og ikke minst bilder og filme filer fra kamera hehe.

Jeg kjøpten denne. Her har du et class 10 minnekort på 32 GB. Det er greit å ha noe som er raskt. F.eks er class 2 det dårligste, mens class 12 er det beste :)

Over til noe annet. Hva er den nyeste versjonen på S2 pr dags dato? Regner med at det er 2.3.x?

Takk for hjelp! Kortet fungerer utmerket på gs2? Takk igjen :)

Burde kanskje ha noko raskare enn class2? Har sjølv class6 16gb minnekort, men det blir omtrent 2x prisen..

Skjønner, takk for hjelp :)

Endret av johnd2407
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...