DJViking Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Da har Chess utsatt SGS nok en gang. 16.06 nå.. Kanskje det er neste parti. Sålenge jeg får min mobiltelefon før jeg reiser på ferie i slutten av juni. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Nå har jeg skaffet meg min første smarttelefon og det ble galaxy 2. Noen tips til hva man bør laste ned av apps og innstillinger på telefonen? 3G watchdog fungerer bra om du bruker mobilnettverket Launcherpro, Beautiful widgets, widgetlocker... Lastet ned 3g Watchdog nå og de andre du nevnte. Bruker dere egne apps for f. eks strømsparing/batteri? Så langt så synes jeg Samsung sitt program er greit. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Det var tanken min og. Får virkelig håpe at de har bestilt inn flere partier. Uansett utrolig at de ikke kan matche etterspørselen. Det burde de forutsett. Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Kan noen fortelle meg hvor jeg kan laste ned kies ifra? jeg har prøvd her: http://www.samsungapps.com/about/onPc.as men jeg ser ingen downloading her? plz hjelp Hva med her.... http://org.downloadcenter.samsung.com/downloadfile/ContentsFile.aspx?CDSite=UNI_NO&CttFileID=3987215&CDCttType=SW&ModelType=N&ModelName=GT-I9100&VPath=SW/201105/20110512115717796/Kies_2.0.0.11044_11_3.exe takk,denne funka men noen som har peiling på pc,hvorfor skal ikke den linken eller last ned komme opp hos meg? det er veldig rart,sikkert flere som man skulle tro slet med det? Lenke til kommentar
DADONKYKONG Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 "Sync din android mobil med google, sync så din nye telefon med google.. - Det er den enkleste og beste måten å synce kontakter på.. Dersom du ikke får til det direkte.. Installer Outlook på PCen din, last ned et program for å synce Outlook-kontakter med Google.. Sync så android mobil med Outlook, Outlook med Google, og sett opp sync av S2 mot Google.." Noen som kan beskrive fremgangsmåten? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Noen som tror det kommer etterhvert, eller vet om det har kommet bedre batteri til Galaxy S2? Husker jo på de siste HTC'ene mine at du kunne få tak på større ytelse + litt større bakdeksel. Slår i sådann to fluer i en smekk. Litt tykkere og bedre å holde i, samt større batteri. Hver eneste dag (vel og merke eksamenstid som pusher den litt mer) er på grensen til å tømme batteriet helt, og bør egentlig ha med lader overalt. *reposter i denne tråden, da den passer bedre her* Lenke til kommentar
Exozza Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Netonnet har også oppdatert lagerstatus idag: Igjen på lager ca : 08.06.2011 Håper virkelig jeg får fra partiet som var igår, da jeg bestilte igår når det stod det var flere på lager. Men over til en annen ting; Hva bør jeg gjøre med mobilen, med tanke på batteri, når jeg får den? Jeg vet at mange nå vil si at det er li-ion, og at batteriet derfor ikke har noen som helst "hukommelse". Vil det også si at jeg kan bruke den, uten å lade den med en gang jeg får den, helt til batteriet er tomt, for og så lade den opp til 100%? Ladet dere den, eller brukte dere den med en gang dere fikk den? Og hvordan er batteritiden deres nå? Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Vil bare nevne at jeg nå har forsøkt å laste ned flere Voicemail-apper og lest om flere av dem. Ingen av dem er i nærheten av å fungere som iPhone sin svarer som følger med i "ut-av-boksen". Trist at Android/Samsung skal ligge så langt etter Forslag, selg SGS2 og gå tilbake til Iphone. Noen liker morra og noen liker dattra for å si det på en flåsete måte. Har en iphone, og jeg har en Galaxy S II, men ønsker å gi sistnevnte en sjans. Har jo lest så fantastsik mye bra om Galaxy S II, både i tester og i denne tråden. Men når man kommer til det elementære så er det som sagt trist at Galaxy S II skal være slått så til de grader ned i støvlene når man skal se på hva telefoner egentlig er beregnet til: Å ringe med og behandle samtaler. Men nei, jeg bytter ikke over simkortet igjen ennå, så lett gir jeg meg ikke. Beklager hvis jeg skitner til denne tråden som skal være lovprisning av Galaxy S II PS: Det er også en grunn til at jeg gir Galaxy S II en sjans, for jeg er dritt lei menigheten til Apple som aldri ser feil med Steve Jobs sitt imperium. Håper på et litt mer åpent med Android, uten at det anses som store fornærmelser når man påpeker noe som bør forbedres. Og som sagt: Å ringe og behandle samtaler er elementært. Galaxy S II har jo mulighet til å forbedre seg om det er noe dynamisk Endret 2. juni 2011 av AK47 1 Lenke til kommentar
MiNi1S Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Det er sant at batteriet ikke har hukommelse. Men telefonen har. Uansett, la batteriet lade et par ganger før du forventer full ytelse av det. De første dagene hadde jeg tatt med meg en usb kabel for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Det var tanken min og. Får virkelig håpe at de har bestilt inn flere partier. Uansett utrolig at de ikke kan matche etterspørselen. Det burde de forutsett. Det er veldig vanskelig å kunne ta sånne beslutninger i forkant.. De kan forutse at dette blir en populær telefon, men de visst ikke hva HTC hadde i ermene når de planla. Nå som Samsung er "ledende", må de peise på alt de klarer. På et globalt marked som svinger så fort fra uke til uke er det livsfarlig å bare "produsere noen millioner enheter i tilfelle". Dessuten er det samme modell som Apple bruker på sine nye produkter. Man trenger ikke MBA for å ha hørt om "tilgang og etterspørsel". Flere jeg kjenner som har kjøpt iPhone/GS2 mest fordi de kunen få tak i den, og ikke fordi de hadde planlagt det. Lenke til kommentar
hanspeei Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Er det andre som har fått klager på at folk i den andre enden har vanskelig for å høre hva som blir sagt i samtaler? En kamerat opplever det samme. Det virker som om mikrofonvolumet er altfor lavt. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Vil bare nevne at jeg nå har forsøkt å laste ned flere Voicemail-apper og lest om flere av dem. Ingen av dem er i nærheten av å fungere som iPhone sin svarer som følger med i "ut-av-boksen". Trist at Android/Samsung skal ligge så langt etter Forslag, selg SGS2 og gå tilbake til Iphone. Noen liker morra og noen liker dattra for å si det på en flåsete måte. Har en iphone, og jeg har en Galaxy S II, men ønsker å gi sistnevnte en sjans. Har jo lest så fantastsik mye bra om Galaxy S II, både i tester og i denne tråden. Men når man kommer til det elementære så er det som sagt trist at Galaxy S II skal være slått så til de grader ned i støvlene når man skal se på hva telefoner egentlig er beregnet til: Å ringe med og behandle samtaler. Men nei, jeg bytter ikke over simkortet igjen ennå, så lett gir jeg meg ikke. Beklager hvis jeg skitner til denne tråden som skal være lovprisning av Galaxy S II PS: Det er også en grunn til at jeg gir Galaxy S II en sjans, for jeg er dritt lei menigheten til Apple som aldri ser feil med Steve Jobs sitt imperium. Håper på et litt mer åpent med Android, uten at det anses som store fornærmelser når man påpeker noe som bør forbedres. Og som sagt: Å ringe og behandle samtaler er elementært. Galaxy S II har jo mulighet til å forbedre seg om det er noe dynamisk Hva er det du mener som er dårlig med S2? Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Er det andre som har fått klager på at folk i den andre enden har vanskelig for å høre hva som blir sagt i samtaler? En kamerat opplever det samme. Det virker som om mikrofonvolumet er altfor lavt. Har måtte avbryte flere samtaler i bil fordi de på den andre siden ikke har hørt hva jeg har sagt. Trodde det var dekningen, men når jeg tenker over det kan det godt være telefonen. Har også opplevd med handsfree-settet som følger med at lyden blir ekstrem lav når man ringer, mens når jeg setter på musikk så blir den normal igjen. Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Hva er det du mener som er dårlig med S2? Det mest elementære med telefonen. Som når en person ringer meg 10 ganger brukes det 10 linjer med tapte anrop, mens på iphone er det en linje som viser at jeg har 10 tapte anrop. Men det jeg savner mest er talemeldinger, som er bedre på iphone. Nå bruker jeg veldig mye talemeldinger i forbindelse med jobben min, og det som er genialt med iphone er at man bare går inn på talemeldinger, sletter de som jeg vet jeg ikke trenger å snakke med, velger ring opp igjen, rett fra talemeldingsprogrammet osv. Har gått gjennom hauger med voicemail-apper uten å finne løsningen som følger med på iphone. I mellomtiden må jeg nærmest ringe opp voicemailen min og trykke på et antall tall for at den skal gjøre det ene eller det andre, som neste melding, slette melding, lese en gang til etc. På iphone kan jeg til og med spole i meldingen med fingeren. Skjønner bare ikke at det skal være så milevis forskjell. Jeg ble også spurt en gang i denne tråden om det var appene jeg synes er bedre. Jeg svarte nei, men har vel også allerede erfart at utvalget er bedre på itunes, men det regner jeg med vil bedre seg, da stadig flere bruker Android. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Hva er det du mener som er dårlig med S2? Det mest elementære med telefonen. Som når en person ringer meg 10 ganger brukes det 10 linjer med tapte anrop, mens på iphone er det en linje som viser at jeg har 10 tapte anrop. Men det jeg savner mest er talemeldinger, som er bedre på iphone. Nå bruker jeg veldig mye talemeldinger i forbindelse med jobben min, og det som er genialt med iphone er at man bare går inn på talemeldinger, sletter de som jeg vet jeg ikke trenger å snakke med, velger ring opp igjen, rett fra talemeldingsprogrammet osv. Har gått gjennom hauger med voicemail-apper uten å finne løsningen som følger med på iphone. I mellomtiden må jeg nærmest ringe opp voicemailen min og trykke på et antall tall for at den skal gjøre det ene eller det andre, som neste melding, slette melding, lese en gang til etc. På iphone kan jeg til og med spole i meldingen med fingeren. Skjønner bare ikke at det skal være så milevis forskjell. Jeg ble også spurt en gang i denne tråden om det var appene jeg synes er bedre. Jeg svarte nei, men har vel også allerede erfart at utvalget er bedre på itunes, men det regner jeg med vil bedre seg, da stadig flere bruker Android. Jaok, talemeldinger bruker jeg ikke, så det problemet får jeg ikke, men ser absolutt fordelen med bedre logg ja Men ytelsesmessig; vil du si at den er svært rask og fungerer feilfritt, eller er det masse småbugs som irriterer deg? Har opplevd det på andre Android telefoner, samt iPhone. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Noen som tror det kommer etterhvert, eller vet om det har kommet bedre batteri til Galaxy S2? Husker jo på de siste HTC'ene mine at du kunne få tak på større ytelse + litt større bakdeksel. Slår i sådann to fluer i en smekk. Litt tykkere og bedre å holde i, samt større batteri. Hver eneste dag (vel og merke eksamenstid som pusher den litt mer) er på grensen til å tømme batteriet helt, og bør egentlig ha med lader overalt. Jeg er helt oppgitt over batteritiden jeg opplever med min Galaxy (Wifi er alltid av nå. Nå har jeg kjøpt inn begge disse så får vi se om jeg klarer å komme meg gjennom dagen ihvertfall... http://cgi.ebay.com/1800mAh-Li-ion-Battery-Samsung-Galaxy-S-2-II-i9100-/230624432251#ht_1159wt_1139 http://cgi.ebay.com/1900mAh-Back-Up-Battery-Samsung-Galaxy-S2-II-i9100-/170641726131?pt=PDA_Accessories&hash=item27bb0a1ab3#ht_2954wt_1139 Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jaok, talemeldinger bruker jeg ikke, så det problemet får jeg ikke, men ser absolutt fordelen med bedre logg ja Men ytelsesmessig; vil du si at den er svært rask og fungerer feilfritt, eller er det masse småbugs som irriterer deg? Har opplevd det på andre Android telefoner, samt iPhone. Nope, ingen sånne småbugs Ytelsesmessig er den veldig bra, bortsett fra at den kan bli varm og at Wifi og Blåtann kludrer det litt til for hverandre signalmessig. Gleder meg til det kommer programmer/spill som er beregnet for ytelsen til Samsung Galaxy S II. Spørsmålet er om det skjer eller når vi finner dette på Android Store, men ettersom det er solgt så mange telefoner så er det vel forhåpentligvis når. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jaok, talemeldinger bruker jeg ikke, så det problemet får jeg ikke, men ser absolutt fordelen med bedre logg ja Men ytelsesmessig; vil du si at den er svært rask og fungerer feilfritt, eller er det masse småbugs som irriterer deg? Har opplevd det på andre Android telefoner, samt iPhone. Nope, ingen sånne småbugs Ytelsesmessig er den veldig bra, bortsett fra at den kan bli varm og at Wifi og Blåtann kludrer det litt til for hverandre signalmessig. Gleder meg til det kommer programmer/spill som er beregnet for ytelsen til Samsung Galaxy S II. Spørsmålet er om det skjer eller når vi finner dette på Android Store, men ettersom det er solgt så mange telefoner så er det vel forhåpentligvis når. Få håpe at dette blir fikset i en oppdatering. Håper ikke jeg blir missfornøyd med telefonen.. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg lastet ned endel bilder i oppløsningen til telefonen, men når jeg skal sette de som wallpaper så må jeg crope ned størrelsen på de. Hvorfor kan jeg ikke velge de i full oppløsning? Lenke til kommentar
ccing Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Er det mulig å få små "dotter" på meldinger og på samtalelogg når man ikke har ikonene i docken? Slik at man ser hvor mange ubesvarte anrop og meldinger man har, på selve homescreenen. vil ha "dotter" på de to øverste der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg