DJViking Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Huff. Kan dere slutte å diskutere iPhone her. Lenke til kommentar
Xkr%#^+* Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 LITT OFF TOPIC??? Dere er jo i ferd med å ødelegge hele tråden med Iphone prat..... Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Til dere som har hatt den en stund nå; hvordan er batteriet? Er sinnsykt spent på om det kan måle seg med iPhone 4 Nei. Det blir det samme som å håpe på at en V12 Motor kan måle seg med bensinbruken til en hybrid. Men kan den måle seg med V6 og V8 motorer? Ja, det kan den. (Vis du ikke skjønner det så mener jeg kraft i forhold til batteri. SG2 er mye kraftigere en iphone 4 og vil dermed bruke mer batteri. Ja skjønner hva du mener. Jeg bruker min iPhone relativt mye, så jeg lader denne hver natt for å være sikker på at jeg ikke får problemer dagen etter. Så lenge jeg slipper å lade midt på dagen er jeg fornøyd. Får den i morgen og jeg kommer til å bruke den mye. Lenke til kommentar
Xkr%#^+* Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Unnskyld at jeg spør, men hva feielr det dere som tuter i vei om Iphone her? Dette er en tråd om SAMSUNG GALAXY S2!!!!! 1 Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Unnskyld at jeg spør, men hva feielr det dere som tuter i vei om Iphone her? Dette er en tråd om SAMSUNG GALAXY S2!!!!! Håper ikke du mener meg nå? Lenke til kommentar
Xkr%#^+* Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Mener alle som driver å snakker om iphone i en tråd som skal handle om SGS2. Blir jo helt umulig for folk å finne nyttig informasjon når folk diskuterer iphone, leveringstider osv. Poenget med en slik tråd må jo være at det skal være mulig å finne frem til nyttig info om den telefonen tråden er ment å omhandle. Det som dessverre skjer når tråder utvikler seg slik er at de med mest kompetanse stikker et annet sted. Lenke til kommentar
Babality Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg får ekstremt lav samtalelyd med den medfølgende handsfreen. Avspillinging av musikk er det ikke noe problem med. Noen andre som opplever dette, eventuelt har en fiks? Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Mener alle som driver å snakker om iphone i en tråd som skal handle om SGS2. Blir jo helt umulig for folk å finne nyttig informasjon når folk diskuterer iphone, leveringstider osv. Poenget med en slik tråd må jo være at det skal være mulig å finne frem til nyttig info om den telefonen tråden er ment å omhandle. Det som dessverre skjer når tråder utvikler seg slik er at de med mest kompetanse stikker et annet sted. Helt enig i det du skriver, men å bruke iPhone som eksempel må være greit. Det er mange som har iPhone og skal over til S2, og vil derfor spørre om hvordan S2 er i forhold til iPhone, noe jeg mener er helt greit å gjøre, men å begynne å diskutere hvilken telefon som er best er helt unødvendig Lenke til kommentar
Xkr%#^+* Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Da er vi enige. La oss diskutere SGS2 Er det noen som har klart å få sosialhub til å virke med Launcher pro? Dette er noe som irriterer meg grenseløst. Prøvde å gå tilbake til Touchwiz, men fant fort ut at da klarer jeg meg heller uten Sosialhub. Skulle så gjerne hatt begge deler! Endret 2. juni 2011 av Samok.no 1 Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Kan noen fortelle meg hvor jeg kan laste ned kies ifra? jeg har prøvd her: http://www.samsungapps.com/about/onPc.as men jeg ser ingen downloading her? plz hjelp Lenke til kommentar
anbar Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 jeg har ikke handsfree, men sammenlignet med min hero er lydstyrken lav og kvaliteten flat... Merker det særs godt på mitt akg k518 headsett, hvor lyden er så lav at jeg såvidt hører musikk/video klart. Verre er det med koss porta pro hvor ekstern støy forstyrrer... Lenke til kommentar
ccing Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Nå har jeg skaffet meg min første smarttelefon og det ble galaxy 2. Noen tips til hva man bør laste ned av apps og innstillinger på telefonen? 3G watchdog fungerer bra om du bruker mobilnettverket Launcherpro, Beautiful widgets, widgetlocker... btw: er også lei av iphone og htc diskusjoner. Denne diskusjonen er for SG2! Lenke til kommentar
Babality Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Kan noen fortelle meg hvor jeg kan laste ned kies ifra? jeg har prøvd her: http://www.samsungapps.com/about/onPc.as men jeg ser ingen downloading her? plz hjelp Står stort "Last ned Kies2.0" midt på skjermen når jeg trykker på lenka 1 Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Vil bare nevne at jeg nå har forsøkt å laste ned flere Voicemail-apper og lest om flere av dem. Ingen av dem er i nærheten av å fungere som iPhone sin svarer som følger med i "ut-av-boksen". Trist at Android/Samsung skal ligge så langt etter Lenke til kommentar
kathom Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Hei dere! Jeg har fått et problem med internettforbindelsen hjemme etter at jeg fikk SG2. Det som skjer er at jeg plutselig mister nettet og må restarte router for å få tilbake nettet. Først trudde jeg det var min D-link router som tullet, men etter å ha kjøpt meg en splitter ny Jensen router har jeg samme problemet. Er det noen andre som har lignende problem eller kan det være mitt internett modem?:/ Iritterende problem! Håper på svar! Kim Lenke til kommentar
Bendizzle Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Hvordan får jeg vist film jeg har filmet via Dlna? Har PS3. Det funket på min Desire HD, men finner ikke ut av det på S2 Har forøvrig prøvd Double Twist player som jeg ikke fikk til. Lenke til kommentar
Xkr%#^+* Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Vil bare nevne at jeg nå har forsøkt å laste ned flere Voicemail-apper og lest om flere av dem. Ingen av dem er i nærheten av å fungere som iPhone sin svarer som følger med i "ut-av-boksen". Trist at Android/Samsung skal ligge så langt etter Forslag, selg SGS2 og gå tilbake til Iphone. Noen liker morra og noen liker dattra for å si det på en flåsete måte. Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Vil bare nevne at jeg nå har forsøkt å laste ned flere Voicemail-apper og lest om flere av dem. Ingen av dem er i nærheten av å fungere som iPhone sin svarer som følger med i "ut-av-boksen". Trist at Android/Samsung skal ligge så langt etter Forslag, selg SGS2 og gå tilbake til Iphone. Noen liker morra og noen liker dattra for å si det på en flåsete måte. Hvem er moren og hvem er datteren? Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Kan noen fortelle meg hvor jeg kan laste ned kies ifra? jeg har prøvd her: http://www.samsungapps.com/about/onPc.as men jeg ser ingen downloading her? plz hjelp Hva med her.... http://org.downloadcenter.samsung.com/downloadfile/ContentsFile.aspx?CDSite=UNI_NO&CttFileID=3987215&CDCttType=SW&ModelType=N&ModelName=GT-I9100&VPath=SW/201105/20110512115717796/Kies_2.0.0.11044_11_3.exe Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Da har Chess utsatt SGS nok en gang. 16.06 nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg