Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...

Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av dem som har klokket opp CPUen kan dere bekrefte at tiden det tar for lockscreen å komme opp har blitt bedre?

Kom over følgende post som forteller at det er en liten forsinkelse som blir bedre dersom man klokker opp CPUen litt

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1095371

Nå bruker jeg WidgetLocker og her kommer låseskjermen nesten instant opp når jeg trykker på power knappen. Og jeg har ikke klokket CPU'en nå. Men kan gjøre det om jeg vil.

Men så kjører jeg på en custom ROM som har noen forskjellige tweaks da.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Prøver å få vekk camera lyden.

Kan noen forklare hvor i all verden ADB folder er??

Jeg har lastet ned filen som heter local.prop men aner ikke hvor den skal.

Bruker Root explorer.

Anngående kamera lydene. Så har jeg tatt dette i fra XDA-Developers sin side:

In /system/media/audio/ui

You got 5 files...

cam_start.ogg

cam_stopp.ogg

Camera_click.ogg

Camera_click_short.ogg

Shutter_01.ogg

And also for vids

VideoRecord.ogg

If you backup and delte them there shouldn't be any cam sound anymore

Den har jeg sett,men jeg vil heller ha det slik at lyden er på når systemlyd er på og av når tlf er lydløs.

Problemet er bare å finne ut hvor jeg skal legge fila.Finner ingenting som heter ADB folder.

Lenke til kommentar

hva bruker folket til å rense glasset på telefonen med?

jeg har noe til skjermen til laptopen min,er dette greit å bruke på tlf og tro?

Bruker av og til glass klar glassspray eller lign utvannet, på tørkepapir.

Ikke fordi man må bruke det, men fordi jeg syns det er litt kvalmt med alle bakteriene som samler seg på slike steder over tid. Ellers bruker jeg stort sett bare tørkepapir, genseren min eller lign. Eller disse da: http://www.bristols.no/ds_advanced_search_result.php?search_in_description=1&keywords=mobil+lenke&.x=0&.y=0

Endret av Samok.no
Lenke til kommentar

hva bruker folket til å rense glasset på telefonen med?

jeg har noe til skjermen til laptopen min,er dette greit å bruke på tlf og tro?

Bruker av og til glass klar glassspray eller lign utvannet, på tørkepapir.

Ikke fordi man må bruke det, men fordi jeg syns det er litt kvalmt med alle bakteriene som samler seg på slike steder over tid. Ellers bruker jeg stort sett bare tørkepapir, genseren min eller lign. Eller disse da: http://www.bristols.no/ds_advanced_search_result.php?search_in_description=1&keywords=mobil+lenke&.x=0&.y=0

hah nice,har du en slik en?

isåfall,funker det?hehe

Lenke til kommentar

Har 600 :) Ja funker, siden det er microfiber på baksiden. Funker nok ikke bedre enn andre lign produkter. Fordelen er at jeg alltid har den for hånden da jeg har et par i nøkkel knippet, en i bilen, et par på skrivebordet mm.

Lenke til kommentar

Har 600 :) Ja funker, siden det er microfiber på baksiden. Funker nok ikke bedre enn andre lign produkter. Fordelen er at jeg alltid har den for hånden da jeg har et par i nøkkel knippet, en i bilen, et par på skrivebordet mm.

Skulle kjøpe sånn, men ble ringt opp av bristol og sa jeg ikke kunne kjøpe dem uten å kjøpe andre produkter. Tingen er jeg allerede har kjøpt case for mobilen, så den laderen til bilen frister faktisk litt.

Lenke til kommentar

Av dem som har klokket opp CPUen kan dere bekrefte at tiden det tar for lockscreen å komme opp har blitt bedre?

Kom over følgende post som forteller at det er en liten forsinkelse som blir bedre dersom man klokker opp CPUen litt

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1095371

Nå bruker jeg WidgetLocker og her kommer låseskjermen nesten instant opp når jeg trykker på power knappen. Og jeg har ikke klokket CPU'en nå. Men kan gjøre det om jeg vil.

Men så kjører jeg på en custom ROM som har noen forskjellige tweaks da.

Ja, virker som det er mer respons i WidgetLocker, jeg opplever det samme uten custom ROM.

Lenke til kommentar

Kjøpte Invisible Shield idag, det var håpløst. Først og fremst utrolig vanskelig å få den på uten å dra med noe møkk under, endte med at skjermen var full av møkk, selv med god rengjøring først.. En annen ting er at laget skurret til de fine bildene fra skjermen.

Nei, den gikk rett i søpla.

Galaxys2 har http://www.corninggorillaglass.com/

Får ikke riper i glasset ved å gni nøkkelknippet innstill en gang.

Beskyttelsesfilm er tull og bortkastede penger.

Stopp en halv! :hmm:

Som nevnt tidligere i flere innlegg her inne er ikke Gorilla glass ripesikkert! Dog er det bedre enn mange andre glass, men se følgende

fra leverandøren av Invisible shield, så skjønner du hva jeg mener.

Når det er sagt er jeg heller ikke en fan av Invisible shield. For de som ønsker andre alternativer har jeg hørt mange lovord om Martin Fields og SGP Steinheil Ultra Optical Screen Protector. Sistnevnte finner jeg ikke på hjemmesiden deres, men fant en som visstnok selger slike her.

Et annet alternativ, er å kjøpe billigere alternativer, og i stedet være innstilt på å måtte bytte oftere...

PS!

Gorilla glass fungerer i noen tilfeller, og i andre tilfeller ikke.

koreanske ekstremtesten ender opp med at glasset til slutt knuser, men da først etter å ha sluppet telefonen rett i asfalten flere ganger, og ellers ekstremtestet glasset ved å skrape med diverse gjenstander, inkludert tapetkniv (ikke anbefalt!). Spørs om ikke tilfeldigheter spiller inn her, iom at jeg klarte å knuse glasset mitt allerede første dagen etter et lite fall ned fra halve distansen (pris for å reparere kr 1753,- :cry:) Endret av chamunds
Lenke til kommentar

Skulle kjøpe sånn, men ble ringt opp av bristol og sa jeg ikke kunne kjøpe dem uten å kjøpe andre produkter. Tingen er jeg allerede har kjøpt case for mobilen, så den laderen til bilen frister faktisk litt.

Vi skal finne en løsning på det i løpet av dagen. Problemet er at det koster mer å sende dem med posten enn vi tar for dem. Men nå er det såpass mange som har ønsket å kjøpe dem separat så vi må finne på noe.

Lenke til kommentar

Prøver å få vekk camera lyden.

Kan noen forklare hvor i all verden ADB folder er??

Jeg har lastet ned filen som heter local.prop men aner ikke hvor den skal.

Bruker Root explorer.

Anngående kamera lydene. Så har jeg tatt dette i fra XDA-Developers sin side:

[..snip..]

Den har jeg sett,men jeg vil heller ha det slik at lyden er på når systemlyd er på og av når tlf er lydløs.

Problemet er bare å finne ut hvor jeg skal legge fila.Finner ingenting som heter ADB folder.

adb er et program som er del av Android SDK'et, som kan hentes på Google sine sider.

Endret av Terrasque
Lenke til kommentar

Noen som har sett/testet dette batteriet?

http://cgi.ebay.com/New-Li-ion-Battery-Samsung-Galaxy-S-2-II-i9100-NEW-/320704258972?pt=PDA_Accessories&hash=item4aab76a39c

Description :

100% New generic replacement battery

This replacement battery has an integrated microchip that prevents overcharging and lengthens battery life

Great bargain with excellent quality

Type: Generic / Aftermarket

Cell type: Lithium Ion

Voltage: 3.7V

Capacity 1800 mAh

The battery operation time depends on conditions such as:

Transmitting power level

Signal (distance between the phone and the base station)

Network parameters defined by the operator

Lenke til kommentar

Hey! Har spurt tidligere om dette. jeg kan ikke koble mobben til et tvapparat uten at mobilen blir helt ubrukelig. får ut kun lyde, men mobben blir veldig lite responsiv! Jeg treng hdmi adapter for å koble mobben til en hdtv ja. da via miniusb. men trenger jeg det samme for å kunne koble til et vanlig tv?må bruke min gamle mobb til dette nå. tragisk! hjelp!

Lenke til kommentar

adb er et program som er del av Android SDK'et, som kan hentes på Google sine sider.

Grunnen til at dette må gjøres fra PCn og ikke fra Root Explorer, er at den fila du skal endre er i bruk på telefonen.

Hvis du lurte :p

Lenke til kommentar

okei håper ikke jeg får for fanboy svar nå:

Jeg har brukt sense i over et år nå. Er touchwiz virkelig så ille?

Slik jeg ser det (i diskusjonen GSII vs Sensation) så blir det:

Bedre batteritid

Beder skjerm

Bedre hastighet

vs

Bedre byggekvalitetsfølelse

Sense

Eller har jeg utelatt noe viktig nå? Er så hinsides på vippen, hvorfor kunne de ikke bare laget GSII med sense!

Lenke til kommentar

Touchwiz virker kjempegreit for min del, eneste er at jeg har lyst å bytte ut ikonene på docken og er for lat for å roote og styre og forandre. Så jeg bruker bare Go Launcher EX.

Det kan jo du og gjøre. Kjøre Go Launcher EX, Launcher Pro eller den der ADW Launchern. De virker mest poppis i alle fall.

Screw sense. Virker som om flere tidligere sensebrukere har slått seg godt til ro med glis påklistra trynet med litt styring med en av disse launcherne i alle fall, tror ikke du blir å plassere sgs2en i hjørnet og gråte deg i søvn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...